Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua naurattaa vanhempien tätien pukeutumisessa?

Vierailija
31.01.2015 |

Tämä on vastaisku nuorten naisten pukeutumisketjulle.

Vastaan itse ensin:

- Paksut rintaliivien olkaimet näkyy puseron läpi. Tosi hot.

- Kun kuvittelevat olevansa nuoria ja tikkujalkaisia: leggarit housuina

- Ysäri-kasari-farkut + vetoketjullinen palmikkoneuletakki

- Nilkkasukat, jotka ovat kuitenkin yhtä ohuet kuin ohuet sukkahousut

- Avonainen kaula-aukko kun naururypyt ovat levinneet tisseihin asti.

Kommentit (256)

Vierailija
141/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki farkut sen jälkeen kun on synnyttänyt. Jotenkin se takapuoli on sillee oudosti levähtänyt.

Vierailija
142/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kauheat takit, joissa on jokin iso rypytetty rynkkykaulus, smanlaisia liivejäkin näkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em koskaam oo ymmärtäny jotain vamhojen ihmisten pukukoodia. Laittakaa ihmiset päälle ihanaa  vaatteita eikä mitään mummokuteita. Mistä ihmeestä niitä kauheita luteita ees löytyy.

Vierailija
144/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aina miettinyt, mistä niitä mummouniformuja löytyy. En enää mieti, löysin sellaisen kaupan. On nimeltään joku modemekko tms. Näin kerran mainoksen, jossa kyseinen myymälä mainosti nahkasormikkaita, menin sinne ostoksille ja myymälä oli pullollaan 50-70v täti-ihmisiä ihastelemassa polyesteristä kyhättyjä paitoja ja saman materiaalin suoria housuja, baskerimyssyjä. Jäi sormikkaat ostamatta kun alkoi niin pelottamaan. Siis jo parikymppisenä olin eksynyt mummouniformukauppaan. Jaiks!

Vierailija
145/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baskerit, liian isot hupulliset ulkoilutakit, Ecco-kengät.

Vierailija
146/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää vanhempi täti?

Vierailija
147/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku tai joku muu ulkoiluasu yhdistettynä mummokävelykenkiin ja baskeriin. Järkevä ulkoiluvaate sinänsä ihan ok, mut eikö sitä voisi yhdistää esim. kävelylenkkareihin ja ihan rehelliseen pipoon?

Vierailija
148/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Olen itse sellainen.

Vierailija
149/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit/vastaavat ja sukat! Osa sieluani kuolee aina kun näen tämän yhdistelmän.

Vierailija
150/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voglia. Ei lisättävää.

Vierailija
151/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta keski-iän ylittäneet naiset pukeutuvat keskimäärin tosi hyvin. Mutta olen itse lto ja meillä töissä todella moni pukeutuu kamaliin desigualin vaatteisiin ja on ties mitä pallokuviota, tunikaa ja pinkkejä tai keltaisia sukkahousuja. Yök. Kyllä minä pukeudun ihan normaalisti farkkuihin, neuleisiin, bleisereihin yms. vaikka työskentelinkin lasten kanssa.

N24

Vierailija
152/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävää mummopukeutumisessa on se, että sama muoti on ollut jo ainakin 30 vuotta. Samat materiaalit, samat värit, samat leikkaukset, ainoa mikä on muuttunut, on se, että mummut ovat löytäneet hameen tilalle housut. Silti samat baskerit, harmaat eccot, takit ja paidat pitävät pintansa. Siinä 50v paikkeilla tapahtuu tämä hämmästyttävä muutos, että nainen löytää mummovaatteet.

Vierailija
153/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan täti-ikäinen ja minua ärsyttää täti-pukeutumisessa pari asiaa

- ysäriajalta (tai vielä vanhemmilta) jääneet pakkomielteiset asiat kuten talvisaappaat, joissa taakse sojottava ruma korko ja terävä helkutan ruma pitkä hessuhopokärki tai sellainen vanha-hipsteri-neliökärki

- bootcut farkut, bootcut farkut

- neuletakki. sellainen sievä eli kammottava

- kalvakan blondin muodonmuutos eli värjätään vaikka tumma tukka, kulmat myös, siihen kova meikki ja vaatteiksi mustaa ja punaista. ja sit ollaan niin tulista ja tumma. EI OLLA

- housujen läpi näkyvät pikkuhousujen rajat

Vierailija
154/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:37"]Määritelkää vanhempi täti?
[/quote]

Riippuu vähän. Jotkut muuttuvat sellaisiksi jo reilu kolmikynppisenä. Olen nähnyt pari jotka eivät ole muuttuneet sellaisiksi vaikka ovat jo viisikymppisiä! (Hoikkia, urheilullisia, hyvinpukeutuvia ja kauniita)

Vierailija
155/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, mummot on tosi söpöjä!

Vierailija
156/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:37"]

Tuulipuku tai joku muu ulkoiluasu yhdistettynä mummokävelykenkiin ja baskeriin. Järkevä ulkoiluvaate sinänsä ihan ok, mut eikö sitä voisi yhdistää esim. kävelylenkkareihin ja ihan rehelliseen pipoon?

[/quote]

Pipossa mummon hieno kampaus litistyisi. Miksi muuten ihmisten hiusten pitää seisoa pystyssä? Paplareilla ja ties millä ne väkerretään pystyyn ja sitten niihin suihkitaan sen seittemää tököttiä, jotta pysyisivät. Outoa.

Vierailija
157/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, mummot on tosi söpöjä!

Vierailija
158/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo outo pakkomielle tehdä tätipallo-kampaus. Tukan pitää olla "tuuhea". Katsokaa lentokoneessa niitä surullisia tätipalloja, kun ne heräävät ja niiden pallot on lintassa kun ovat nukahtaneet.

Vierailija
159/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi sukkahousumateriaalista valmistetut nilkkasukathan on just parhaita!

N22

Vierailija
160/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne mutoilevat, litistävät, kohottavat ja silottavat pikkarit. Tai en tiedä voiko niitä edes pikkareiksi sanoa, ehkä ne on enemmin jättärit eli jättihousut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän