Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua naurattaa vanhempien tätien pukeutumisessa?

Vierailija
31.01.2015 |

Tämä on vastaisku nuorten naisten pukeutumisketjulle.

Vastaan itse ensin:

- Paksut rintaliivien olkaimet näkyy puseron läpi. Tosi hot.

- Kun kuvittelevat olevansa nuoria ja tikkujalkaisia: leggarit housuina

- Ysäri-kasari-farkut + vetoketjullinen palmikkoneuletakki

- Nilkkasukat, jotka ovat kuitenkin yhtä ohuet kuin ohuet sukkahousut

- Avonainen kaula-aukko kun naururypyt ovat levinneet tisseihin asti.

Kommentit (256)

Vierailija
101/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:34"]

Siis MIKÄ teitä ärsyttää desigualissa? Ok, jotkut niistä ovat sellaisia, etten ottaisi itsellenikään. Mutta on myös nättejä, vähän erilaisia, värikkäitä vaatteita. Vai onko se se, että moni ei itse uskalla sellaisia päälleen laittaa ja sitten ne ärsyttävät muidenkin päällä? Suomalainen kun yleensä pukeutuu hiirulaismaisesti, näkymättömäksi, harmaasti. Jos joku pikkuisenkin poikkeaa linjasta, heti katsotaan, että mikä tuokin luulee olevansa.

[/quote]

Joo, sitä se on :D

Not.

Vierailija
102/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi vanhanakin oppia uusia asioita, niinkuin tämä Desingual tai mikälie! Liian psykedeelisiä värejä ja kuvioita tällaiselle beessi-mummolle... Eiku huppu silmille ja kohti uusia parjauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 13:58"]

Bootcutit ovat muuten taas pian muotia, ettekö seuraa trendejä??

[/quote]

Olin tulossa sanomaan samaa! Onneksi en ole heittänyt pois. Rakastan niitä syvästi. <3
[/quote]

Nämä nuoret naiset täällä ovat niitä tän hetken....joka on jo vähän eilistä....muotiin jämähtäjiä. Eli kulkevat sitten täteinä noissa sukkapöksyhousuissa, pienessä nahkatakissa, moneen kertaan kierretty puhvi kaulassa....kesällä ehdottomasti p-shortsit jalassa. Niin sitä joka ikäluokka vuorollaan jämähtää.

Vierailija
104/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän seuraavaksi 50 =)

Mietin että kuinkakohan naurettavasti minä pukeudun. Ellei kotiverkkareita lasketa, pukeudun useimmiten farkkuihin, malli straight koska paksut pohkeet, slim vain pitkien saappaiden kanssa. En pidä nykyisistä laatikkomallisista puresoista koska mulla on leveät hartia ja laatikossa vyötäröni katoaa kokonaan joten näytän muodottomalta laatikolta. Eli vaatteissani on hartiat kohdallaan ja jonkinlainen kapeampi kohta vyötäröllä, ei kuitenkaan mitään vyöllä kurottua.

Vierailija
105/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 42-vuotias enkä ole a) koskaan aikaisemmin voinut käyttää rahaa niin paljon vaatteisiin kuin nyt, b) mulla ei ole koskaan ollut niin paljon niin laadukkaita vaatteita kuin nyt c) en ole koskaan tuntenut oloani mukavammaksi vaatteissani kuin nyt. Käyn kampaajalla kerran kuussaa tyvivärissä ja siistimisleikkuusssa, kosmetologilla ja hierojalla säännöllisesti kerran kussa. Olen kuntosalin jäsen ja mulla on myös aikaa käydä siellä. Eikä mua voisi kiinnostaa yhtään vähempää, mitä H&M -rytkyissä kulkeva itseblondattu pillifarkkunuori mahtaa musta ajatella. :)

Vierailija
106/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:23"]

Ei helvetti tää on mainio! :D Ehdottomasti toi liian avonnainen paita ja ne jäätävät roikkotissit. :x Hyi stna.

[/quote]mistä löydän T-paidan, jossa on pieni kaula-aukko? en mistään. On pakko tehdä itse ja tädit osaavat senkin taidon:))))

[/quote]

Pikeepaita?

Vastasiko kukaan tähän, miksei saa käyttää sandaaleita ja sukat -yhdistelmää.

Vierailija
107/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:45"]Joo tuo outo pakkomielle tehdä tätipallo-kampaus. Tukan pitää olla "tuuhea". Katsokaa lentokoneessa niitä surullisia tätipalloja, kun ne heräävät ja niiden pallot on lintassa kun ovat nukahtaneet.
[/quote]
Repesin! :DDDD

Vierailija
108/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:34"]

Siis MIKÄ teitä ärsyttää desigualissa? Ok, jotkut niistä ovat sellaisia, etten ottaisi itsellenikään. Mutta on myös nättejä, vähän erilaisia, värikkäitä vaatteita. Vai onko se se, että moni ei itse uskalla sellaisia päälleen laittaa ja sitten ne ärsyttävät muidenkin päällä? Suomalainen kun yleensä pukeutuu hiirulaismaisesti, näkymättömäksi, harmaasti. Jos joku pikkuisenkin poikkeaa linjasta, heti katsotaan, että mikä tuokin luulee olevansa.

[/quote]

Desigual on minusta tyylitön ja psykedeelinen värioksennus. Itse en ole suinkaan mikään harmaahiiri vaan käytän tiettyjä aika voimakkaita värejä välillä. Tuliko yllätyksenä että kaikki ei tykkää samasta asiasta kuin sinä?

109/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukin tyylillään. Joskus tällaiset huovutetut hassunhauskat päähineet. Eikö naisen voisi ajatella haluavan olla kaunis eikä niinkään koominen?

Vierailija
110/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pukeutua nuorekkaasti, mutta ei vanhakkaastikkaan. Meillä ei ole töissä pukuhuonetta. Ei sitä kehtaa käytävällä strippailla. Siinähän roikkotissit pelästys. Tuo yksi kommentti , jossa mainittiin rintsikoiden koko naurettavana seikkana, oli erikoinen. Jos minä tunkisin f- koon roikkuliinink b- kuppeihin niin olisihan se näös. Tuli ylimääräinen k tuohon yhteen sanaa , mutta en poista. Muutaman pilkunkin sain tänään mahdutettua viestiin.

Vierailija
111/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:45"]Joo tuo outo pakkomielle tehdä tätipallo-kampaus. Tukan pitää olla "tuuhea". Katsokaa lentokoneessa niitä surullisia tätipalloja, kun ne heräävät ja niiden pallot on lintassa kun ovat nukahtaneet. [/quote] Repesin! :DDDD

[/quote]

Mä en ymmärrä mitä hauskaa tuossa on?

Mun anopilla on esim. tuollainen kampaus, koska sen hiukset on harventuneet, ja tuollaisella kampauksella ne on suht. normaalin näköiset, eikä tarvitse harkita peruukkia. En kyllä pidä sitä jotenkin huumoriasiana?

Vierailija
112/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:30"]

. Tähän on nimittäin todella helppo ratkaisu: Vaatteet voi vaihtaa, tukan ja meikin laittaa vasta työpaikalla. Siihen menee työpaikalla ihan sama aika kuin kotonakin.

[/quote]

Meillä on töissä vain pieni unisex-vessakoppero koko porukalle. Eli ei olisi mikään todella helppo ratkaisu. Olen kuullut työpaikoista, joissa on kunnolliset sosiaalitilat joissa voi vaihtaa vaatteet ym, mutta omalla alallani en ole koskaan nähnyt sellaista.
[/quote]

Edelleen, tämä oli suunnattu niille, joilla pukuhuoneet on käytössä. On ihan selvä, ettei kaikilla ole.
[/quote]

Aluksi kyllä annoit ymmärtää, kaikki voivat tehdä kuten sinä. Joten älä nyt selitä.

Vierailija
113/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinsanottu mummopermanentti tehdään niille mummoille tasan siksi, että niiden hiukset ovat iän myötä ohentuneet ja harvenneet. Ehkäpä tälle litistyneiden pallokampausten naurajalle käy ennen pitkää samalla tavalla, on nimittäin yleistä.

Vierailija
114/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:04"]

Niinsanottu mummopermanentti tehdään niille mummoille tasan siksi, että niiden hiukset ovat iän myötä ohentuneet ja harvenneet. Ehkäpä tälle litistyneiden pallokampausten naurajalle käy ennen pitkää samalla tavalla, on nimittäin yleistä.

