Onko jo Marraskuisia?
Täällä olisi yksi marraskuinen. La on 2.11.´09
Olen pääkaupunkiseudulta ja kaksi poikaa minulla on jo.
Viime kierrossa oli keltarauahskysta puhejnnut. Ja endoepäily oli viime vuonna ja prolaktiiniarvot on vähän koholla. Joten onnistuukohan ollenkaan..? Nyt 1,5 vuotta yritetty tätä kolmosta.
Ilmoittautukaahan marraskuiset! :)
Kommentit (122)
Toivotaan parasta Swingfire! Peukut pystyyn! Ja suuret onnittelut Emmalle, Ramonalle ja Walpulle plussista!! :)
Ite sain äsken rfsu:n ovulaatiotestistä selkeän plussan! Eilen jo pupuiltiin ennakkoon ja kohta jatkuu, heh! Sitte alkaakin piinaavat kaks viikkoa, oireiden tarkkailua aamusta iltaan. Toivotaan, että plussia sataa vielä tässä kuussa!
Tsemppiä kaikille! :)
yk7, kp 14/28-33 :)
puppipihlaja: täältä on ainakin täti pysynyt poissa :)
Huomenna aattelin taas testailla, vaikka turhaa se taaskin on :( höh ja pöh, mut kun ei mahda mitään! Jos nytkin taas tulee nega niin sitten ootan ainakin viikon seuraavaa testiä ja sitten jos menkat alkaa niin ensi kierrosta testaan aikasintaan kp 30...
Mites muuten lämpöjen kanssa, eikö jos ne on koholla tarkota sitä et ois tärpänny? voi mulle tosin olla ihan kuumekin tulossa, mut nyt on parina päivänä ollut lämpö 36,8 kun normaalisti mulla on n. 36,3
Mä taidan mennä laittaan noi yliväsyneet muksut nukkumaan ja itse linnottaudun sitten television eteen :) ja odotan huomista et taas saan tehdä turhan testin.
Swingfire kp 28/27-35 yk 2