Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustelkaa, miksi 3,5-5v. pitäisi ottaa pois päiväkodista, kun vauva syntyy?

Vierailija
22.03.2009 |

Kun hoitopäiviä voi lyhentää vastaamaan kerhoa, esim. 8-12 x 3 / vko? Lapsella on tutut kaverit, tutut hoitajat ja hän viihtyy?

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te s...tanan älykääpiöt voi tajuta, että jos lapsia tehdään niin itse myös hoidetaan. Ihme ajatuksia, että 3-vuotiaan elämää ei voi mullistaa ottamalla pois hoidosta kun äiti itse on kotona vauvan kanssa. Ja vielä, ettei vauva-aikana välttämättä pääse ulos ensimmäisinä viikkoina ollenkaan... Oletteko todella noin avuttomia. Toivottavasti tekevät semmoisen lain, ettei näillä uusavuttomilla ole lupaa tehdä lapsia eikä ainakaan pitää niitä hoidossa jos toinen vanhemmista on kotona.

Vierailija
182/183 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän laman keskellä ole oikeasti varaa tällaiseen turhaan kuluerään.

Hoitopaikat vain niille, joiden vanhemmat on töissä tai opiskelee tai joilal on antaa lääkärintodistus kyvyttömyydestään hoitaa omaa lastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkähän on prosentit (lapset jotka 3v asti kotona) ja mielipiteet nykyään? Huvittaa vähän jopa lukea tätä ketjua, kun itse en tiedä yhtäkään lasta lähipiiristä omani lisäksi joka olisi ollut kotihoidossa 3v asti, muutaman tiedän pitäneen isomman lapsen kotona kun vauva tuli, mutta suurimmalla osalla ei ole näin. Vähän asenteet muuttuneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan