Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytössäni ei ole yhtään ainuttakaan parkkisovellusta, mitä olen missannut?

Vierailija
23.06.2026 |

Autoilu on muutenkin kallista niin en ymmärrä miksi siitä pitäisi maksaa vielä lisää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Metrollakin pääsee.

Vierailija
2/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, olen hukannut autoni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäköitkö siis ikinä mihinkään maksullisille paikoille? Jos et, niin et ole menettänyt mitään muuta kuin mahdolisesti aikaa, kun saata joutua kävelemään vähän kauempaa. Ja jos pysäköit maksullisille paikoille ja pystyt maksamaan kolikoilla tai kortilla sopivan summan, niin mikäs siinä. Parkkihalleissa yms. puomitetuilla alueilla toki maksetaan vasta lähtiessä, mutta kadunvarsilla usein joutuu arvioimaan etukäteen meneekö vartti vai tunti ja vartti. Pysäköintisovelluksella kun maksat vain siitä ajasta mitä käytät. Toki ne parkkisovellusfirmat ottavat myös oman palvelumaksunsa, mutta mieluummin itse maksan sen kuin reilusti ylimääräistä kun pitää arvioida tarvittava parkkiaika yläkanttiin.

Vierailija
4/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti et ole päässyt pysäköimään kaikille parkkialueille. Ei kai siitä muuta haittaa ole.

Vierailija
5/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse käy missään missä joutuu parkkeerauksesta maksamaan ja jos julkisilla ei pääse, ei mulla ole asiaa sinne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän