Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madonna-liput alkaen 99 e. Onko ihmiset hulluja???

Vierailija
06.02.2009 |

Mä en menisi edes Jeesusta katsomaan tolla hinnalla. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ihmisiä viedään kun pässejä narussa...

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liput ei ole kyllä kalliit.

Mulla on itsellä mennyt maku muijaan, joka esittelee vanhaa hanuriaan jokaisessa musavideossa edelleen! Se on jotenkin järkkkyä!

Vierailija
82/92 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä juttu. Mielenkiintoinen persoona, omassa genressään.

Madonnan musiikki vaan ei kiinnosta sen vertaa, että lähtisin katsomaan.

Mielummin kuuntelen ja katselen vähäeleisempää esitystä, paljas pinta ja lihakset kun eivät kauheasti innnosta vaan musiikki, sisältö.

Madonnalla on ollut ihan mukavaa musiikkia vielä Ray of Lightin aikaan, mutta eipä nainen ole tainnut sen jälkeen enää loistaa entiseen malliin?

Kyllähän noita entisiä hittejä on ihan riittämiin, niillä talttuu nostalgian nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ollaan vauva.fi sivun keskustelupalstalla.

Aikuistukaas nyt hyvät ihmiset ja ymmärtäkää että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.

Vierailija
84/92 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden oikea hinta on monta sataa kappale.

Oopperaankin pääsee puolella tuosta hinnasta. Ja se on sentään vaikuttavaa se.

Vierailija
85/92 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tämä se vasta onkin väärin! Monikaan veronmaksaja ei ole koskaan käynyt oopperassa ja sinne niitä verorahoja hassataan! Mieluummin tukisivat populaarikulttuuria, joka on nykypäivää ja "kaiken kansan viihdettä", eikä herraskaisten oopperahuvituksia.

Vierailija
86/92 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on av:lla kirjoittanut. YÖÖÖKS! Tee meille palvelus ja lopeta itsesi.

tyylitön pyrkyri. Varmaan samat tyypit, jotka palvovat jotain Paris Hiltonia, pitävät tätä luuska-nautaa Jumalana.

Vierailija
87/92 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuo ei ole kallista. Ap:n mielestä summa on ilmeisesti suuri, mutta ei minusta satanen ole paljoa. Jo yhteen ravintolaillalliseen miehen kanssa menee vähintään se pari sataa eli samoihin menee. Noin jos ajattelee, niin tuohan on halpa hinta. Ravintolaan pääsee syömään koska vain ja nyt samalla hinnalla saa jotain vähän erikoisempaa :)

Vierailija
88/92 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laittaa sen mihin parhaaksi näkee.... toiselle se on kampaaja, toiselle konsertti, jollekkin säästöpossu ja jollekkin tupakka.

Ei minua kiinnosta mihin ihmiset rahansa laittaa.

Yleensä nämä jotka valittavat aina kalliista hinnoista; kahvikupin tai konsertin, ovat mielestään taloudellisia mutta ovat kuitenkin perseauki. Aina ovat arvostelemassa toisten ostoksia että en minä vaan maksaisi...

Mihinkä ne rahat sitten saa käyttää?

Vierailija
89/92 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menisi edes Jeesusta katsomaan tolla hinnalla. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ihmisiä viedään kun pässejä narussa...

No älä mene! Mieluummin maksan Madonnan keikasta sen hinnan (ja olisin maksanut sen 119 euroakin, jos olisin onnistunut liput saamaan) kuin esim. farkuista, laukusta, baari-illasta... Kukin sijoittaa rahat itselleen tärkeisiin juttuihin. Kaikilla ne ei ole samoja! Ihan hölmöä arvostella.

Vierailija
90/92 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylitön pyrkyri. Varmaan samat tyypit, jotka palvovat jotain Paris Hiltonia, pitävät tätä luuska-nautaa Jumalana.

Paris Hiltonin uraa (??) ei voi verrata kuuna päivänä Madonnan uraan. Suomessa tuskin monikaan viitsit vaivatua paikalle, jos Paris tulisi Suomeen.

Ja miksi ihmeessä teitä nyt niin kauheasti vaivaa, että ihmiset haluaa Madonnan keikalle? Mua ei haittaa yhtään vaikka joku menis minne lystää...

Vierailija
91/92 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa ei edes päässyt laittamaan noin "suurta" summaa turhuuteen...hyvä että jotkut ei edes yrittänyt kun nytkin oli vaikeaa saada liput. satanen sinne tai tänne mitä se kenellekään kuuluu mihin jokainen rahansa laittaa.

Laitan kuitenkin niin paljon veroihinkin että te valittajat saatte niitä sossun korvauksia hakea.

Vierailija
92/92 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän jos joku köyhä pitää sitä isona summana. Tai jos on vaan niin pihi että ei käy kuin ilmaiskonserteissa, jos nyt edes niissäkään. Toiset osaa nauttia elämästä ja toiset ei, niin se vaan menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä