Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonna-liput alkaen 99 e. Onko ihmiset hulluja???

Vierailija
06.02.2009 |

Mä en menisi edes Jeesusta katsomaan tolla hinnalla. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ihmisiä viedään kun pässejä narussa...

Kommentit (92)

Vierailija
42/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kuitenkin pitkän aikavälin maailmantähti ja ilmeisesti ensimmäinen kerta Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käsittämättömän tyhmiä, ettei edes sanat riitä kuvaamaan. Kuvittelet varmasti olevasi kovinkin nokkela haukkuessasi Madonnaa vanhaksi luuskaksi, mutta hei - totuus on että se vain kertoo sinusta että olet säälittävä paska.

jos 20-vuotinen haave on nähdä joku vanha luuska keikumassa taustanauhan tahtiin trikoissa

Vierailija
44/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fanikin ovat säälittäviä paskoja

Vierailija
45/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luuska.

ja fanikin ovat säälittäviä paskoja

Vierailija
46/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallein lippu oli 119 euroa. Mun mielestä halpa. Itekkään en mikään madonna fani ole mut silti maksan mielelläni sen 99 euroa lipusta. Kyllä hänen keikka on kerran elämässä tapahtuma ja varmasti hintansa arvoinen juttu.

Vierailija
47/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että jonain päivänä sinäkin olet "vanha luuska"?

Sinun arvoillasi tulee varmasti olemaan vaikeaa, kun se aika koittaa.

Itse olen todella iloinen siitä, ettei Madonna ole kadonnut julkisuudesta iän myötä. Myös mm. Aira Samulinia ihailen samasta syystä. Vanhat naiset on upeita, ihania! Ja jotta jatkossakin myös heitä kunnioitettaisiin niin tarvitaan vielä enemmän Madonnan kaltaisia ihmisiä jotka eivät häpeile ikäänsä ja sitä mitä ovat.

Vierailija
48/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisiä ja ylipainoisia ällötyksiä jotka luulee näyttävänsä samalta kuin 80-luvulla. Onhan teillä kaikilla puhvihihat ja trikoot?

Vierailija
49/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osui ja upposi taas yksi tyhmä luuska joka veti herneen nenään

Vierailija
50/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mm. Aira Samulinia ihailen samasta syystä. Vanhat naiset on upeita, ihania! Ja jotta jatkossakin myös heitä kunnioitettaisiin niin tarvitaan vielä enemmän Madonnan kaltaisia ihmisiä jotka eivät häpeile ikäänsä ja sitä mitä ovat.

Vierailija
51/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on nykyään kamalan kallista. Onneksi en ole fani, niin ei tarvitse maksaa.

Vierailija
52/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirrät nuo elämänarvosi myös lapsillesi. Nämä vanhempia naisia vanhoiksi luuskiksi haukkujat ovat toivotonta white trash-porukkaa, joiden elämänarvot kumpuavat sieltä heidän kodeistaan, minkäs teet.

Oletko miettinyt että jonain päivänä sinäkin olet "vanha luuska"?

Sinun arvoillasi tulee varmasti olemaan vaikeaa, kun se aika koittaa.

Itse olen todella iloinen siitä, ettei Madonna ole kadonnut julkisuudesta iän myötä. Myös mm. Aira Samulinia ihailen samasta syystä. Vanhat naiset on upeita, ihania! Ja jotta jatkossakin myös heitä kunnioitettaisiin niin tarvitaan vielä enemmän Madonnan kaltaisia ihmisiä jotka eivät häpeile ikäänsä ja sitä mitä ovat.

Vierailija
53/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palataan asiaan.

Mun mielestä alkaen satasen liput ovat kalliit. Joku kyseli, että mitä eroa on esim. Celine Dioniin (tai Turneriin), jonka liput olivat yhtä kalliit tai jopa kalliimmat. No, minäpä selitän. Dion/Turner esiintyivät/esiintyvät monta kertaa pienemmillä areenoilla, jolloin on ymmärrettävämpää, että yksittäinen lippu maksaa enemmän. Ja katsojan kannalta tällä on tietysti myös iso merkitys, sillä näet ja kuulet staran paljon paremmin/lähempää.

Jätkäsaareen menee 80000 ihmistä(Areenalle/Finskille +-10000)....satasen lippuhinnalla tuosta tulee messevät 8 miljoona lipputuloina...Juu, maksaa se konsertin järjestäminen, mutta kyllähän tuo kieltämättä silkalta rahastukselta tuntuu anteeksi vain.

Ja kyllä, minunkin mielestä Madonna on legenda ja varsin hyvä artisti, jonka näkemisestä voisin aika paljon maksaakin.

Vierailija
55/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palataan asiaan.

Mun mielestä alkaen satasen liput ovat kalliit. Joku kyseli, että mitä eroa on esim. Celine Dioniin (tai Turneriin), jonka liput olivat yhtä kalliit tai jopa kalliimmat. No, minäpä selitän. Dion/Turner esiintyivät/esiintyvät monta kertaa pienemmillä areenoilla, jolloin on ymmärrettävämpää, että yksittäinen lippu maksaa enemmän. Ja katsojan kannalta tällä on tietysti myös iso merkitys, sillä näet ja kuulet staran paljon paremmin/lähempää.

Jätkäsaareen menee 80000 ihmistä(Areenalle/Finskille +-10000)....satasen lippuhinnalla tuosta tulee messevät 8 miljoona lipputuloina...Juu, maksaa se konsertin järjestäminen, mutta kyllähän tuo kieltämättä silkalta rahastukselta tuntuu anteeksi vain.

Ja kyllä, minunkin mielestä Madonna on legenda ja varsin hyvä artisti, jonka näkemisestä voisin aika paljon maksaakin.

Vierailija
56/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulisin ihan vaikka ruokapalkalla esiintymään tänne pohjolan perukoille.

Vierailija
57/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kuitenkin pitkän aikavälin maailmantähti ja ilmeisesti ensimmäinen kerta Suomessa?

The Eagles tulee Hjalliksen halliin ja liput maksaa:

Hintakategoria 1

€ 169 Normaali

Hintakategoria 2

€ 139 Normaali

Noi on mun mielestä kalliit!

Hintakategoria 3

€ 119 Normaali

Vierailija
58/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut maksaa mistä vaan mitä vaan. Minä tuntisin itseni pösilöksi, jos maksaisin jokusen tunnin konsertista 100-130 euroa. Tulee siinä minuutille hintaa. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
59/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et ole, fine. Mutta turha toisia haukkua, jos he ovat.

Jotkut maksaa mistä vaan mitä vaan. Minä tuntisin itseni pösilöksi, jos maksaisin jokusen tunnin konsertista 100-130 euroa. Tulee siinä minuutille hintaa. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
60/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonnekin ihan kuutamolle. Eurojenko myötä vai miksi? Minusta 100 euroa lipusta on paljon rahaa, oli siellä esiintymässä kuka tahansa tähti. Madonna on vielä näistä edellämainituista siitä kiinnostavimmasta päästä, ainoita megatähtiä mitä on - mutta silti, yksi keikka tuo tuloja yli 8 miljoonaa euroa- eikö vähempi riittäisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi