Voimala eilen - seksuaalinen syrjäytyminen...onko seksi kansalaisoikeus?
Miksi tuo nuori mies (jotain 30v?) valittaa syrjäytyneensä seksuaalimarkkinoilta?
Itse ei halua sitoutua esim. perheen perustamiseen, mutta seksiä pitäisi saada eikä ymmärrä, miksi naiset pihtaavat. Pitääkö jokaiselle taata seksi ja läheisyys - parisuhde - onko se kansalaisoikeus? Onko jonkun naisen nyt suostuttava ja annettava, ettei vain miespolo syrjäydy tai tunne jäävänsä jostai paitsi?
Samalla tapaa kaikkien halukkaiden naisten ja miesten pitäisi saada lapsi, eikä se ole samalla tapaa perustarve?
Kommentit (192)
Luultavasti onni, koska naiset vapailla markkinoilla menettäisivät
kontrollointivaltaansa sitä mukaa, kun miehet eivät olisi heidän oikuistaan niin riippuvaisia. Aina olisi paikka, josta mies saisi kohtuuhintaan seksiä silloin, kun naiset vapailla markkinoilla kävisivät liian hankaliksi. Tämä pakottaisi naiset
kohtuullistamaan seksin "hintaa" myös normaalissa seuraelämässä.
Jos on joku mielestäni epäkiinnostava mies, niin millä lailla tieto että se saa terveyskeskuksesta kun muuten ei irtoo, lisää halujani harrastaa seksiä hänen kanssaan? Päin vastoin se vähentää ja olen vaan tyytyväinen ettei kaikenlaiset ällötykset vonkaa naisia baareissa.
Sitä paitsi eihän tollasen palvelun paikka mikään terveyskeskus olisi. Ei siinä mitään sairautta hoideta. Ilmiselvästihän toi olisi psykiatrisen poliklinikan alle sijoittuva juttu.
"Kenenkäs vika se on että mieskuva on näin yksiulotteinen jotta vain rambot kelpaavat naisille?"
Naisten vika.
"Miksei mies saa olla hiljainen postimerkkien keräilijä?"
Saa olla, mutta silloin on turha haaveilla seksistä ravintolan likkojen kanssa. Toki kaupan kassajonostakin voi saada, jos ei muuta niin ainakin rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.
"Miksi aima monet miehet itse nauravat vähänkin "naismaisille" miehille ja ovat ihan paranoidisen homokammoisia?"
Siksi, koska naiset ovat määritelleet, että miehen pitää olla rambo.
"Pitää itse pönkittää mahtimies-fantasioita ja yrittää olla niin äijää, kova ja haavoitumaton - kieltää tunteet ja tunne-elämä?"
Lammasmaiset miehet eivät ymmärrä kieltäytyä naisten oikuista. Nyrkissä riittää kyllä ruutia, päässä ei.
"Missä ovat ne empaattiset, oman poikansa heikkoudet hyväksyvät isät, jotka voisivat muuttaa mieskuvaa vähän väljemmäksi, hyväksyä erilaisuutta pojissaan?"
Joka puolella Suomea. Mutta monikaan ei tee lapsia heidän kanssaan.
"Suuri osa poikien pahoinvoinnista johtuu välinpitämättömistä ja poissaolevista, väkivaltaisistakin isistä."
Älä nyt naurata. Hyvistä perheistä pahoinvointipojatkin tulevat.
"Miksi joka viides mies on alkoholiongelmainen - ja miten se vaikuttaa lasten, poikien ja tyttöjen kehitykseen ja hyvinvointiin?""
Varmasti se vaikuttaa, mutta ei liity asiaan paljonkaan.
"Ei miesten syrjäytyminen ja pahoinvointi johdu naisista ja seksin puutteesta vaan ihan jostain muusta. Riittämättömästä isyydestä ja kulttuurin yksipuolisesta mieskuvasta!"
No tottakai se johtuu naisista, jos naiset eivät anna seksiä, läheisyyttä, perhe-elämää tai mitään... kuin rambomiehille tai muille voissa paistetuille statusäijille.
"Jos on joku mielestäni epäkiinnostava mies, niin millä lailla tieto että se saa terveyskeskuksesta kun muuten ei irtoo, lisää halujani harrastaa seksiä hänen kanssaan?"
Jos sieltä saisi kaikki miehet käydä ostamassa seksiä miehet
oppisivat suhtautumaan naisiin eri tavalla. Tavallisille naisille tulisi paineita
kilpailla terveyskeskusneitien kanssa siitä, kumpi tyydyttää miehen paremmin.
Lopputulos olisi todennäköisesti se, että monet miehet helposti valitsisivat mieluummin terveyskeskuspanon, kuin naisen, joka ei jaksa kohdella heitä kunnioittavasti. Naisten seksuaalinen valikointivähenisi, koska mukana
olisi myös nykynaisille sinänsä kelpaavia miehiä.
"Päin vastoin se vähentää ja olen vaan tyytyväinen ettei kaikenlaiset ällötykset vonkaa naisia baareissa."
Nehän ne naisille vasta kelpaavat.
"Sitä paitsi eihän tollasen palvelun paikka mikään terveyskeskus olisi. Ei siinä mitään sairautta hoideta."
Terveyskeskus on terveyskeskus, ei sairaala.
"Ilmiselvästihän toi olisi psykiatrisen poliklinikan alle sijoittuva juttu."
Ehkä omakin seksuaalielämäsi kaipaisi pientä käsittelyä suljetulla osastolla.
Tapaan baarissa kiinnostavan miehen -> annan hänelle jos haluttaa. Jos on vaara että hän menee seksisossuun, niin korkeintaan se tieto nopeuttaa prosessia _kiinnostavan_ miehen kanssa.
Tapaan baarissa ei-kiinnostavan miehen -> kun sanon ei kiitos, hän rupeaa uhkailemaan menevänsä seksisossuun. Mihin minä sanon buahahahahahahah tervemenoa. Että miten tilanne on muuttunut?
[i Jos sieltä saisi kaikki miehet käydä ostamassa seksiä miehet
oppisivat suhtautumaan naisiin eri tavalla. Tavallisille naisille tulisi paineita
kilpailla terveyskeskusneitien kanssa siitä, kumpi tyydyttää miehen paremmin.
Lopputulos olisi todennäköisesti se, että monet miehet helposti valitsisivat mieluummin terveyskeskuspanon, kuin naisen, joka ei jaksa kohdella heitä kunnioittavasti. Naisten seksuaalinen valikointivähenisi, koska mukana
olisi myös nykynaisille sinänsä kelpaavia miehiä.
[/quote]
Ne terveyskeskusneidithän tosiaan siellä tarjoaisivat erittäin tyydyttävää seksiä liukuhihnalta :D. Ei vainenkaan, faktisestihan tämä järjestelmä on jo olemassa ja sen nimi on maksullinen seksi. Ei se perheellinen elämäkään mitenkään erityisen halpaa ole, varsinkin kun ruvetaan lapsia tekemään.
Miksi ihmeessä KUKAAN tällainen sievä ja miellyttävä nainen lähtisi julkisen sektorin seksityöläiseksi kunnan palkalla, kun heille löytyy kysyntää yksityiseltäkin puolelta? Toisekseen, yleensä kun naiselle alkaa kertyä omaisuutta sen verran että pysyy hengissä hän siirtyy muihin hommiin seksialalta. jostain syystä - miksiköhän- toimiminen miesten viihdyttäjänä harvaa naista miellyttää? Jotain kuvottavaa pitää näissä miehissä ja itse toiminnassa ja ammatissa olla?
Toisekseen, en voi kuvitella tilannetta, jossa väestön enemmistö - joka siis saa seksiä ihan normaalin käytännön mukaan - ilmaisisi halukkuutensa verontiukennuksiin sen vuoksi, että jotkut miehet tarvitsevat hätäapua seksielämänsä kustantamiseen. Veikkaan, ettei tipu!
Fantasioi sinä vaan niistä terveyskeskushoitsuista elämäsi ehtoolle saakka, sitä päivää tuskin tulet näkemään. Onhan se ihanaa kun on mistä haaveilla.
"Tapaan baarissa kiinnostavan miehen -> annan hänelle jos haluttaa. Jos on vaara että hän menee seksisossuun, niin korkeintaan se tieto nopeuttaa prosessia kiinnostavan miehen kanssa.
Tapaan baarissa ei-kiinnostavan miehen -> kun sanon ei kiitos, hän rupeaa uhkailemaan menevänsä seksisossuun. Mihin minä sanon buahahahahahahah tervemenoa. Että miten tilanne on muuttunut?"
Tilanne on muuttunut siten, että tuo mies, josta olet kiinnostunut ei
välttämättä enää ole yhtä riippuvainen seksistä, jota sitä annat hänelle. Näin ollen hän voi kohdentaa sinuun suurempia vaatimuksia, joihin joudut vastaamaan. Ja vastatessasi näihin vaatimuksiin on seurauksena, että joudut antamaan enemmän.
Ja kun annat enemmän, huomaat, että annat seuraavana päivänä sille luuserillekin, koska et sille paremmalle kuitenkaan riittänyt pitkäksi aikaa.
"Ne terveyskeskusneidithän tosiaan siellä tarjoaisivat erittäin tyydyttävää seksiä liukuhihnalta :D."
Aivan varmasti parempaa, kuin keskiverto suomalaisnainen.
"Ei vainenkaan, faktisestihan tämä järjestelmä on jo olemassa ja sen nimi on maksullinen seksi."
Maksullista seksiä terveyskeskusseksikin olisi. Sen vaan maksaisi valtio.
" Ei se perheellinen elämäkään mitenkään erityisen halpaa ole, varsinkin kun ruvetaan lapsia tekemään."
Muttei tarvitse maksaa 200 euroa taksikyydistä neuvolaan.
Ja kun annat enemmän, huomaat, että annat seuraavana päivänä sille luuserillekin, koska et sille paremmalle kuitenkaan riittänyt pitkäksi aikaa.
Sä et selvästikään tajua naisten sielunelämää =). Seksi on ihan ok, mutta ei mua ole koskaan pystytty tuollaisilla kiristämään! Mikään maailmassa ei kyllä saa antamaan luuserille, jos ei muuten natsaa. Mieluimmin olen ilman. Ja olen ollutkin, yhdessä vaiheessa todella pitkän ajan. Olen antanut pakkeja tosi hyvännäköisillekin (ja vastaavasti saanut pakkeja), jollei immeinen ole miellyttänyt muuten. Oli aika pitkä kuiva kausi, mutta sitten kun sopiva mies löytyi, muutettiin pian yhteen.
"Miksi ihmeessä KUKAAN tällainen sievä ja miellyttävä nainen lähtisi julkisen sektorin seksityöläiseksi kunnan palkalla, kun heille löytyy kysyntää yksityiseltäkin puolelta?"
No maksetaan 300 euroa tunti ja pannaan amikseen opintolinjat.
Kyllä tulijoita riittää. Siinä saa koko kansa maistaa, mikä on tavaran hinta. Ja jos hinta ei miellytä sitten täytyy naisten ruveta antamaan enemmän ilmaista seksiä, jotta hinta putoaa. Näin me olemme vastuussa toisistamme, kun otamme
seksuaalisenkin hyvinvoinnin huomioon.
"Toisekseen, yleensä kun naiselle alkaa kertyä omaisuutta sen verran että pysyy hengissä hän siirtyy muihin hommiin seksialalta."
Tuo on pelkkä klishee. Seksialalta lähdetään monista syistä. Eikä ammatinvaihdossa kai mitään hämärää ole.
"Toisekseen, en voi kuvitella tilannetta, jossa väestön enemmistö - joka siis saa seksiä ihan normaalin käytännön mukaan - ilmaisisi halukkuutensa verontiukennuksiin sen vuoksi, että jotkut miehet tarvitsevat hätäapua seksielämänsä kustantamiseen. Veikkaan, ettei tipu!"
Suuri osa miehistä olisi iloinen saadessaan seksipalveluita. Ja nekin, jotka ovat avioliitossa (usein jonkun pirttihirmun ikeessä) tarvitsevat vaihtelua, eli tälle on kysyntää ja tämä voidaan toteuttaa.
"Fantasioi sinä vaan niistä terveyskeskushoitsuista elämäsi ehtoolle saakka, sitä päivää tuskin tulet näkemään. Onhan se ihanaa kun on mistä haaveilla."
En minä haaveile terveyskeskushoitsuista. Sen verran tulee raipasta muutenkin.
Muttei tarvitse maksaa 200 euroa taksikyydistä neuvolaan.
Sen sijaan voi laittaa 300 euroa turvaisltuimeen, ja vaunuihin - mitäs ne maksaakaan kun saatiin sisaruksilta? Sit voi sijoittaa parisataa kuussa per kakara päivähoitoon, kenkiä ja vaatteita ja välineitä liukuhihnalta, ruokaa, isompi asunto, sopiva kakkosauto jne jne jne.
300euroa per viikko per seksistä syrjätynyt ukko. Tulisi ihan liian kalliiksi, kuka hullu nyt suostuisi veronkorotuksiin tuollaisen syyn vuoksi? Mitähän veronmaksajain keskusliitto tähän sanoo?
Muuten ideahan oli hyvä ja toteuttamiskelpoinen.
"Sä et selvästikään tajua naisten sielunelämää =)."
Tajuan hyvin - ja koska tunnen ihan terveitä naisia - ei minun tarvitse
fasistiseen propagandaan uskoa. Sinua voisi verrata sellaiseen räksyttävään koiraan, joka oli pentuna ihan kiva, mutta sitten alkoi räksyttää, kun ymmärsi, että räksytys on valtaa, ja että kukaan ei uskalla panna kampoihin.
"Seksi on ihan ok, mutta ei mua ole koskaan pystytty tuollaisilla kiristämään! Mikään maailmassa ei kyllä saa antamaan luuserille, jos ei muuten natsaa."
Luuseriksi nimittely tulee loppumaan, sitten kun oppii arvostamaan kanssaihmisiään. Sillä välin - tulee terveyskeskuksiin seksuaalipalvelut sun muuta - viiden vuoden päästä voip olla jo paljon tapahtunut.
"300euroa per viikko per seksistä syrjätynyt ukko. Tulisi ihan liian kalliiksi, kuka hullu nyt suostuisi veronkorotuksiin tuollaisen syyn vuoksi? Mitähän veronmaksajain keskusliitto tähän sanoo?
Muuten ideahan oli hyvä ja toteuttamiskelpoinen."
Se onnistuu, toki toiminta täytyy aloittaa varovasti ja pikkuhiljaa. Ja naiset tietäisivät sen, että jos he eivät anna kansa maksaa kovat verot.
Ja sitten kun naiset antavat helpommin voidaan myös seksityöläisten palkkoja kohtuullistaa.
"Sen sijaan voi laittaa 300 euroa turvaisltuimeen, ja vaunuihin - mitäs ne maksaakaan kun saatiin sisaruksilta? Sit voi sijoittaa parisataa kuussa per kakara päivähoitoon, kenkiä ja vaatteita ja välineitä liukuhihnalta, ruokaa, isompi asunto, sopiva kakkosauto jne jne jne."
Kyl kyl. Rahaa saa menemään, mutta 1200 euroa neljän tunnin panosta hehheh...
Olispa bensakauppiaatkin yhtä älykkäitä.
mielenterveyspalveluille - satsataan ennemmin niihin, niin loppuu nämä muutkin ongelmat siihen. Nythän vain joka viides sa riittävää apua masennukseen. Ilmeisesti myös psykoottistasoisen hoidon laadussa ja määrässä olisi parantamisen varaa.
"mielenterveyspalveluille - satsataan ennemmin niihin, niin loppuu nämä muutkin ongelmat siihen. Nythän vain joka viides sa riittävää apua masennukseen. Ilmeisesti myös psykoottistasoisen hoidon laadussa ja määrässä olisi parantamisen varaa."
Ongelmien ratkaisuvaihtoehdot:
1) kastrointi
2) kiduttaminen
3) tappaminen
4) seksuaalisten tarpeiden toteuttaminen
Luuseriksi nimittely tulee loppumaan, sitten kun oppii arvostamaan kanssaihmisiään. Sillä välin - tulee terveyskeskuksiin seksuaalipalvelut sun muuta - viiden vuoden päästä voip olla jo paljon tapahtunut.
Ihan sinun käyttämän termin olen tästä keskustelusta napannut kuvailemaan tarkoittamiasi miehiä. Joita en siis itse pidä kategorisesti minään luusereina. Se on ihan sun esittelemä ajatus täällä.
"Kerran viikossa? Tekis peräkamarinpoikaa kohti 52 terveyskeskuskäyntiä vuodessa? Aika paljon. Kun aattelee että mä käyn tk:ssa hoidattamassa vaivojani noin kerran vuodessa tai kahdessa."
Vaikka päivittäin.
"Että kyllä siinä on valtiolla tekemistä että saa kaikkien poikamiesten pussit tyhjäksi. Mistä kehitysmaasta niitä naisia ruvetaan sinne sitten rahtaamaan, jotka suostuvat rahasta panemaan tässä mittakaavassa?""
Suomeen tarvittaisiin noin puoli miljoonaa aasialaisnaista, jotta saataisiin roiskautettua kunnon tsunami naisten seksuaaliseen ylivalta-asemaan.