Mitä ihmettä?!? Siis WHAT?!
Mulla oli Visalla 1000 euroa ja nyt kun kävin tsekkaamassa netissä sen saldon, niin se oli nollilla! Mulla on 1000 euroa nostettavissa ja saldoa 0. Mitä hemmettiä? En ole maksanut laskua!
Olen painiskellut tuon laskun kanssa jo pari vuotta. Maksanut 100 pois alkukuussa ja sitten olen joutunut ostamaan loppukuusta muutamilla kympeillä visalle. EI ole ollut rahaa maksaa kaikkea pois näin opiskelevana kotiäitinä.
Mitä tämä oikein on? Mahtavaa joka tapauksessa :D
Kommentit (73)
Nostan ylemmäs, joku muukin halus lukea onnellisen lopun ;)
Aivan ihana juttu!
Ole huoleti, kyllä se sieltä selviää ajallaan... ja jos ei selviä niin hyvä tuuri :D
Kävispä mullekki laskujen kanssa noin...
Mulla oli Visalla 1000 euroa ja nyt kun kävin tsekkaamassa netissä sen saldon, niin se oli nollilla! Mulla on 1000 euroa nostettavissa ja saldoa 0. Mitä hemmettiä? En ole maksanut laskua!
siis sulla oli 1000 VeLKAA sillä Visalla?
mulla näkyy että visalla on 1000 nostetavissa aina, se on se luottoraja.
saldo nolla, nostettavissa oleva summa yleensä tarkoittaa luoton puolelle menevää summaa. Jos turvautuu tähän luottosummaan, voi maksettavan koron määrä yllättää.
Ihanan onnellisesti päätty sun visalaskusotku.=) onnea teille elämässä eteenpäin!
niin itku tästä tuli <3
toivottavasti et ole provo.. onnea uuden yhteisen elämän alkuun
mun kohdalle ole osunut noin ihanaa miestä.. Se on rassu oottanut sua, että tulet järkiisi! Sä oot sen elämän rakkaus! Pitäkää huolta toisistanne ja hoitakaa myös rakkauttanne.
Onko tähän onnelliseen ja ihanaan tarinaan tullut vielä lisää jatkoa? Onnea joka tapauksessa ap:lle!