[/quote]

Sitä on vaikeaa ymmärtää teininä, ettei mene kuin hetki, niin itse on housuihin pissivä mummo, jolla on pallokampaus, siinä voi sitten miettiä miten sulle nauretaan, koska oikeudenmukaista olisi, että saisit samanlaisen kohtelun mitä olet muille antanut.

Vierailija
115/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistamani pari desigualin paitaa, ovat hillittyjä, kahta väriä molemmissa. Ja siis nuo ovat vain pari otosta vaatekaapistani. Toki minulla on muitakin ja muunlaisia vaatteita ja tietenkin tajuan, ettei kaikki pidä samoista. Mutta sitä en ymmärrä, miksi jotain desigualia ei voisi pitää siinä missä muitakin. Ja kyllä, minunkin mielestäni jotkut desigualin vaatteet ovat aivan hirveitä. Mutta niin monen muunkin valmistajan.

Vierailija
116/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ne niin kauan kuin ovat totta omalla kohdalla. Senkin jälkeen naurattaa eikä jaksa välittää enää. Elämä on elämistä varten- vaikka sitten ryppyinen tissavako välkkyen.

Vierailija
117/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:48"]

Mä olen 42-vuotias enkä ole a) koskaan aikaisemmin voinut käyttää rahaa niin paljon vaatteisiin kuin nyt, b) mulla ei ole koskaan ollut niin paljon niin laadukkaita vaatteita kuin nyt c) en ole koskaan tuntenut oloani mukavammaksi vaatteissani kuin nyt. Käyn kampaajalla kerran kuussaa tyvivärissä ja siistimisleikkuusssa, kosmetologilla ja hierojalla säännöllisesti kerran kussa. Olen kuntosalin jäsen ja mulla on myös aikaa käydä siellä. Eikä mua voisi kiinnostaa yhtään vähempää, mitä H&M -rytkyissä kulkeva itseblondattu pillifarkkunuori mahtaa musta ajatella. :)

[/quote]

ehkä näin sinulla. Minä olen parikymppinen nainen ja minulla on jo nyt varaa käyttää laadukkaisiin vaatteisiini rahaa (eli en usko, että nelikymppisenä tekisin juuri tätä hintavampi hankintoja). Asun omistusasunnossa arvostetulla alueella, en shoppaile halvoissa ketjuissa, käyn kampaajalla ja hierojall ihan yhtä laill säännöllisesti.

Meidän kaikkien ei tarvitse odottaa tulevamme vanhoiksi voidaksemme pukeutua laadukkaasti ja ennenkaikkea olemaan pahoittamatta mieliämme kuonapalstan nettiprovoilijoiden mielipiteistä.

Vierailija
118/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ainut Euroopan maa missä Desigual on mummojen merkki, mukamas. Meidän 2-kymppiset ovat aikamoisen pliisuja ja vanhahtavia itse, bleisereineen (wtf??!)

Vierailija
119/256 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige! Miksi kaupoista etsitään beige värisiä vaatteita, etenkin kesähousuja?

Vierailija
120/256 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Määritelkää vanhempi täti?

[/quote]

Täyttänyt 30.

[/quote]

Ai, mä ajattelin kyllä yli 50v."

Ja todennäköisesti olet 30-vuotias, täti-ihminen on ikäsidonnainen.

Nuori nainen (alle 20v.) mielestä kaikki yli kolmikymppiset ja sitä vanhemmat ovat vanhoja täti-ihmisiä ja

teinien mielestä (alle 16-v.) jo yli kaksikymppiset alkavat olla jo aika vanhoja ja pukeutuvat tätimäisesti, mutta ysikymppisten mielestä viisikymppinen voi olla nuori ja nainen parhaassa iässä.

Kaunis pukeutuminen ja tyylitaju ei ole ikäsidonnainen, eikä vaatehenkarina olo tee kenestäkään viehähtävää ja kaunista ja vaan koko persoonallisuus ratkaiseee, eleet, ilmeet, hymy, käytös, hienotunteisuus ja viimeistään kun ihminen avaa suunsa, niin kokonaisuus tulee kaikkien nähtäväksi, eikä siinä tämän päivän muotikuteet ja tätivaatteet paljon paina, vaan kokonaisuus ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi