Voimala eilen - seksuaalinen syrjäytyminen...onko seksi kansalaisoikeus?
Miksi tuo nuori mies (jotain 30v?) valittaa syrjäytyneensä seksuaalimarkkinoilta?
Itse ei halua sitoutua esim. perheen perustamiseen, mutta seksiä pitäisi saada eikä ymmärrä, miksi naiset pihtaavat. Pitääkö jokaiselle taata seksi ja läheisyys - parisuhde - onko se kansalaisoikeus? Onko jonkun naisen nyt suostuttava ja annettava, ettei vain miespolo syrjäydy tai tunne jäävänsä jostai paitsi?
Samalla tapaa kaikkien halukkaiden naisten ja miesten pitäisi saada lapsi, eikä se ole samalla tapaa perustarve?
Kommentit (192)
ihan sekopäiseltä kuullostaa jo ajatuskin.
menis kattomaan peiliin joku tuollainen pillunperäänpillittäjä!
ja jos ei akkaa löydy, on jossain joku vika, ja on paras tyytyä omaan käteen niin kauan kuin osaa vian korjata...
seksi on aivan järjettömän ylimainostettu juttu. Se ei todellakaan ole kaikkien kansalaisoikeus. Ei todellakaan. Vielä 50 vuotta sitten telkkarissa ei kohkattu koko ajan seksistä ja siitä, kuinka jokaisen pitäisi saada sitä jatkuvasti. Voitaisko palata samaan. Mä en enää kestä, kun ihmisten elämät pyörii yhden asian ympärillä.
Seksi on ihana asia, mutta en mä voi sanoa ettenkö pärjäis dildon avulla jos en olis muuten valmis kompromisseihin saadakseni sitä.
jos pelkkää seksiä haluaa, niin senkun ostaa... Tosiaan jos joku kolmekymppinen mies kokee olevansa seksuaalisesti syrjäytynyt kun ei saa piparia, ja kuitenkaan ei ole itse valmis minkäänlaiseen suhteeseen... En minä kehtaisi tulla siitä telkkariin kertomaan.
Ja joku nainen siinä juuri valitti että kun on töissä niin hirvee ressi ja sitten pitäisi vielä ehkä kotikin hoitaa, niin ei naiset enää kertakaikkiaan jaksa illalla sekstata miehensä kanssa!
Siis mitä?!
Mistään Laasasista en tiedä, mutta miehet hankkivat koulutusta, menestystä ja valtaa saadakseen itselleen parhaan mahdollisen sopivan naisen sekä eläättääkseen jatkossa myös perheensä. Mikäli mies näyttää adonikselta niin sitten se ei moisia apuja tarvitse, mutta mikäli taas ei näytä niin näitä statusta nostavia muita tekijöitä välttämättä tarvitaan. Ei miehet tätä ole keksineet vaan ainoastaan toimivat niin kuin niiden oletetaan ja halutaan toimivan. Mitä ihmeen muuta motivaatiota tässä tarvitaan? Ihmisen biologinen toiminne saa sen etsimään puolisoa sekä lisääntymään ja se ohjaa elämää kehdosta hautaan.
Ei mitkään miehet kadehdi nuoria naisia. Nuorten eli sukukypsien naisten asenne miehiä kohtaan hieman varmaan joskus ärsyttää koska naiset näkevät asiat täysin mustavalkoisina mitä miehiin tulee. Realismi naisilta miehiä kohtaan puuttuu tässä ajassa missä nyt eletään. Tottakai naisilla kuten myös miehilläkin on ehdoton oma valta omaan kehoonsa eli kyse ei siis ole siitä että kaikkien naisten pitää joka tilanteessa aina antaa miehille. Naisia pyydetään vaan olemaan hieman kaukokatseisempia. Ne miehet jotka arvostelee naisten ulkonäköä niin heillä on yleensä varaa arvostella ja täten myös kelpaavat jollekin ja yleensä useammallekin. Naiset valittaa jatkuvasti näistä pelimiehistä joka johtuu siitä että ne ainoastaan tuntuvat kelpaavan. Ne aivan varmasti sitoutumiskykyiset, uskolliset, fiksut ja älykkäät miehet jotka eivät kelpaa naisille ulkonäkönsä perusteella ei vaan enään käy baareissa sen jälkeen kun ne alkaa täyttämään 30 eli ne pelimiehet jää sinne baareihin pyörimään ja naisten mieskuva rakentuu näitten herrojen toiminnasta joka on siis täysin vääristynyt. Naiset toteaa usein, että miehet tiedä naisista mitään ja joka varmasti pitääkin osittain paikkansakin Tietämättömyyden kuilu mikä on toiseen suuntaan on tosin vielä paljon suurempi.
-peace-
kansalaisvelvollisuus antaa jotta kaikki miehet varmasti saa. Kuulostaa tosi sovinnaiselta ja itse asiassa ihan sairaalta. Kyllä nainen saa määrätä omasta seksuaalisuudestaan ja siitä, kenen kanssa suostuu sänkyyn.
"Voi olla että tälle tilanteelle on monta syytä ja saattaa olla etten pysty itse tekemään asialle yhtään mitään vaikka kuinka haluaisin."
Aivan. Se voi olla suht vaikeaa, koska naisilla on rodunjalostus
pinnassa ja rumalle miehelle antaminen itsemurha ja rikos gestapoa
kohtaan. Jos olisit nainen vastaavilla ominaisuuksilla, olisit todennäköisesti käynyt läpi jo kymmenen kumppania, ja olisit pitkässä avioliitossa.
Itse, mainittakoon kuulun siihen miesryhmään, jolle seksiä jopa tarjotaan joskus. Epätasa-arvoasia vituttaa kuitenkin. Olen myös pitkässä suhteessa itseäni paremman näköisen hullun naisen kanssa. En ole mikään miehinen mies, mutta voin kuitenkin huolettomasti lähteä kaupungille katsomaan naisia, koska tiedän, että joku kelpuuttaa. Heh...
Tutkimuksen mukaan seksuaalisen kanssakäymisen frekvenssi on vähentynyt nuorilla aikuisilla noin keskimäärin, koska elämässä on nykyisin niin paljon esim. työelämän paineita eli työ vie ihmisiltä aikaa ja energiaa muulta, kuten nyt vaikka sosiaalisten suhteiden hoidolta ja seksiltä. Kontula ei siis puhunut omasta elämästään.
ap
sille naiselle paras mahdollinen... sillä hetkellä...
* Miksi hemmetissä kukaan nainen valitsisi jotain mikä ei ole sillä hetkellä paras mahdollinen? Ja miksi joku mies ei voisi olla jollekin naiselle sillä hetkellä paras mahdollinen, vaikka olisi minkälainen "luuseri' sun määritelmän mukaan?
Ei tarvita apua, eikä saakaan hakea. Ne ovat luonteenominaisuuksia. Eivät naisetkaan hae (ehkä, koska saavat seksiä luusereinakin :) Tietysti terapiasta voi hakea apua elämän ongelmiin, mutta luonteen muuttaminen on tarpeetonta. Pitää hyväksyä, että ihmiset on erilaisia.
Totta mooses saa ja kannattaa hakea apua jos vaikkapa seksuaalinen estyneisyys on ongelmana! Ei se ole mikään kiveen hakattu luonteenpiirre jota ei voi muuttaa. Ja vaikka olisi temperamentiltään ujokin, niin kyllä terapiassa voi oppia elämään itsensä kanssa paremmin. Aina voi tehdä jotain asioille!
Lukee lööpin ja tekee omat johtopäätökset pelkän otsikon perusteilla lukematta koko juttua.
"Ja jos on tosi ruma, niin voi esim. ruveta kuntoilemaan ihan helvetisti! Timmi kroppa vetoaa kyllä naisiin, vaikka se olisi mallia luisut hartiat ja iso perse."
Pitää paikkansa, mutta itse en lähtisi muokkaamaan itseäni mitenkään
naisen vuoksi, kyllä sen pitää hänelle riittää, mikä riittää itsellenikin. Ei tuollainen hillitön kuntoilu sovi kaikille. En suosittele ihan periaatteesta.
Myös seksin suhteen tämä pätee. Kauniit ja rohkeat saavat enemmän kuin toiset. On siis olemassa seksin suhteen syrjäytyneitä. Näin on myös työelämässä ja kaikkialla muuallakin.
"Miksi hemmetissä kukaan nainen valitsisi jotain mikä ei ole sillä hetkellä paras mahdollinen? Ja miksi joku mies ei voisi olla jollekin naiselle sillä hetkellä paras mahdollinen, vaikka olisi minkälainen "luuseri' sun määritelmän mukaan?"
Asiatonta, jälleen! Paras mahdollinen voi olla luuseri, mutta useimmiten luuserit kuitenkin tulevat kakkosina. Useimmiten nainen valitsee kiiltogeenimiehen tai jopa odottaa, että pääsee sinkkuyksiössään tällaisen karanneen feikkipoikamiehen painamaksi.
"Totta mooses saa ja kannattaa hakea apua jos vaikkapa seksuaalinen estyneisyys on ongelmana! Ei se ole mikään kiveen hakattu luonteenpiirre jota ei voi muuttaa. Ja vaikka olisi temperamentiltään ujokin, niin kyllä terapiassa voi oppia elämään itsensä kanssa paremmin. Aina voi tehdä jotain asioille!"
Jos on luontaisesti alistuva, se kannattaa pitää. Vaikka olisikin mies. Jos on elämässä muita ongelmia, niitä sitten voi terapioida.
pitää mies kiinnittyneenä yhteen partneriin ja se siis hyödyttää lähinnä naista.
Pitää kuulemma käydä ravintoloissa uuvuttavia keskusteluja että pääsisi naisen kanssa sänkyyn...ja sen takia hän joutuu turvautumaan maksullisiin seksipalveluihin.
Siis kuvottava tyyppi, itse ei anna mitään ja pitää naisia ihan vain objekteina, kuka tahansa kuka ei vaadi sitoutumaan näyttää kelpaavan...
