Onko jo Marraskuisia?
Täällä olisi yksi marraskuinen. La on 2.11.´09
Olen pääkaupunkiseudulta ja kaksi poikaa minulla on jo.
Viime kierrossa oli keltarauahskysta puhejnnut. Ja endoepäily oli viime vuonna ja prolaktiiniarvot on vähän koholla. Joten onnistuukohan ollenkaan..? Nyt 1,5 vuotta yritetty tätä kolmosta.
Ilmoittautukaahan marraskuiset! :)
Kommentit (122)
Täti tuli tänää kylään odotetusti kahden päivän ennakoinnin jälkeen omaan omituseen rytmiinsä (joka toinen kierto 25 ja joka toinen 27pv oviksen ajankohdasta riippumatta). Luteaalivaihe ehti olla 13pv. Huomenna pitää sitten soitella aikaa aukiolotutkimukseen. Menee varmaan sitä seuraavalle viikolle.
Ajattelin jäädä vielä marraskuisten pinoon, LA menee seuraavaksi varmaan jonnekin marras-joulukuun vaihteeseen. Odotuksen odotus turhauttaa, mutta onneksi on selvittelyt jo menossa.
Moona yk8, kp1/25
Perjantaina oli pakko tehdä testi... tai pakko ja pakko, mutta en vaan kestänyt enää vaikka eihän se sit mitään muuttanut. Testasin apteekin omalla, kun menkat pitäis alkaa maanantaina.
Olin todella toiveikas, mutta eipä tullut edes haamua. Nyt sitten piinaillaan edelleen. Huomenna jos ei täti tuu niin testailen taas tiistaina. Oonkohan vähän hätäinen vai? :p
Sinniä muille hätäilijöille! bdbdbd
Täällä on ihanaa sekä surra että iloita - aina löytyy tsemppaajia! Huomenna ajattelin aamulla testata ennenkuin lähdetään mökille niin tietää sitten vähän että missä mennään. Pessimismi nostaa päätään, mutta saas nähdä että miten naisen käy. En vain vieläkään käsitä että miksi siinä torstain testissä se haamu näkyi. Olen aina pitänyt tuota Apteekin testiä luotettavana. Mutta katsotaan..
Pikku hiljaa alkaa olla enemmän ja enemmän piinailijoita marraskuun pinossa. Lokakuussa ei tainnu juuri plussia tulla, joten toivottavasti nyt tulee senkin edestä. Jennuli on ainakin kovasti yrittänyt tässä kuussa;) ja aniljalle kovasti plussatuulia - testailet sitten maanantaina tai tiistaina uudestaan!
Walpu kp 26/26-36 ja yk 7
Tänä aamuna tein testin Clearbluella aamupissasta ja välittömästi pärähti plussa testi-ikkunaan!!!! Nyt sitten alkaa armoton hermoilu ja vessapaperin kyttäys, nimittäin edellinen raskaus oli kohdunulkoinen, joka alkoi vuotaa seuraavana päivänä plussatestistä ja eka raskaus oli vuotava aina tuonne viikolle 14-15 asti...On tämä kyllä semmosta hermoilua, mutta nyt näyttäs että meille on tulossa marrasvauva:)
Walpu kp 27/ 26-36 tai rv ? ja yk 7
Hienoa Walpu, ihania uutisia! Nyt peukut pystyyn, vauvaliimaa ja tarrasukkia oikein läjäpäin! Toivottavasti kaikki menee niin kuin pitääkin ja saat marrasvauvan kainaloon :) !
Kaikki sujuu varmasti hyvin :)
Kuinka malttaisin odottaa testausta huomenaamuun...?:D
Anilja
yk 1, kp 27/26
Jättisuuret onnittelut onnistujille!
Meille tulee puolukkapäivät viikon loppuun mennessä tai sitten ei mutta vahvasti siltä näyttäisi...jännäillään nyt kuitenki vielä hetki.
27/30
Miksi tuosta apteekin omasta sanotaan, ettei se oo herkkä vaikka itse ja moni muu on saanut sillä plussan paljon ennen muita testejä? Hehee... itse lähden tästä kohta kaupungilla käymään ja taidan olla tyhmä idiootti ja käydä ostamassa apteekin oman testin, edelleen liian aikaisin!
Oikeasti, ihan järjettömän typerää. Keskiviikkona olen menossa lääkäriin joten ne varmasti testin tekevät jos pyydän, mutta ei... pakko käydä ostamassa testi. Hitto kun tarvii olla tyhmä!
Ja joo, testasin lauantaina prediktorilla aivan puhtaan negan ja masennuin, olkoonkin että kp:t oli tosi vähäiset, ei ne tänäänkään oo vasta kun 26 mut silti tekis niin mieli testata. Miksi sitä pitää ees aatella? miksen voi vaan kärsivällisesti oottaa keskiviikkoon?
Oireitahan mulla on, rinnat on ihan tuskaisen kipeät (tosin viime kierrossa jolloin oli ekaa kertaa ne enteili menkkoja, aiemmin ei moisia kipuja oo ollu) ja oksettaa. Aamulla meinasi mehut tulla ylös, mutta eipä sekään mikään varma merkki oo. Millä mä oikeesti pysyn erossa siitä testistä???
Swingfire kp 26/27-35 yk 2
Kyllä mä siihen plussaan uskoinkin. Onkohan o-puolella vielä marraskuisten pinoa? Sinne toivottavasti pian päästään, jännäilijöitä ainakin alkaa olla jo paljon.
Ja huomaa myös haahu-pino keskenmenon kokeneille. Siellä voi ainakin rauhassa hermoilla :)
nau kp27/28-32, ehkä huomenna testiostoksille...
Toivottavasti tulee paljon plussia perässä. :)
ON:Täti on tuimalla päällä, kipuja riittää. Varasin ajan ensi viikon tiistaille aukiolo-tutkimukseen.
Eiköhän niitä plussia tule pian lisää... toivotaan!
Minä olen kyllä toivon aikalailla menettänyt, lie sitten jonkinlaista itsesuojelua tämä asenne. Parin päivän päästä pitäisi tulla täti meillepäin, tulee tosi lyhyt kierto tällä kertaa.
Onnea testaajille (ja malttia myös;)!
Kiitokset kaikille onnitteluista - jotenki on melkosen epätodellinen olo ja välillä kyllä iskee varsinainen epäusko, mutta toivottavasti minun epäonnisuus päättyi tuohon viime syksyn kohdunulkoiseen.
Peukutukset kaikille!
Walpu
ja paljon onnea! Tosi hieno juttu ja varmasti kaikki menee oikein hyvin, yritä ottaa iisisti :D Se on helppoa kuin heinän teko.
( . ) Kävin tänään refleksologilla ja se arveli että en olisi raskaana :( Voivoi sentään! Saas nähdä nyt tai siis oikeastaan vasta perjantaina. Mulla oli aika toiveikas olo mutta taisi olla turhaa haaveilua, hitsinpimpulat!
Jennuli-81 yk6 kp 26/30
Paljon onnea sinulle Walpu! =) Toivotaan, että kaikki menisi hyvin.
ON).(: Hormoonit taas ovat nääsen "palautuneet".. Ehkä. Viime kierrossa ei ollut edes kamalia menkkkakipuja kun keltarauhaskysta puhkesi (epäilen sitä), mutta nyt kp 8 alkoi jo jomottamaan alavatsaa tuntuvasti. Olisiko vaan vehnänalkioöljy tehnyt tehtävänsä vai onko taas se kysta paholainen kasvamassa.. ? Hmm. Tänään huomasin, että rinnoista tulee edelleen maitotippoja eli prolaktiini on koholla. En ole saanut siihen lääkitystä kun on ollut niin vähän koholla. Mutta epäilen sen haittaavan raskautumista joka tapauksessa. Pöh! :( Nyt on sellainen olo ettei edes koko tätä vuotta enää jaksaisi yrittää. On tosiaan puhti lopussa. Mutta katsotaan miten käy.
Kp 8/27-30, yk 18
Voi Walpu, oikein suurensuuret onnittelut plussasta! Kunpa näitä plussia nyt alkaisi ropista lisää niinkuin plussa-mainoksissa senttejä ;-)
2poj@näiti: Tsemppiä sulle! On ymmärrettävää että pitkään jatkuva yrittäminen vie välillä mehut. Olen samaa mieltä, että toi rintojen vuotaminen voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, toivotaan noiden ylimääräisten oireiden painuvan hiiteen kehostasi!!
kevättuuli81 kp20/28 (en oikeastaan elättele mitään toiveita plussasta, ku ei pupuiltu oviksen aikoihin... mutta roikun täälä kuitenkin mukana viimeiseen asti)
Jennuli: Älä luovuta, ei ne refleksologit nyt ihan kaikkee tiedä :) ! Teidän pupuilu tahdilla luulisi varmasti tärpänneen!
Anilja, Nau ja Swingfire, onhan täti pysynyt poissa, onhan?! Jännitän täällä teidän puolesta, toivottavasti Walpun plussa tarttuu! Tulkaahan kertomaan väliaikatietoja!
ON: Tissikipu kesti tasan päivän, nyt ei mitään. Yleensä jonkin sortin PMS-oireet on napsahtanu päälle heti oviksen jälkeen, nyt ei edes finnin finniä ole tullut. Merkillistä. Tein illalla ovistestin kaiken varalta, mulla kun niitä ovispäiviä oli tässä kierrossa testien mukaan 3-4. No, aika vahva viiva tuli taaskin, en nyt kuitenkaan positiiviseksi sitä tulkinnut. Muuten olenkin hillinnyt itseni oikein mallikelpoisesti, mitä nyt välillä kuulostelen tuntemuksiani ;) !
Reipasta päivää kaikille!
PP kp 19/27-33
Menin sitten eilen tekemään testin vaikka mitään oireita ei ole ollut eikä kuukautisetkaan oo edes myöhässä.No eipä siihen testiin ainakaan plussaa tullut.Tein sen kyl iltapäivällä mutta kyllä minä kehoni sen verran hyvin oon tuntenu et jo ilman testin tekemistäki olisin tiennyt että en raskaana ole.Ostin testin apteekista ja apteekin täti oli oikeen tsemppaava ja iloinen vanha muori joka toivotti onnea testin tekemiseen.
Fiilikset meni tältä viikolta kun tietää että viikon loppuun mennessä alkaa vatsakipu ja vaippa pyllyssä saa taas kulkea sen seuraavan viikon.Yön aikana sain leukaani järkyttävän kokoisen finnin.Ei vielä näy ulospäin mutta on kipeä ja ison tuntuinen..oikee kunnon hormooninäppy.
äitimaalta 28/30
kp 24/35. Yritystä oli ekana hedelmällisenä päivänä. Ja nyt jänään noin 11 pv. Eka yrityskerta täälä :)
Eilen kyl tuntu jotain pientä alavatsalla mut tänään ei oo ollu mitän. Joten jos se oli ovis niin pikkuveijarit olis siel valmiina toista päivää. Aivan kamalaa tää odotus.
Jos tärppää niin päivä olis 16.11.
Liitän viestin tänne kun meni väärään paikaan aluksi.
Eli:
Walpu: toivotaan, että haamu muuttuu plussaksi. :)
Nau: plussaonnea!! :)
Itsellä sellainen tilanne, että ovista siis odottelen. Ensi viikonloppuna pitäisi olla. Mies meinasi lähteä isompien lasten kanssa mökille (olemme uusperhe) juuri ensi viikonloppuna ja sekös sai potutuskäyrän nousemaan.. Mutta kävikin niin, että tuli joku este ja mies ei lähdekään. Jes! Kyllä alkoi jo tuntumaan epätoivoiselta ja ajattelin, että nyt tämä saa riittää. Tosin hirveää innostusta tähän ei tällä hetkelläkään ole; aika puuduttavaa kun on jo 1,5 vuotta yrittänyt. Mies on alknut nyt syömään Omega 3 jossa on myös foolihappoa, jospa se auttaisi. Ja minä syön Beroccaa (tosin loppui juuri), vehnänalkioöljyä ja sinkkiä + seleeniä. Ja yritän jättää ns. roskaruuat pois. Ajattelin, että jos nyt vielä tämä vuosi on yritystä, mutta sitten saa riittää. Täytän keväällä 35v. ja se minun mielestäni on "rajapyykkinä". Jos ei tämän vuoden aikana onnistu, niin sitten saa olla.
Hartiat on tosi jumissa ja huippaa. :( Ja koko viikon jomottanut päätä. *vali, vali*
Tsemppiä!! =)
Kp 7/27-30, yk 18 (??) X-(