Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi arvioi Pirde-kulkueen osanottajamääräksi noin 300'000 kansalaista

Vierailija
27.06.2026 |

wow

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti yksi nolla liikaa

Vierailija
2/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötyä. Mieti nyt vähän jos osaat.

Vierailija
4/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 miljoonaa ainakin, jos ei miljardia tai triljoonaa. Ite laskin videokuvasta joka pään.

Vierailija
5/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.

Vierailija
6/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarilasit näemmä vääristävät poliisinkin silmät. 300000 tuntuu liioitellulta, 100000 voisin vielä uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä sotku taas jääkään jälkeen homohumpan seurauksena. 

Vierailija
8/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisimiljoonaisesta kansasta saattaa löytyä muutama satatuhatta idioottia. Kukaan älykäs ei tuolla näyttäydy. Pelkät liberaalit vassarifeministiheterot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarilasit näemmä vääristävät poliisinkin silmät. 300000 tuntuu liioitellulta, 100000 voisin vielä uskoa.

Jep. -Helsinki Pride odottaa, että tapahtumaan osallistuu noin 100 000 ihmistä. Monina aiempina vuosina mukana on ollut juuri 100 000 osallistujaa.- IS 

Vierailija
10/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli satatuhatta ihmistä poliisin mukaan, vähän enemmän kuin Helsingin Pridessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

Vierailija
12/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

Sen kun alat järjestämään! Taidat kuitenkin olla liian laiska ja tyhmä ettei onnistu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä oksettavia kuvatuksia noissa lehtien pride-kuvissakin riekkuu.

Vierailija
14/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroissakin on noin 70 000 ihmistä. Hullut vetävät hulluja puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä on toivoa paremmasta jos niitä on noinkin paljon.

Avainkysymys kuuluukin että paremmasta mistä?

Orwellin eläinten farmikin loppui siihen että eräs ryhmä saavutti parannuksen entiseen. Loput sitten vähemmän mutta mitäs me niistä kun hallinto hallitsee tiedotusvälineitäkin. 

Vierailija
16/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tantat jaksaa lyllertää ton 2.5km?

Vierailija
17/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimatonta on. Asukkaita on Suomessa kumminkin 5,6 miljoonaa, joista aikuisia on 4,6 miljoonaa. Enin osa siis ei osallistu. Mutta vähemmistöjuhla se kyllä onkin.

Vierailija
18/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ensi vuonna myös me perussuomalaiset natsihomot saamme oman marssin, jossa varmasti on ainakin tuplaten tuo määrä osallistuja kuin toisen ääripään homoilla.

No olihan siinä "aito avioliitto" kulkueessa ainakin 15 ihmistä. 

Vierailija
19/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto minkä näköstä sakkia liikkeellä. Oksennus meinaa tulla. Noiden pitäs vapaasti saada olla yleisellä paikalla

Vierailija
20/81 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimatonta on. Asukkaita on Suomessa kumminkin 5,6 miljoonaa, joista aikuisia on 4,6 miljoonaa. Enin osa siis ei osallistu. Mutta vähemmistöjuhla se kyllä onkin.

Niin. Suurin osa koko maailman ihmisistä ei osallistu mihinkään yksittäiseen tapahtumaan. Ei vähittäin siksi, että se olisi fyysisesti mahdotonta. 

Siksi tapahtumien suosiota ei mitata sillä kuinka moni ei osallistu, vaan sillä kuinka moni osallistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan