Mitä ihmettä?!? Siis WHAT?!
Mulla oli Visalla 1000 euroa ja nyt kun kävin tsekkaamassa netissä sen saldon, niin se oli nollilla! Mulla on 1000 euroa nostettavissa ja saldoa 0. Mitä hemmettiä? En ole maksanut laskua!
Olen painiskellut tuon laskun kanssa jo pari vuotta. Maksanut 100 pois alkukuussa ja sitten olen joutunut ostamaan loppukuusta muutamilla kympeillä visalle. EI ole ollut rahaa maksaa kaikkea pois näin opiskelevana kotiäitinä.
Mitä tämä oikein on? Mahtavaa joka tapauksessa :D
Kommentit (73)
Mun Visan oli joku todellakin maksanut tyhjäksi :) Toisesta pankista, eikä maksajasta tietoa! Miten tällainen voi olla mahdollista? Siis, etten sa tietää kuka on laskuni maksanut?
Miten sen on joku voinut edes maksaa, kun lasku on täällä kotona kaapissa edelleen?
T: Ap, joka on hämmästynyt ja pirun onnellinen! :D
Älä enää osta velaksi. Käytä velkaominaisuutta vain perus makaroonin tai muun hengissäpysymisen takia ostettavaan.
Nyt olet nollilla ja pystyt aivan varmasti myös pysymään nollilla kun olet huolellinen. Ilmaista rahaa ei ole!
9, mutta miten se henkilö osasi maksaa juuri oikean summan Visalleni? Siellä ei ollut tasan 1000 euroa, vaan 956 euroa. Aika sattuma, että hänellä olisi ollut juuri sama summa omalla visatilillään kaiketi?
T: Iloinen ap, joka tarjoaa virtuaalisen kierroksen :)
niin ole varovainen älä käytä luottoasi, meinaan jos joku on mogannut voi olla että joudut luovuttamaan rahat takaisin.
Joku on maksanut oman laskunsa väärin ja varmasti huomaa virheen ja asia korjataan ja sulle tulee laina takaisin...
Joten älä todellakaan innostu vielä liikaa.
Mulle on käynyt kerran noin. Olin tosi iloinen, kun oli tullut tilille jostain ylimääräistä rahaa ja sit ne otettiinkin pois yms. tapauksia ollut.
Nimimerkillä: eräänkin kerran pankin kanssa asioista selvitellyt.
Joutui maksamaan takaisin. Oli joku väärinkäsitys..
Toisaalta voihan esim. sun vanhemmat voineet auttaa...ei tiedä
meinaan aika kakki tilanne, kun ei tiedä onko vahinko vaiko tahallinen.
Itsellä samanlainen tapaus n. 5 vuotta sitten. Velkaa oli 700-1000 euroa visalle, en nyt muista tarkkaan kuinka paljon.
Joka tapauksessa, rahat oli silloin tiukilla, enkä pystynyt maksamaan ajoissa.
Hirveissä omantunnon tuskissa soitin noin kolmen kuukauden päästä luottokuntaan, sopiakseni maksujärjestelyistä, jos vaikka saisin maksaa erissä tai jotain.
No, joka tapauksessa kerrottuani tilanteen ja annettuani tietoni, asiakaspalvelija vain ilmoitti, että ei ole kyllä yhtään velkaa, että tämä on maksettu.
Olin ihan ihmeissäni, ja tämä vaan toisteli, että 0 euroa velkaa. Kiitin vain, ja lopetin puhelin. Eikä ole kukaan karhunnut näitä rahoja jälkikäteenkään. Ihan ihme juttu..!
Mutta on minunkin tilille markka aikana putkahtanut 300 mk ja ne myös otettiin muutaman päivä päästä poiskin.
Maksaja on entinen mieheni, lapseni isä. Hänellä on avaimet kotiini, koska saattaa tarvita sitä joskus. Olemme hyvissä asiallisissa väleissä.
Oli tullut lapsen kanssa kotiini ennen kuin tulin paikalle ja kuulemma nähnyt laskun siinä pöydällä ja halunnut auttaa. Lasku on kylläkin ollut leipäkaapissa koko ajan! En oikein ymmärrä tätä kuviota? Sanoin, että maksan rahat takaisin, mutta hän vannotti, että laittaa rahat heti takaisin tililleni, jos yritän rahaa takaisin maksaa.
Mitä olette mieltä tällaisesta? Kamalinta tässä on se, että minulla on tunteet heränneet ex-miestä kohtaan uudestaan. Mies sanoi vielä, että kyllähän toki perheenjäsenet toisiaan auttaa ja hymyili niin kauniisti, ihan kuin sen silmät olisi sanonut jotain enemmän, mutta tämä on varmasti mun toiveajattelua.
T: Ap
Ei se muuten noin tekis. Nyt vaan palaatte yhteen ja sun rahatilanteeskin helpottuu.
En tiedä miten häntä lähestyisin. Ideoita?
Mutta jos vain halusikin auttaa, eikä ole enää kiinnostunut minusta. Se olisi noloa.
En osaa sanoa miten lähestyisit häntä. Ehkä kehut häntä komeaksi tai hyvännäköiseksi, pitkiä katseita, hymyilet, laita itsesi nätiksi! Voisit ehdottaa reissua teidän ja lastenne kesken. Siellä asiat voisivat mennä haluttuun suuntaan. Tai ainakin näkisit onko teidän välillänne enää kipinää.
t. 18
Minkä ikäinen lapsi teillä on? Josko lapsi oli vaikka jotain sanonut että "mä en ole saanut tehdä/ostaa sitä ja tätä kun äidillä ei oo rahaa" ja exä on siitä tehnyt päätöksensä.
Niin tai näin ja oli mikä tahansa exän ajatuksena niin ihanasti tehty! :)
Mä olen vähän pähkinöinä täällä, kun en tiedä mitä ajatella, tehdä tai miten toimia. Perhosia vatsassa ja samalla pelko, että tulkitsenkin väärin.
Hieno mies hän on. En vain ymmärtänyt hänen arvoaan. Kärsin ilmeisesti synnytyksen jälkeisestä masennuksesta ja erosimme lapsen ollessa 1½ vuotta tahdostani. Olin ihan tunnelissa omien tuntemuksieni kanssa. Maailmaani ei mahtunut muuta kuin lapseni ja mies jäi sivuun ja lopulta ajoin hänet pois.
Kun aloin parantua, ymmärsin mitä olin menettänyt.
T: ap
Ex-mies soitti ja kysyi lähtisinkö hänen kanssaan huomenna syömään!!! Ei apua! Sanatarkasti sanoi, että voisiko hän viedä minut huomenna syömään. Musta tuntuu, että mä pakahdun! Suostuin tietenkin! Mä olen ihan sekaisin, mitä tää nyt on?!?
Apua, nyt pitää soittaa äidille, josko voi hoitaa poikaa huomenna. Mitä mä sillekin sanon?!? Pakko kai paljastaa kenen kanssa olen menossa. Äitini (ja kaikki muut) toivoo, että palaisimme yhteen, joten kyselyä tiedossa :)
Toivottavasti en joudu pettymään. Jos kertoo että on löytänyt naisen ja odottavat vauvaa tms. Kuolisin!
MITÄ MÄ LAITAN PÄÄLLE?
Miehesi taitaa rakastaa sua aika paljon, kun on odottanut sinua. Kuinka fiksu mies sulla onkaan, kun on tajunnut että sulla vaan otti kovilla elämä silloin?
Onnea teille!!