Voimala eilen - seksuaalinen syrjäytyminen...onko seksi kansalaisoikeus?
Miksi tuo nuori mies (jotain 30v?) valittaa syrjäytyneensä seksuaalimarkkinoilta?
Itse ei halua sitoutua esim. perheen perustamiseen, mutta seksiä pitäisi saada eikä ymmärrä, miksi naiset pihtaavat. Pitääkö jokaiselle taata seksi ja läheisyys - parisuhde - onko se kansalaisoikeus? Onko jonkun naisen nyt suostuttava ja annettava, ettei vain miespolo syrjäydy tai tunne jäävänsä jostai paitsi?
Samalla tapaa kaikkien halukkaiden naisten ja miesten pitäisi saada lapsi, eikä se ole samalla tapaa perustarve?
Kommentit (192)
Vaan estääkö ne oikeasti jotain vai vaan pahentaa tilannetta? Jos terveyskeskuksesta saa seksiä niin onko se näille peräkamarinpojille onni vai onnettomuus? Onko leipääntyneiden ammattilaisten seksi sit sellaista joka tyydyttää oikeasti? Jääkö siihen helposti roikkumaan eikä saa itsestään irti mitään yritystä löytää perhettä ja parisuhdetta? Millä lailla toi terveyskeskusseksi eroaisi maksetuista naisista, kuin ehkä hinnaltaan? Eikö yksinäisillä poikamiehillä oikeasti ole varaa maksaa kaupallisesta seksistä?
kaikilla olisi samanlaiset arvot ja "pelisäännöt" ja tavat toimia.
Sitä paitsi ihminen on muutakin kuin geenejä ja biologiaa, joten ei pidä nyt purematta nieleä näitä biologisia teorioita geenejen levittämisen tarpeesta.
Minä harrastan seksiä mieheni kanssa rakkaudesta. En anna hänelle koska saan myös itse. Miksi naisen pitäisi antaa seksiä miehelle joka ei hänestä välitä. En ymmärrä enkä usko mitenkään olevani ainoa joka ei hyväksy tätä.
vain todellisuudesta vieraantunut, harhainen mieli voi kuvitella sellaisen maailman, missä naiset ovat vain miehen seksuaalista tarpeentyydytystä varten ja seksiä varten perustetaan kunnallisia palveluita.
Prostituutiota on ihan varmasti kaikille halukkaille tarjolla, sen kun hakee naista sen piiristä. Jos hinta on liian kova niin so, elämme markkinataloudessa.
Ihan samalla tavalla tässä jää monia muitakin ihmisen perustarpeita tyydyttymättä, kun ei ole rahaa riittävästi: kenellä olisi tarvetta itsensä toteuttamiselle, kenellä hammasimplanteille jne. Kyllä ne on itse maksettava.
Miten voi märistä, että yhteiskunnan pitää maksaa ja hankkia itselle kaikkea kivaa ja se riittää että itse vain märisee tumput suorina?
Nämä vonkaajat eivät ymmärrä, että seksiin tarvitaan tahtoa ja halua, vapaaehtoisuutta. Seksi ei ole vain fyysistä tarpeentyydytystä, jota voi tehdä kenen kanssa tahansa, vaan siihen liittyy aina tuntevien, inhimillisten olioiden, ihmisten välistä vuorovaikutusta. Ei ihminen, edes nainen, ole kone. Ihmisellä on tunteet, ainakin meillä, jotka olemme päästämme suht terveitä emmekä
persoonaltamme kovin vaurioituneita.
Prostituutiota on ihan varmasti kaikille halukkaille tarjolla, sen kun hakee naista sen piiristä. Jos hinta on liian kova niin so, elämme markkinataloudessa.
Ihan samalla tavalla tässä jää monia muitakin ihmisen perustarpeita tyydyttymättä, kun ei ole rahaa riittävästi:
Ja mua oikeasti kiinnostaisi se, että kun seksipalveluita näyttäisi olevan pilvin pimein tarjolla, niin miksi se ei riitä?
Kerran viikossa? Tekis peräkamarinpoikaa kohti 52 terveyskeskuskäyntiä vuodessa? Aika paljon. Kun aattelee että mä käyn tk:ssa hoidattamassa vaivojani noin kerran vuodessa tai kahdessa. Että kyllä siinä on valtiolla tekemistä että saa kaikkien poikamiesten pussit tyhjäksi. Mistä kehitysmaasta niitä naisia ruvetaan sinne sitten rahtaamaan, jotka suostuvat rahasta panemaan tässä mittakaavassa?
Pelkän seksin perään ruikuttajat ovat kyllä säälittäviä luusereita, sille ei voi mitään. Mutta jos ihminen on yksinäinen ja haluaisi rakkautta ja puolison, silloin kärsimys on ymmärrettävää ja olisi hyvä saada siihen apua.
Tässä on nyt kaksi asiaa:
1. Sellainen joka ruikuttaa pelkästään sen seksin perään eikä saa ja vaikka saisikin niin sellainen on todellakin se oikea luuseri.
2. Sellainen joka haluaisi paljon muutakin kuin pelkästään sitä seksiä mutta ilman jää ja luuserihan tämäkin. Hieno ajatus että saisi apua, mutta eihän sellaista ole. Pitäisikö kaikkien yksinäisten niin miesten kuin naisten popsia onnellisuuspillereitä yksinäisyyteen?
Naiset saavat miestä ylipäätään herkästi, joten heille ei synny ongelmia,
kuin sen suhteen saako paikallista adonista sänkyynsä. Poislukien korostetun rumat ja muodottomat naiset, joille tietysti pitäisi valtion kustantaa kauneus- lasik- ym toimenpiteitä.
Naisille, jotka ei saa, kustannetaan kauneustoimenpiteitä.
Miehille, jotka ei saa, kustannetaan seksiä.
Kenen tässä nyt pitäisi saadakseen muuttua paremmaksi, naisten vai miesten? Miehille ulkonäöstä ja statuksesta riippumatta seksiä, jos taas naisen ulkonäössä on vikaa niin se pitää kohentaa...
olisikin tyylikästä kun minä heikosti koulutettu rasvatukkainen kotiäiti alkaisin vaatia seksiä nimenomaan parhaimman näköisiltä ja elämässään hienosti menestyneiltä alfauroksilta. ja kun ei irtoaisi niin päättelisin että kyseessä on miesten seksuaalinen valta ja syvä yhteiskunnallinen ongelma.
itselläni tulee joitakin muistikuvia yläasteelta kun kaikki kundit halusivat olla suosittujen tyttöjen kanssa. tavallisemmilla mimmeillä oli kiinnostusta tavallisia kundeja kohtaan, mutta nämä lähinnä loukkaantuivat ajatuksesta että pitäisi olla jonkun pullean tai tylsän kanssa. riippumatta siitä kuinka pulleita ja tylsiä olivat itse.
näin se homma nähtävästi toimii. miehelle "kuuluu" luonnollisesti sen tavoitelluimman ja haluttavimman naisen seura eikä sen eteen tarvitse tehdä mitään, ei edes avata suuta keskustelun verran. tavis-nainen kun haikailee kumppania, niin täytyy meikata, jumpata, pukeutua, olla huumorintajuinen, osata vietellä, olla hyvä sängyssä ja huolehtia ettei mies tunne oloaan ahdistetuksi naisen vaatimuksien edessä.
Nämä vätykset kuvittelevat, että naisten ruumis on heitä varten ja se kuuluu heille, on heidän omaisuuttaan, ja eihän siitä mikä itselle kuuluu pidä mitään maksaakaan! Siksi ei prostituutio käy.
Kertokaapa minulle, kuka tälläisen asennevammaisen (anteeksi kaikille vammaisille että halvennan termiä näin alentavassa yhteydessä) miehen kanssa haluaa sänkyyn ? Ei ihme, ettei naisia löydy.
Kertokaapa minulle, kuka tälläisen asennevammaisen (anteeksi kaikille vammaisille että halvennan termiä näin alentavassa yhteydessä) miehen kanssa haluaa sänkyyn ? Ei ihme, ettei naisia löydy.
minkähänlaisiksi ne kuvittelee ne hoitsut? Jotain hemaisevia sukkanauhaneitokaisia? Todellisuudessa siellä löytyisi ne samat 45 vee laitapuolen kulkijat, joilta saisi muutenkin ilmaiseksi mutta kun ei kelpaa. Miksi kukaan ryhtyisi valtion huoraksi, takuulla palkka olisi surkea ja asiakkaat mielenterveysongelmaisia ja laitapuolen kulkijoita. Vapaitten markkinoitten huorat voi sentään jotenkin valita asiakkaansa, mutta mitenköhän tämä puoli olisi terveyskeskuksessa järjestetty =).
"Ehkä lääkitys auttaisi teitä vainoharhaisia, jotka näette naisten seksuaalista ylivaltaa kaikkialla."
Ahaa, elikä siis niitä jotka näkevät tosiasiat pitäisi lääkitä. Palaamme näköjään taas tähän fasismiteemaan.
"Käytännössä toi seksipiste olis sit varmaankin jonkinlainen mielenterveystoimiston jatke."
Tuosta lähtökohdasta katsottuna kaikki seksi on mielenterveystoimintaa.
he syrjäytyvät kun kaikkinainen hyvinvointi laskee. Kyllä se näyttää mielenterveyteen vaikuttavan - ainakin paranoidisuus kasvaa.
Johan siitä oli Kalevalassakin: "Näkee kauhut kaikkialla, ylivaltaa vainioilla..."
"Minä harrastan seksiä mieheni kanssa rakkaudesta. En anna hänelle koska saan myös itse. Miksi naisen pitäisi antaa seksiä miehelle joka ei hänestä välitä. En ymmärrä enkä usko mitenkään olevani ainoa joka ei hyväksy tätä."
Ei se, että välittää naisesta mitään seksiä takaa kenellekään. Miehen pitää olla useimmiten rambo saadakseen seksiä.
"Vaan estääkö ne oikeasti jotain vai vaan pahentaa tilannetta?"
No voitaisiin taata perusvietin toteuttaminen niille, jotka eivät naisten hirviöenemmistön mielestä ole ansainneet kosketustakaan.
"Jos terveyskeskuksesta saa seksiä niin onko se näille peräkamarinpojille onni vai onnettomuus?"
Luultavasti onni, koska naiset vapailla markkinoilla menettäisivät
kontrollointivaltaansa sitä mukaa, kun miehet eivät olisi heidän oikuistaan niin riippuvaisia. Aina olisi paikka, josta mies saisi kohtuuhintaan seksiä silloin, kun naiset vapailla markkinoilla kävisivät liian hankaliksi. Tämä pakottaisi naiset
kohtuullistamaan seksin "hintaa" myös normaalissa seuraelämässä.
"Onko leipääntyneiden ammattilaisten seksi sit sellaista joka tyydyttää oikeasti? Jääkö siihen helposti roikkumaan eikä saa itsestään irti mitään yritystä löytää perhettä ja parisuhdetta?"
En usko, että kovinkaan moni pohjimmiltaan haluaa perustaa seuraelämäänsä terveyskeskuskäynteihin. Silti yhteiskunnan tulisi kuitenkin laajentaa sosiaalipalveluitaan siten, että niistä olisi apua seksuaalisen syrjäytymisen ehkäisyssä. Toki terveyskeskuksesta saisi seksiä muutkin, kuin syrjäytyneet poikamiehet, mutta omavastuu olisi suurempi.
"Millä lailla toi terveyskeskusseksi eroaisi maksetuista naisista, kuin ehkä hinnaltaan? Eikö yksinäisillä poikamiehillä oikeasti ole varaa maksaa kaupallisesta seksistä?"
Parisataa euroa varmaan löytyy jokaiselta silloin tällöin, mutta se on kuitenkin aika kova raha perustarpeiden tyydyttämisestä, ja kovan hinnan mahdollistaa vääristyneet seksuaalimarkkinat.
"vain todellisuudesta vieraantunut, harhainen mieli voi kuvitella sellaisen maailman, missä naiset ovat vain miehen seksuaalista tarpeentyydytystä varten ja seksiä varten perustetaan kunnallisia palveluita."
Kukakohan on sanonut, että naiset olisivat VAIN miehen seksuaalista tarpeen tyydytystä varten?
Mielestäni kunnan tulee kyllä tarjota seksiä niille, jotka yhteiskunnan naiskartelli on jättänyt ilman. Muuten elämme fasismissa. Ja on tietysti olemassa muitakin vaihtoehtoja kituvien ihmiseläinten hoitamiseksi, mutta ne ovat sitten tyyliin
kemiallinen kastroiminen, kiduttaminen ja tappaminen.
"Prostituutiota on ihan varmasti kaikille halukkaille tarjolla, sen kun hakee naista sen piiristä. Jos hinta on liian kova niin so, elämme markkinataloudessa."
Ihan sama elämmekö, kunhan valtio maksaa puutteessa olevien seksit.
"Ihan samalla tavalla tässä jää monia muitakin ihmisen perustarpeita tyydyttymättä, kun ei ole rahaa riittävästi: kenellä olisi tarvetta itsensä toteuttamiselle, kenellä hammasimplanteille jne."
Nämä asiat eivät ole lainkaan verrannollisia. Hammasimplantteihin syy on
yleensä huonossa hygieniassa, josta vastaa henkilö itse. Sen sijaan seksuaalisen syrjäytymisen kohteeksi joutuu ainakin jossain määrin jokainen mies, joka ei muistuta ramboa tai sylvester stallonea.
"Kyllä ne on itse maksettava."
Aivan. Fasismin uhrin on maksettava itse omat hoitokulunsa.
"Miten voi märistä, että yhteiskunnan pitää maksaa ja hankkia itselle kaikkea kivaa ja se riittää että itse vain märisee tumput suorina?"
Naisetkin seisovat kokolailla tumput suorina.
"Nämä vonkaajat eivät ymmärrä, että seksiin tarvitaan tahtoa ja halua, vapaaehtoisuutta."
Totta kai ymmärrän. Mutta jos sitä ei ihmisillä ole, niin silloin on järjestettävä perustarpeiden tyydytys valtion rahoilla.
"Seksi ei ole vain fyysistä tarpeentyydytystä, jota voi tehdä kenen kanssa tahansa, vaan siihen liittyy aina tuntevien, inhimillisten olioiden, ihmisten välistä vuorovaikutusta."
Tiedän kyllä. En ole lähellekään kokematon.
"Ei ihminen, edes nainen, ole kone. Ihmisellä on tunteet, ainakin meillä, jotka olemme päästämme suht terveitä"
Siis te, joille seksiä on tarjolla loputtomiin, olette tuntevia, terveitä olentoja. Just.
naisille?
Miksei mies saa olla hiljainen postimerkkien keräilijä? Miksi aima monet miehet itse nauravat vähänkin "naismaisille" miehille ja ovat ihan paranoidisen homokammoisia? Pitää itse pönkittää mahtimies-fantasioita ja yrittää olla niin äijää, kova ja haavoitumaton - kieltää tunteet ja tunne-elämä?
Missä ovat ne empaattiset, oman poikansa heikkoudet hyväksyvät isät, jotka voisivat muuttaa mieskuvaa vähän väljemmäksi, hyväksyä erilaisuutta pojissaan? Suuri osa poikien pahoinvoinnista johtuu välinpitämättömistä ja poissaolevista, väkivaltaisistakin isistä. Miksi joka viides mies on alkoholiongelmainen - ja miten se vaikuttaa lasten, poikien ja tyttöjen kehitykseen ja hyvinvointiin?
Ei miesten syrjäytyminen ja pahoinvointi johdu naisista ja seksin puutteesta vaan ihan jostain muusta. Riittämättömästä isyydestä ja kulttuurin yksipuolisesta mieskuvasta!
"Ja mua oikeasti kiinnostaisi se, että kun seksipalveluita näyttäisi olevan pilvin pimein tarjolla, niin miksi se ei riitä?"
Siksi, että tällaiset palvelijat tyhjentävät miesten lompakot, eivätkä maksa siitä edes veroa.
Käytännössä toi seksipiste olis sit varmaankin jonkinlainen mielenterveystoimiston jatke.