Suomessa oikeus on vitsi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012100774.html
Suomi on maailman huonoin ja epärehellisin maa omille kansalaisilleen.
Kommentit (62)
Ko. tapaus on suuri vääryys. On selvä törkeä raiskaus.
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
Vierailija kirjoitti:
Oikeus on ihan suuri läppä tässä maassa. Ne saa oikeutta, kenellä on valtaa. Valta ratkaisee.
90% oikeudenkäynneistä on valtio vs valtio. Oikeuslaitos on juristien rahasampo.
Vierailija kirjoitti:
Tunnet kehnosti muuta maailmaa.
Taidat itse tuntea.
Suomalaiset tuomiot ovat aivan naurettavia verrattuna jo vaikkapa Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Olet sinäkin typerä. Oletko lukenut Espanjassa tapahtuneista joukkoraiskauksista, joiden kohde on kuollut vammoihinsa ja tekijät päässeet pälkähästä?
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Missä maassa tuosta olisi voitu kerään tuomita raiskauksesta, kun ei ole olllut näyttöä raiskauksesta, vaan todistettavasti "uhri" on lähtenyt toisaalle jatkamaan seksiä, kun vartija on keskeyttänyt seksin?
Juristien palkkiot on yksi syy ettei oikeutta saa kohtuudella Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Missä maassa tuosta olisi voitu kerään tuomita raiskauksesta, kun ei ole olllut näyttöä raiskauksesta, vaan todistettavasti "uhri" on lähtenyt toisaalle jatkamaan seksiä, kun vartija on keskeyttänyt seksin?
Laki lähtee siitä, että jos jää varteenotettava epäily syyllisyydestä niin silloin syyte pitää hylätä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Ja vielä kuvataan, liekkö pistetty nettiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
Koska ei voida olettaa, että miesten olosi tässä tapauksessa pitänyt pystyä arvioimaan tytön olevan liian humaltunut voidakseen antaa suostumusta. Näin sen perusteella, miltä tyttö valvontakameran ja lääkärin arvion mukaan on vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Olet sinäkin typerä. Oletko lukenut Espanjassa tapahtuneista joukkoraiskauksista, joiden kohde on kuollut vammoihinsa ja tekijät päässeet pälkähästä?
Kerro lisää, miksi he pääsivät pälkähästä?
Suomen oikeusjärjestelmä on niin hidas ja kallis, ja vasemmalle kallellaan, että kyllä se on vitsi, joka ei naurata. Tosiasiassa ei ole realistista lähteä hakemaan oikeutta sitä kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Ei tässä ole ketään raiskattu.
"– Laki lähtee siitä, että jos jää varteenotettava epäily syyllisyydestä niin silloin syyte pitää hylätä." Tuon on pakko olla kirjoitusvirhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voimakas humalatila ole automaattisesti suostumuksen antamisen estävä tekijä?? Tässä tapauksessa oli vielä mustaa valkoisella promilleista.
17 vuotias on alaikäinen, ei merkitse Suomessa mitään?
Ei, ei merkitse.
Suomi ei ole elävien yksilöiden yhteiskunta. Suomi on numeroitujen varaosien yhteiskunta. Jokainen voi halutessaan irtautua yhteiskunnasta, jos uskoo pärjäävänsä yksilönä.
- varaosa numero 2 531 002.
Vierailija kirjoitti:
"– Laki lähtee siitä, että jos jää varteenotettava epäily syyllisyydestä niin silloin syyte pitää hylätä." Tuon on pakko olla kirjoitusvirhe.
Ei ole. Varteenotettava epäily syyllisyydestä tarkoittaa siis varteenotettavaa epäilyä siitä, ettei ole syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Noin tapahtuu joka päivä kaikkialla.
Suomessa oikeus tuomitsee näytön perusteella, ei ihonvärin.
Suurin osa vuosittaisista 50 000 seksuaaliväkivallan uhrista Suomessa ei edes ilmoita poliisille, kun teko tehtiin kotona ja tekijä asuu saman katon alla, uhaten tappaa uhrin tai lapset jos uhri kertoo.
Ja näin on kuluvana vuonna jo 12 naista tapettu.
Kyseisessä tapauksessa ei näkynyt nerkkejä suostumuksen puutteesta. Todistelu tapahtui pääosin videon avulla, jossa tyttö lähti vapaaehtoisesti miesten matkaan.
Olemme yhtä mieltä siitä, että uhrin asema on heikko tässä rikostyypissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalaan päihtymyksen takia tuotu alaikäinen joukkoraiskataan perverssillä tavalla sairaalan pusikossa, eikä mitään tuomiota.
Ainoa maa maailmassa missä näin voi tapahtua on Suomi.
Ei tässä ole ketään raiskattu.
Tuomioistuimen mukaan ei. Mutta kokonaisuutena tuo on ollut tilanne, jossa ei ole uskottavaa, että tyttö olisi halunnut kolmen miehen kanssa puskaan ko hommiin. Jonkinlaista hyväksikäyttöä se on ollut.
Miehet on käyttäneet naisten humala tilaa hyväksi monia vuosia. Miksi nyt asiat muuttuisi yhtä äkkiä? Älkää naiset juoko miesten seurassa jos et halua siltä mitään. Ainkaan liikaa.
Tunnet kehnosti muuta maailmaa.