Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira nukahtaa nopeasti mutta ihminen ei?

Vierailija
25.06.2026 |

Miksi koira nukahtaa minuuteissa syvään uneen mutta ihminen ei? Se oli äsken täysin hereillä nyt se kuorsaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira myös herää ihan sekunnissa...

Vierailija
2/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, kiitos ap🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran päässä on vähemmän häiritseviä asioita.

Vierailija
4/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ei tarvitse huolehtia mistään, riittää että syö ja paskantaa.

Vierailija
5/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla ei ole murheita eikä huono omatunto.

Vierailija
6/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eläin mikä on oppinut vuosituhansien aikana metässä että se ei voi nukkua kokoajan vaan uni otetaan sillon ku se on mahollista. Sotilaille opetetaa tätä ihan samaa asiaa, kirjaimellisesti koulutetaan nukahtamaan 5 sekunnissa oli lokaatio mikä tahansa. Se on perus taitoa vaikeassa ympäristössä. Ei eläimet voi nukkua luonnossa miten ne haluaa koska joku tulee ja syö ne ja jos on petoeläimestä kiinni niin senkin on oltava kokoajan tarkkana koska se ei saa ruokaa jatkuvasti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukahdan kyllä pääsääntöisesti minuuteissa.

Vierailija
8/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralla on turvallinen olo ihmisen lähellä eikä huolia ja murheita. Ihmisellä pyörii miljoona asiaa päässä ja jatkuva stressi. Mä usein kadehdin koiraani. Sen ei tarvitse koskaan murehtia mistään ja saa aina hellyyttä kun haluaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hyviä ne pätkät netissä että on myrsky ulkona, koira ei herää, salama tuhoo kämpän ympäriltä, koira ei herää, mutta sitte ku aukee sipsipussi, koira herää samantien. Se kuvastaa hyvin niiden selviytymismekanismeja, ainut millä on väliä on ruoka

Vierailija
10/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on oikeasti ihan kermaperseitä. Tykkään niistä tosi paljon, mutta moni rotu on sellainen että jos ulkona vähän tihkuttaa vettä niin ne lyö heti jarrut päälle etten tuonne mene koska siellä sataa. Tai jos talvella pukee lämmintä heille niin kauhea juokseminen seiniä pitkin ja ravistelu tai protestipissat lattialle. Näkee että mitään ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin syödä ja nukkua. Ihminen korjaa heidän paskatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira nukkuukin koiran unta, sellaisessa puoliunessa !

Vierailija
12/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira elää hetkessä. Kun on aika rentoutua ja nukkua, niin se tapahtuu. Ihminen on taipuvainen vatvomaan mennyttä ja tulevaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on oikeasti ihan kermaperseitä. Tykkään niistä tosi paljon, mutta moni rotu on sellainen että jos ulkona vähän tihkuttaa vettä niin ne lyö heti jarrut päälle etten tuonne mene koska siellä sataa. Tai jos talvella pukee lämmintä heille niin kauhea juokseminen seiniä pitkin ja ravistelu tai protestipissat lattialle. Näkee että mitään ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin syödä ja nukkua. Ihminen korjaa heidän paskatkin.

Ei se ole merkki kermaperseilystä, vaan koira on analyyttinen ja varovainen, mikä on etu niille selviytymisessä. Jos koira aistii, että ympäristö tai sää ei ole turvallinen, niin totta kai on parempi jättää ulkoilu sikseen sillä kertaa. Se on älykästä ja energiatehokasta käyttäytymistä. 

Vierailija
14/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on oikeasti ihan kermaperseitä. Tykkään niistä tosi paljon, mutta moni rotu on sellainen että jos ulkona vähän tihkuttaa vettä niin ne lyö heti jarrut päälle etten tuonne mene koska siellä sataa. Tai jos talvella pukee lämmintä heille niin kauhea juokseminen seiniä pitkin ja ravistelu tai protestipissat lattialle. Näkee että mitään ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin syödä ja nukkua. Ihminen korjaa heidän paskatkin.

Tosin itsellä oli siperian husky. :D Se ei ois ikinä halunnut tulla sisälle ollenkaan. Varsinkaan talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen nukahtaa noin 5-10 mimuutisssa.

Vierailija
16/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on oikeasti ihan kermaperseitä. Tykkään niistä tosi paljon, mutta moni rotu on sellainen että jos ulkona vähän tihkuttaa vettä niin ne lyö heti jarrut päälle etten tuonne mene koska siellä sataa. Tai jos talvella pukee lämmintä heille niin kauhea juokseminen seiniä pitkin ja ravistelu tai protestipissat lattialle. Näkee että mitään ei ole tarvinnut tehdä muuta kuin syödä ja nukkua. Ihminen korjaa heidän paskatkin.

Tosin itsellä oli siperian husky. :D Se ei ois ikinä halunnut tulla sisälle ollenkaan. Varsinkaan talvella.

Eihän huskyt mitään talvivaatteita tarvitse. Niillähän on luonnostaan todella lämmin, kaksinkertainen tukki. Nehän nimenomaan nauttivat viileämmästä säästä. Ei ihme, jos yritti kammeta vaatteita pois. Varmasti tosi tukala olo.

Vierailija
17/17 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran ei tarvitse huolehtia mistään, riittää että syö ja paskantaa.

Samanlaista on työttömän elämä Suomesssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi