Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voimala eilen - seksuaalinen syrjäytyminen...onko seksi kansalaisoikeus?

Vierailija
03.02.2009 |

Miksi tuo nuori mies (jotain 30v?) valittaa syrjäytyneensä seksuaalimarkkinoilta?

Itse ei halua sitoutua esim. perheen perustamiseen, mutta seksiä pitäisi saada eikä ymmärrä, miksi naiset pihtaavat. Pitääkö jokaiselle taata seksi ja läheisyys - parisuhde - onko se kansalaisoikeus? Onko jonkun naisen nyt suostuttava ja annettava, ettei vain miespolo syrjäydy tai tunne jäävänsä jostai paitsi?

Samalla tapaa kaikkien halukkaiden naisten ja miesten pitäisi saada lapsi, eikä se ole samalla tapaa perustarve?

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ole mikään oikeus. kenelläkään ole oikeutta toisen kehoon, edes avioliitossa.

Vierailija
62/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on esine. Kun se on kerran valloitettu niin sen kanssa ei tarvitse keskustella, sitä ei tarvitse kohdella hyvin tai romanttisesti, mutta jalat levällään sen täytyy aina olla kun mies niin haluaa, koska seksi on miehen "oikeus".

YÖK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seimmiten nainen laittaa itsensä naiselliseksi ihan omasta tahdostaan. Kyllä minäkin katson mitä päälleni laitan.

No JUST JOO. Kuule minä INHOAN meikkaamista, inhoan miltä se töhnä tuntuu huulissa, inhoan sitä miten pitää vahtia ettei etuhampaat ole punassa, inhoan meikin tekemiseen menevää aikaa, inhoan se poistamista, inhoa sitä miten ripsivärin kanssa saa olla varovainen ettei sitä tartu kulmakarvoihin. Mutta arvaa mitä? Jos teen niin kuin miehet että leikkaan tukan sentin mittaiseksi, sipaisen vähän geeliä ja "katson mitä laitan päälle", minusta ei ole kiinostunut KUKAAN! Katso kuule vähän naistenlehtien ennen-ja-jälkeen-juttuja, joissa on nainen meikittä ja hienosti meikattuna. Ja mieti sitten kumpi niistä versioista saa ja kumpi ei!

Vierailija
64/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on TOSI laadukkaita ja hyviä miehiäkin (ja rakastajia, oikein KUNNON rakastajia, jotka ottavat naisensa huomioon). Mutta puolet on näitä "kyllä vaimon on pakko seksiä antaa, kun se on minun oikeus". Kun kysyin, että kohteletteko vaimojanne romanttisesti ja rakastavasti (kun haukkuvat pihtareiksi) niin ei kuulemma tarvitse, koska "mun vaimoni piereskelee joskus" ja "en mä nyt enää jaksa".

Vierailija
65/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/192 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- töitä riittäisi siten useammalle.

Vierailija
67/192 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolison, perheen jota elättää jne.?

Miksi näitä ei näy missään?

Ainoat vapaana liikkuvat ovat alkoholin suurkuluttajia tai muuten mielenterveydeltään heikohkossa kunnossa olevia, en ole niin suurta fyysistä estettä vielä nähnyt kenelläkään että ulkonäöllisen syyn vuoksi mies ei saisi naisystävää, jos mies parisuhteeseen kykenee.

Vierailija
68/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No JUST JOO. Kuule minä INHOAN meikkaamista, inhoan miltä se töhnä tuntuu huulissa, inhoan sitä miten pitää vahtia ettei etuhampaat ole punassa, inhoan meikin tekemiseen menevää aikaa, inhoan se poistamista, inhoa sitä miten ripsivärin kanssa saa olla varovainen ettei sitä tartu kulmakarvoihin. Mutta arvaa mitä?"

No vitut sitten meikkaat niin usein. Ainakin mun tyttöystäväni kelpaa hyvin ilman meikkiäkin. Meikkailee silloin tällöin, omasta tahdosta tai työnsä

puolesta. Kynnet on yleensä kyllä huolitellut (puolpitkät), koska mulla on käsi-

ja jalkafetissi vahva.:)

"Jos teen niin kuin miehet että leikkaan tukan sentin mittaiseksi, sipaisen vähän geeliä ja "katson mitä laitan päälle", minusta ei ole kiinostunut KUKAAN! "

Oli mullakin kakstoista vuotiaana siili, mutta alko yrjöttää oma peilikuva.

"Katso kuule vähän naistenlehtien ennen-ja-jälkeen-juttuja, joissa on nainen meikittä ja hienosti meikattuna. Ja mieti sitten kumpi niistä versioista saa ja kumpi ei!""

Kummatkin. Toinen 30 toinen 40 viestiä vuorokaudessa. :)

Vierailija
69/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi olla että tälle tilanteelle on monta syytä ja saattaa olla etten pysty itse tekemään asialle yhtään mitään vaikka kuinka haluaisin."

Aivan. Se voi olla suht vaikeaa, koska naisilla on rodunjalostus

pinnassa ja rumalle miehelle antaminen itsemurha ja rikos gestapoa

kohtaan. Jos olisit nainen vastaavilla ominaisuuksilla, olisit todennäköisesti käynyt läpi jo kymmenen kumppania, ja olisit pitkässä avioliitossa.

Itse, mainittakoon kuulun siihen miesryhmään, jolle seksiä jopa tarjotaan joskus. Epätasa-arvoasia vituttaa kuitenkin. Olen myös pitkässä suhteessa itseäni paremman näköisen hullun naisen kanssa. En ole mikään miehinen mies, mutta voin kuitenkin huolettomasti lähteä kaupungille katsomaan naisia, koska tiedän, että joku kelpuuttaa. Heh...

Jos tämä on rodunjalostusta niin kai meistä tulee siten joskus samanlaisia kuin noista koiraparoista.

En tarvitse kuin yhden naisen eikä hän olisi mikään hetken käyttöesine ja itseäni vierastaa ajatus siitä että joku olisi kanssani vuosikausia säälistä. En kyllä hullua naista huolisi olisi se sitten minkä näköinen vaan eli en ihan niin epätoivoinen ole ja sen verran tälläkin ulkonäöllä joutuu olemaan ronkeli.

Vierailija
70/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sinä mies joka täällä nyt olet paljon kirjoitellut, vaikutat sen tyyppiseltä ihmiseltä jonka kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä, oli statuksesi tai ulkonäkösi kuinka tasokas tahansa. Kammoan tuon tyyppisiä sovinnisteja, tietämättömiä ja joustamattomia ihmisiä, miltä sinä vaikutat kirjoitustesi perusteella.

Mietihän, jos et saakaan seuraa sen vuoksi, että ajatuksesti ja arvosi eivät ole muiden mieleen.

Vierailija
71/192 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan miehen pitää saada seksiä nuorelta naiselta, vammaisen miehen terveeltä, lihavan/ruman hoikalta ja kauniilta jne.

Jos nainen ei syty seksiin ilman keskustelua tms., on kyseessä kiristys. Tottahan sitä pitäisi suostua, vaikkei itsestä siltä tuntuisikaan... Tämänkaltainen keskustelu henkii mielestäni vihamielistä suhtautumista naisiin ja naiseuteen ylipäänsä.

En mäkään valita, vaikkei Brad Pitt suostu kanssani sänkyyn, kun olen tällainen hiukan pullea, muuten ihan tavallisen näköinen nainen. Kauniit ihmiset yleensä ovat niiden toisten kauniiden kanssa, ja me tavalliset niiden toisten tavallisten. Jos haluan saada Bradin, joudun tekemään uhrauksia ja kohentamaan ulkonäköäni. Jos Laasanen ja kumppanit haluavat saada seksiä, joutuvat he esim. keskustelemaan ym. Aika yksinkertaista mielestäni: kaikkea ei voi saada ilmaiseksi, eikä se ole mikään suuri vääryys vaan osa elämää.

Prostituutio keskustelusta totean vielä sen verran, että pyörätuolissa istuva miespuolinen ystäväni on kertonut pitävänsä erittäin ikävänä kommentteja, joissa prostituutiota perustellaan sillä, että vammaisilla miehillä pitäisi olla oikeus seksiin. Hänen mielestään kyseiset argumentit loukkaavat sekä vammaisia henkilöitä että naisia ylipäätään.

Seksi kahden vammaisen välillä voi (vamman asteesta riippuen) olla hankalaa, mutta ongelmaa voisi -prostituution suosimisen sijaan- korjata esim. kouluttamalla vammaisnäkökulmaan perehtyneitä seksuaaliterapeutteja, ja tukemalla taloudellisesti erilaisten apuvälineiden hankintaa niitä tarvitseville vammaisille pareille. Samalla tavalla näille laasasille ja muille luusereille voitaisiin tarjota vaikka keskusteluterapiaa, joissa voisivat käsitellä harhaisia käsityksiään.

Vierailija
72/192 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juuri niin kuin sanoit. Piste.

Vierailija
73/192 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään annettavaa - edes halukkuutta vähän jutella ja puhua, miten voi kuvitella jonkun haluavan antaa ihan tuosta vain seksiä?

Yleensä tuollainn kuvio onnistuu vain maksullisen naisen kanssa, ja jos se ei kelpaa vaan pitäisi vielä olla hellyyttäkin, niin sitten kyllä taidetaan vaatia jo mahdottomia. Kyllä odotustaso pitäisi olla realistinen tai tosiaan pettyy pahemman kerran.

Vierailija
74/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sinä mies joka täällä nyt olet paljon kirjoitellut, vaikutat sen tyyppiseltä ihmiseltä jonka kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä, oli statuksesi tai ulkonäkösi kuinka tasokas tahansa. Kammoan tuon tyyppisiä sovinnisteja, tietämättömiä ja joustamattomia ihmisiä, miltä sinä vaikutat kirjoitustesi perusteella.

Mietihän, jos et saakaan seuraa sen vuoksi, että ajatuksesti ja arvosi eivät ole muiden mieleen.

Mut eikös se ole juuri se mies joka saa sitä seuraa?

Vierailija
75/192 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla niiden kauniiden kanssa. Suurin ongelma näissä tavismiehissä on varmasti se, että heille ei kelpaa tavisnainen, vaan pitää olla tyrmäävä ilmestys, että kelpaa.

Tämä kirjan kirjoittaja haluaisi olla pelimies, mutta ulkoiset edellytykset eivät anna mahdollisuuksia siihen. Hänen "ainoa" mahdollisuutensa olisi pitkä suhde "omantasoisensa" naisen kanssa, mutta kun se ei hänelle kelpaa.

Hauska kertomus tuo, että yhteiskunnan pitäisi tarjota nainen. Voi hyvänen aika.

Minä myös aloitin keskustelun vammaiset vs prostituoidut, olen samaa mieltä kuin 46.

Vierailija
76/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halua lapsilleen elättäjän.

Mies haluaa levittää geenejään.

Kummankin on pakko sopeutua. Ne miehet jotka ei halua sopeutua yhtään, jää ilman, samoin ne naiset. Turha sit itkeä.

Eikä se naisillakaan ole niin suoraviivaista. Ei kaikki naiset pysty, vaikka saisivatkin aina jos vaan haluavat.

Vierailija
77/192 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kypsiä miehiä on kyllä olemassa. Ja kyllä se kuulkaa naiset totuus on niin, että me naiset saadaan seksiä suunnilleen aina kun halutaan. Ikinä en ole elänyt puutteessa, vaikka olen varsin tavallisen näköinen ja vielä hyvin vähän meikkaava nainen. Mutta yleensähän meille naisille ei riitä pelkästään seksi, vaan haluamme jotain enemmän, nimittäin rakkautta ja pysyvää parisuhdetta, jossa toki seksikin on paljon parempaa.

Pelkän seksin perään ruikuttajat ovat kyllä säälittäviä luusereita, sille ei voi mitään. Mutta jos ihminen on yksinäinen ja haluaisi rakkautta ja puolison, silloin kärsimys on ymmärrettävää ja olisi hyvä saada siihen apua.

Vierailija
78/192 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhteiskunnalliset ja sosiaaliset ongelmat tulee tällä nykyisellä menolla vaan jatkossa kasvamaan sekä kärjistymään ja niistä voi lukea sitten päivittäin iltapäivälehdistä ja tietenkin on jo olemassa ongelmia mitkä varsinaisesti ei ylitä uutiskynnystä mutta ei se sitä tarkoita ettei niitä olisi."

Niin, no oma kuvani näistä tasa-arvopatoutumista on, että ne perustuvat

paljolti poikien tahdonvastaiseen seksin tai naisen läheisyyden puutteeseen, jota naiset pitävät yllä suorittamalla yksipuolista, kovantuntuista ja pitkälti tutkimatonta parinvalintaa. Niin kauan kun tällainen yksipuolinen valinta on käytössä tarvitaan mielestäni ratkaisuja, jotka kumoavat tämän naisten

monopolin, elikä seksi terveysasemille. Mahdollisimman paljon ohitarjontaa, vaikka sitten valtion rahoilla.

Vierailija
79/192 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lääkitys auttaisi teitä vainoharhaisia, jotka näette naisten seksuaalista ylivaltaa kaikkialla.

Vierailija
80/192 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on yksi tai kaksi (veikkaisin yksi) päästään vialla. Mitenkä kuulostaa niin tutulle tuo vonkuna seksin puutteesta..? Poikaparka, ihan eksyksissä ja sekaisin. Hänhän tarvitsee kiireesti hoitoa!