Madonna-liput alkaen 99 e. Onko ihmiset hulluja???
Mä en menisi edes Jeesusta katsomaan tolla hinnalla. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ihmisiä viedään kun pässejä narussa...
Kommentit (92)
Itse en Madonnan näkemisestä maksaisi senttiäkään, mutta ymmärrän kyllä, että moni on valmis maksamaan tuon satasen ja paljon enemmänkin. Kyllä minäkin joittenkin artistien näkemisestä maksaisin vaikka 200 (ja ehkä vielä enemmänkin) ja matkustaisin Euroopan alueelle nähdäkseni niitä, vaikka ikää on jo liki 50. Ja se on tosiaan se elämys ja tunnelma, josta maksetaan. Sillä jaksaa taas pitkälle eteenpäin. Musta oli esim. ihanaa käydä katsomassa yhtä japsibändiä mun teinityttöjen kanssa ja muistella sitä tunnelmaa vielä viikkoja ellei kuukausia keikan jälkeen.
jää jotain katsojan sisimpään pidemmäksikin aikaa!
Sama juttu kuin vaikka Etelänlomalla, hirveän hintaistahan sekin on! Mutta ei siinäkään kohdin voida laskea tavallaan hintaa vain sille viikolle vaan se piristää mieltä ja elämys tuo sitä jotain vielä pitkän aikaa jälkeenkinpäin.
Eroilee vähän väliä. Heilastelee jonkun 20-vuotiaan rattopojankoltiaisen kanssa ja on muka vielä uskossa. Hah! Minneköhän se on ne lapsensa unohtanut...
Eroilee vähän väliä. Heilastelee jonkun 20-vuotiaan rattopojankoltiaisen kanssa ja on muka vielä uskossa. Hah! Minneköhän se on ne lapsensa unohtanut...
Uskoisin että kuka tahansa artisti haluaa yleisökseen nimenomaan faneja, eikä mitään ahdasmielistä kotirouvaa ;) Nämä Madonna-vihaajat on kyllä säälittävää sakkia.
Eikä tässä tapauksessa tarvitse edes maksaa lentolippuja ulkomaille. Mun mielestä lipun hinta on ihan kohdillaan. Mäkin vertaan kaikeen muuhun kulutukseen niin onhan tuota turhempaankin rahaa laitettu - luulisin.
Mitäpä sitä ei ELÄMYKSESTÄ ja KERRAN-ELÄMÄSSÄ-KOKEMUKSESTA olisi valmis maksamaan. Suosittelen kaikille, että otetaan ne tiukat pipot päästä ja nautitaan tästä elämästä ja kokemuksista;) Jokainen tunkekoon rahansa mihin haluaa. Oma valinta.
mutta en tajua näitä rinnastuksia tyyliin pop vs. Mozart! Miksei voi molempia kuunnella mutta vaikka sitten poppia konsertissa ja klassista taustalla kotona? :D Tekeekö se ihmisestä hienon että kuuntelee klassista? Sehän on melko alkeellinen musiikkilaji; samaa on kuunneltu viimeiset vuosisadat. En nyt väitä että pop olisi teknisesti niin hienoa että se olisi parempaa MUTTA tiedän parikin musiikkilajia joita ei arvosteta tippaakaan vaikka ovat suhteessa vaikeampia ym. kuin klassinen...
Hyvästi juhlat, häät ja ristiäiset, lomat, syömässä käymiset. Eläköön järkevä kuluttaminen ja säästö! Ei ikinä käydä missään.
Mä kaivoin just poteron johon jumiudun jyystämään pettuleipää loppuelämäkseni. Adios!
Kävin ystävän kanssa syksyllä Berliinissä Madonnan keikalla. En ole edes fanittanut Madonnaa, mutta oli kiva pikareissu ja hyvä keikka. Oli 450e arvoinen ja mukava irroittautuminen arjesta. Ei näitä voi mitata rahassa. Harmi, etten ole Suomessa silloin, kun on tuo keikka. :S
tyylitön pyrkyri. Varmaan samat tyypit, jotka palvovat jotain Paris Hiltonia, pitävät tätä luuska-nautaa Jumalana.
Kuka tahansa tietää, että vaikka Madonna ei ole kouluja käynyt, on hän todella sivistynyt. Eikä vain kulttuurin ja taiteen osalta.
En tajua kuka sitä viitsii mennä katsomaan. Ja on tosiaan white trashia puhtaimmillaan ja pyrkyri. Lue vaikka Madonnan nuoruus ja lapsuus Wikipediasta niin huomaat että se on sivistymätön ja kouluja käymätön köyhälistön lapsi alkujaan.
olen odottanut sen parikymmentä vuotta, jos en onnistu saamaan lippuja olen valmis maksamaan niistä ainakin puolet enemmän jos vain jotain kautta saaan.
nautaa hinkkaamassa jalkoväliään ja vinkumassa mikkiin.
Huhhuh, muija on aina ollut mauton, mutta joskus se meni vielä nuoruuden piikkiin.Nyt se on jo säälittävää.
Koulut jäi häneltä kesken ja kyllä, olen kaikki Madonna elämänkerrat kolunnut. Hänen isänsä ei ollut köyhä.
En tajua kuka sitä viitsii mennä katsomaan. Ja on tosiaan white trashia puhtaimmillaan ja pyrkyri. Lue vaikka Madonnan nuoruus ja lapsuus Wikipediasta niin huomaat että se on sivistymätön ja kouluja käymätön köyhälistön lapsi alkujaan.
Tutustu Madonnan uraan ja taustoihin, niin näkemyksesi voi muuttua.
Tää ainakin menee keikalle vaikka pitäisi taivaspaikka myydä.