Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonna-liput alkaen 99 e. Onko ihmiset hulluja???

Vierailija
06.02.2009 |

Mä en menisi edes Jeesusta katsomaan tolla hinnalla. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ihmisiä viedään kun pässejä narussa...

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmyytesi huokuu tänne asti.

En ole minäkään menossa, mutta eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kuuntelee. Jos on fanittanut Madonnaa 20 vuotta niin eiköhän tuo ole pieni summa siitä asiasta.

Vierailija
22/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markat oli joskus silloin muinoin eikä markkoja ja euroja voi enää suoraan verrata toisiinsa.

Madonna ja Turner on meille taviksille.

T. 9 joka on ihan tavis, jopa niin tavis ettei maksaisi 600 vanhaa markkaa jostain Madonnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä fanitan vain itseäni ja lastani kaikki muut ihmiset ovat täysin yhdentekeviä. Ei ole intohimoja maksaa yhdenkään artistin esityksestä, en kaipaa kulttuuria.

Elämä on itsessään jo niin jännittävää että muuta ei tarvita

Paitsi Matti Nykäsen keikalle voisin mennä ja lipusta jotakin maksaakin, silkasta huvista

Vierailija
24/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi oikein aistia tänne ruudun taakse. Hyvää oopperailtaa vaan sinulle, tylsimys.

Vierailija
25/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä fanitan vain itseäni ja lastani kaikki muut ihmiset ovat täysin yhdentekeviä.

Toivottavasti et ole töissä missään etkä muutenkaan ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
26/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ylemmyyttä se on, että ei halua laittaa rahaa sellaiseen myllyyn, joka on luotu juuri siksi, että saadaan nostalgiankaipuiset työntämään lisää miljoonia miljärdöörin taskuun? Jokainen tehköön niin kuin tykkää, tietysti.

T. 9

Vierailija
27/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajatelkaa vaihdevuosien riuduttamaa kabbala-uskista kiemurtelemassa lavalla pitkissä kalsareissa ja huokailemassa "like a virgin...". Kyllä siitä tuon verran maksaa. Maksaisin muuten myös sen jeesuksen näkemisestä saman...

Vierailija
28/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavis-palkansaajalle, joka joutuu miettimään, mihin rahansa laittaa.

Siis muutaman tunnin hupista. En keksi yhtään ketään tai mitään, mistä olisin valmis maksamaan satasen - tosin jos tienaisin enemmän, tilanne voisi olla toinen. Tosin ihmettelen, voiko mikään yksittäinen tapahtuma tarjota niin suurta elämystä, että maksaisin siitä maltaita.

Vierailija
29/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla ihmisillä olisi muka jotakin merkitystä minulle. On heillä merkitystä, mutta vain silloin kun hyödyn heistä jollakin lailla. Esim miehestäni hyödyn siten että saan lapsistani täyssisarukset

Vierailija
30/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkäparin hinnalla voi mennä katsomaan, luvassa varmasti viihdyttävä spektaakkeli.

Vierailija
31/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes rahalla ei saa mua muuttamaan mielipidettäni siitä että kaikki muut ihmiset paitsi minä ja lapseni ovat minulle täysin yhdentekeviä. 26

Vierailija
32/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen odottanut tätä sen 20 vuotta. mahdollisuus olisi ollut juuri noin 20 vuotta sitten madonna damissa, mutta paskamainen mutsi ei edes halunnut miettiä asiaa. isä olisi vienyt katsomaan...

mulle nyt on oikeestaan ihan sama mitä maksaa, jos vain lipun saan :)

Vierailija
33/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita he ehdottomasti haluavat nähdä ja esim ovat seuranneet jonkun tähden uraa koko pienen ikänsä. Minä en tylsänä ihmisenä tuohon pysty nykyään, mutta minusta tuossa pakko-nähdä-ilmiössä on jotain ihanaa :)

melkein 20 vuotta sitten näin suosikkiartistini livenä, maksoi maltaita mutta muistan sen fiiliksen edelleen. Se on ihan eri asia saada joku ilmainen yrityslippu keikalle joka on "ihan jees", kun että menee omilla rahoillaan nyrkki pystyssä huutamaan JEE! Suosittelen lämpimästi kaikille.

Jos ooppera tai joku jarisillanpää aiheuttaa samat kiksit niin mikäs siinä.

Vierailija
34/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 20-vuotinen haave on nähdä joku vanha luuska keikumassa taustanauhan tahtiin trikoissa

Vierailija
35/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ajatelkaa vaihdevuosien riuduttamaa kabbala-uskista kiemurtelemassa lavalla pitkissä kalsareissa ja huokailemassa "like a virgin...". Kyllä siitä tuon verran maksaa. Maksaisin muuten myös sen jeesuksen näkemisestä saman...

Vierailija
36/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 20-vuotinen haave on nähdä joku vanha luuska keikumassa taustanauhan tahtiin trikoissa

On vain Madonna.

Madonna.

Vierailija
38/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut menemme sillä aikaa syvän nostalgian vallassa katsomaan llivenä laulajaa, jonka musiikki herättää muistoja 20-vuoden takaa. Ja samalla pitämään yhdessä hauskaa.Siitä hyvästä tuo 99 euroa ei ole paljon.

.

Vierailija
39/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, miten muistaakseni Celine Dion ei aiheuttanut tälläistä keskustelua. Sillähän ne vasta kalliit liput oli!

Madonna tosiaan aiheuttaa keskustelua. Oli aihe mikä tahansa häneen liittyvä.

Vierailija
40/92 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi oikein aistia tänne ruudun taakse. Hyvää oopperailtaa vaan sinulle, tylsimys.

T. 9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi