HS kertoo tässä jutussa, millainen on miesjoukko, joka yritti saada alastonkuvia tai jopa seksiä 14-vuotiaalta. Soitimme monille miehille
Nimilista vilisee Juusoja, Juhia, Sameja, Simoja, Tomeja, Antteja. Kahta venäläisperäistä nimeä lukuun ottamatta kaikkien syytettyjen nimet ovat kantasuomalaisia.
Kommentit (117)
Ei ainakaan naiset ylläty, että suomalaisia. Onhan noita saanut kohdata esiteini-iästä lähtien.
Surullista olisi jos oma läheinen sortuisi tuollaiseen. Se häpeä ja inhotus.
Vierailija kirjoitti:
Taas miesvihaa!
Ei, vaan kamala ilmiö yhteiskunnassamme, ja siitä tulisi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Taas miesvihaa!
Mikä tässä on miesvihaa, jos jakaa jutun mikä on totta? Totuus usein sattuu ja usein ensimmäinen reaktio on kieltää koko asia.
14-vuotias kireä teiniritsa on nainen parhaassa iässä.
Miksei kunnon miehet laita näitä luusereita ruotuun?
Hiljaa ollaan ja hyväksytään!?! Siinä meillä oikein yhteiskunnan tukipylväät ja suojelijat.
Onko naisia mukana tuossa porukassa?
"nykyisin 27-vuotiaan miehen viiden vuoden tuomio tuli 14 uhriin kohdistuneista seksuaalirikoksista. Tuomio sisälsi muun muassa kaksi törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä ja kaksitoista lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Myöhemmin hän on saanut vielä kaksi uutta tuomiota vastaavanlaisista teoista."
Miten näitä ei saada loppuiäksi telkien taakse tai suljettuun mielenterveyslaitokseen? Tämäkin uusii joka kerta tekonsa kun pääsee vapaaksi. Jospa saataisiin edes se kemiallinen kastraatio tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Älä pilaa persujen keksimää tarinaa totuudella.
Laitapa lähde "totuudelle", niin uskottavuus paranee.
Te monesti yliarvioitte suomalaisen ns "normaalin" ihmisen älykkyyden ja kognitiivisen kompleksin koska teille on luotu idea siitä että kaikki suomalaiset on maailman älykkäimpiä ihmisiä :D Oikeastihan tuo aloitus on täyttä totta, eikä se välttämättä edes liity samantien siihen että kaikki on pedareita, se liittyy siihen enemmän että suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään kykyä ajatella ennen kuin he toimivat, heidän oma aivojen rakenne pakottaa heidät samantien mukaan leikkiin jos joku nuori tyttö esim alkaa laittelemaan jotain viestiä eikä he edes tajuu että he tekevät jotain väärää, heille se saattaa olla ihan "viatonta pelleilyä" vaa. Ei ne ymmärrä mitää. Sä voit sanoa näille ihmisille ihan oikeasti et ne saa 200euroo leikkaamal oman käden irti ja ne tekee sen samantie.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisia mukana tuossa porukassa?
Ei yhtään. Lauerman mukaan naisten (hyvin harvinaiset) pedofiliatuomiotkin tulee tyypillisesti siitä että on auttanut jotain miestä toteuttamaan tekonsa tai sitten nainen on ollut jollain tapaa kehitysvammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Älä pilaa persujen keksimää tarinaa totuudella.
Mikä tarina?
Niin eihän sillä kai mitään eroa ole, että toiset yrittävät vokotella ko. asioita netin kautta... toiset taas ottavat kyselemättä kadulla.
Vierailija kirjoitti:
80% seksuaalirikoksen tekijöistä on kantiksia.
Onko kantikset sitten niin fiksuja etteivät jää kiinni kun vankiloiden pelkääjäosastot on täynnä ulkkiksia?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kunnon miehet laita näitä luusereita ruotuun?
Hiljaa ollaan ja hyväksytään!?! Siinä meillä oikein yhteiskunnan tukipylväät ja suojelijat.
Miksi tämä on kunnon miesten hommaa? Ei ne ole sulle mitään velkaa.
Vierailija kirjoitti:
"nykyisin 27-vuotiaan miehen viiden vuoden tuomio tuli 14 uhriin kohdistuneista seksuaalirikoksista. Tuomio sisälsi muun muassa kaksi törkeää lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä ja kaksitoista lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä. Myöhemmin hän on saanut vielä kaksi uutta tuomiota vastaavanlaisista teoista."
Miten näitä ei saada loppuiäksi telkien taakse tai suljettuun mielenterveyslaitokseen? Tämäkin uusii joka kerta tekonsa kun pääsee vapaaksi. Jospa saataisiin edes se kemiallinen kastraatio tänne.
Voi hyvä luoja. Ei meidän Jorma ole mitään pahaa tehnyt. Hän on varmasti syytön ja tässä on nyt käynyt jokin väärinkäsitys. Jorma on aina ollut hyvä poika.
Jos naiset antaisivat ahnaammin sitä pimppendaalia, ei tarttis netissä teinareilta rahalla vinkua..
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan naiset ylläty, että suomalaisia. Onhan noita saanut kohdata esiteini-iästä lähtien.
Oliko silloin edes nettiä olemassa, kun sinä olit esiteini-ikäinen?
Yli kolmanneksella on omia lapsia 🤢