Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?!? Siis WHAT?!

Vierailija
18.03.2009 |

Mulla oli Visalla 1000 euroa ja nyt kun kävin tsekkaamassa netissä sen saldon, niin se oli nollilla! Mulla on 1000 euroa nostettavissa ja saldoa 0. Mitä hemmettiä? En ole maksanut laskua!

Olen painiskellut tuon laskun kanssa jo pari vuotta. Maksanut 100 pois alkukuussa ja sitten olen joutunut ostamaan loppukuusta muutamilla kympeillä visalle. EI ole ollut rahaa maksaa kaikkea pois näin opiskelevana kotiäitinä.

Mitä tämä oikein on? Mahtavaa joka tapauksessa :D

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä on ihana ilta! Kerrankin lukee näitä mukavia tarinoita :) Toivottavasti palaatte yhteen ja tulette onnellisiksi!

Vierailija
62/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen takia viedä exää ulos syömään että voidaan kertoa uudesta naisesta ;)

Laitat jotain nättiä päälle, varmaan tiedät jo jotain hänen maustaan sun vaatteiden suhteen - voit jopa käydä shoppaamassa pikaisesti jonkun uuden paidan, kun kerran mies maksoi visalaskunkin... Ei liian juhlavaa, mutta sellaista vähän seksikästä ja ei-ihan-arkista. Tulethan sitten varmasti meille kertomaan miten ilta sujui?!? Hii, jännittää sun puolesta, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se elämä osaa joskus niin ihanasti yllättää:)

Vierailija
64/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että tuut kertomaan miten meni

T.toinen pillittäjä

Vierailija
65/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin äidilleni ja hän sanoi tulevansa hakemaan pojan yökylään huomenna. Hoitaminen muuttui yökyläksi kun kuuli kenen kanssa olen menossa :D Sanoi, ettei mitään kiirettä takaisin, pitää perjantain vapaata ;) Kamala kysely ja tenttaus, vaikka eipä kyllä haittaa. Olen ihan puhki onnesta!

Nyt vaatekaappin kimppuun! Mulla on onneksi kauniita vaatteita, ei tarvitse sitä Visaa vinguttaa ;) Laitanko mustat korkkari, mustat sukkikset, strechfarkkuhameen ja mustan yläosan? Vai mustat housut ja topin ja korkkarit, vai mitä? Taidan kallistua siihen hameeseen, kun näytän siinä hyvältä :) Ja olo on korkkareissa aina itsevarma.

Mulla on ihan sellainen olo, että olisin menossa ekaa kertaa treffeille. Perhosia vatsassa tuhat! Mies on niin ihana, että lyö jalat alta ihan arkioloissakin, se näkee musta varmasti heti, että haluan sen takaisin elämääni! Voi ei, mä olen ihan kuin joku teini :D Jännittää!

Tulen tietenkin kertomaan sitten miten meni! Ja uskon kyllä, että joku ei usko tätä, tämä tuntuu itsestänikin unelta. Olenhan hereillä, olenhan?!

Vierailija
66/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kaikki menee hyvin. Pidä ap kuitenkin jalat vielä maassa.

Vierailija
67/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, toivottavasti palaatte yhteen perheeksi!!!

Vierailija
68/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta joudut heti lauantaina laittaan raporttia meille! :D

Ihanaa, olen todella onnellinen puolestasi! :)

Viettakaa oikein ihana ilta, pidan teille peukkuja!

Vierailija
69/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menen sänkyyn kieriskelemään ja unta odottelemaan. Tuskin siitä mitään tulee, mutta pakko yrittää :)

T: Ap hymy huulilla

Vierailija
70/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on perhosia vatsassa sun puolesta! :) Tule heti perjantaina kertomaan miten meni! :)

Vierailija
71/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun ihana lukea tätä viestiketjua. Hauskaa iltaa ap:lle!

t. saman läpi käynyt, tosin ennen lapsia ja nyt naimisissa ex:n kanssa ja kaksi lasta.

Vierailija
72/73 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on löytänyt itsensä miehenä ja ihmisenä ja esitteli uuden miehensä ap:lle... Komeasti kaapista ulos...

Vierailija
73/73 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin myöskin lapseni isästä kun lapsi oli vuoden ikäinen.. Olimme pari vuotta erossa.. Ex mieheni auttoi minua koko sen ajan rahallisesti paljon ja lainaili autoa jne.. Sitten vain jostain syttyi tunteet uudelleen välillemme.. Palasimme yhteen.. Saimme toisen lapsen.. Nyt toinen lapsi jo vuoden ikäinen.. Olemme edelleen onnellisia yhdessä ja kumpikin arvostaa suhdettamme kaiken kokemamme jälkeen niin paljon että todellakin tahdomme tämä onnen pysyvän..

Tsemmpiä ja onnea teille.. Toivottavasti rakastutte uudelleen.. :)