Mistä tällaisia sikoja oikein sikiää?
Tämähän on jo toinen tätä samaa asiaa jauhava ukko joka on tullut viime aikoina julkisuuteen (laasanen vai mikä se toinen oli...).
Menisi itseensä!
Pitää paikkansa, mutta itse en lähtisi muokkaamaan itseäni mitenkään
naisen vuoksi, kyllä sen pitää hänelle riittää, mikä riittää itsellenikin.
Menepäs nyt vaikka ihan sinne television ääreen ja ala katsoa naisille suunnattuja mainoksia. On kaloritonta danonea ja ripset 90 prosenttia tuuheammiksi mascaralla ja nyt raidat samalla värjäyksellä ja you're worth it ja jajajajajajjajajajajajjajjajaja. Oletko ihan tosissasi siinä luulossa, ettei naisten tarvi tehdä mitään?! Ei tarvitse värjätä hiuksia ja laihduttaa ja höylätä kainalo-, pillu- ja säärikarvoja, kuoria, kosteuttaa ja ruskettaa, föönätä, laittaa peitevoidetta ja blaa blaa blaa blaa LO-PUT-TO-MIIN.
enitselleni tuli jotenkin aika toiseutettu tunne tuosta jutusta, tuntui että ko. laasanen katsoo naisia niin kapeasti että ylipäätään noteeraa ainoastaan ne hyvännäköiset naiset, joilla luultavasti on esimm. baarissa vara valita seuralaisensa. esim. mulla ei ole varaa valita, eikä todellakaan varaa käyttää mitään seksuaalista valtaa, koska mun sänkyyn ei ole miehiä jonottamassa.
harmittaa tämä että tällaisessa keskustelussa noteerataan ne kauniit naiset, menestyvät miehet sekä "luuseri"-miehet. me tavalliset luuserinaiset ollaan vissiin jo niin onnettomia ettei meitä voi noteerata, meidän olemassaoloa ei "naisten seksuaalisen vallan" alla oleva tavallinen laasanen ehdi panna edes merkille, koska on itse niin keskittynyt pyrkimään sen baaritiskin upeimman muijan pöksyihin.
Kyllä, juuri näin. Lisäksi "vanhat" naiset ovat näkymättömiä. Ja sitähän nyky-yhteiskunnan mukaan naiset ovat jo kolmevitosina ja siitä ylöspäin.
jos on sanonut, että "anna pillua, en jaksa kuitenkaan jutella sinun kans. Joko lähdetään"
Myös seksin suhteen tämä pätee. Kauniit ja rohkeat saavat enemmän kuin toiset. On siis olemassa seksin suhteen syrjäytyneitä. Näin on myös työelämässä ja kaikkialla muuallakin.
Totta. Halutaanko me muuttaa asiaa itse mitenkään? Maailma varmasti olisi parempi paikka jos tällaiset epäkohdat saataisiin korjattua. Ihmisen itsekkyys on ainoastaan tässä se rajoittava tekijä. Maailmassa olisi varmaan jatkossa vähemmän niitä hulluja tiedemiehiä ja puistokemistejä.
että meidän kaikkien pitäisi alkaa antaa säälistä vaikkapa seksiä sellaisillekin miehille, jotka eivät ehkä ulkonäkönsä tai liian matalan yhteiskunnallisen statuksensa vuoksi sitä saisi? Siis sellaisten naisten, jotka kokevat ulkonäöllisesti tahi muuten painivansa hiukan eri sarjassa noin muuten. Näin saisimme maailmasta ainakin seksin saralla hiukan tasa-arvoisemman..
"Menepäs nyt vaikka ihan sinne television ääreen ja ala katsoa naisille suunnattuja mainoksia. On kaloritonta danonea ja ripset 90 prosenttia tuuheammiksi mascaralla ja nyt raidat samalla värjäyksellä ja you're worth it ja jajajajajajjajajajajajjajjajaja. Oletko ihan tosissasi siinä luulossa, ettei naisten tarvi tehdä mitään?!"
En jaksa TV:tä kattoa.
Enkä ole sanonut, ettei tarvitse tehdä mitään. En vaan suosittele
oman luonteen vastaisia vaihtoehtoja partnerin hankkimiseksi. Eihän siinä
ole mitään järkeä saada partneria väärillä preferensseillä. Useimmiten nainen laittaa itsensä naiselliseksi ihan omasta tahdostaan. Kyllä minäkin katson mitä päälleni laitan.
"Me naiset saadaan olla ihan minkälaisia vaan ja aina on miehiä tarjolla. Siitä vaan valitsee parhaan päältä."
Juuri näin. Sen kun laitat deitti-ilmoituksen.
"Et usko miten helppoa naisen elämä on!"
En ole sanonut, ettäkö se olisi. Päinvastoin naisen elämä on monella tavalla hankaloitunutta ja vaikeaa, muttei seuransaannin suhteen. Ja meillehän juuri luvattiin lisää tätä epätasa-arvoa. :)
"Miehethän eivät yleensä pihtaa, eivätkä kiristä seksillä, he vaan jakelevat melaansa onnensa kukkuloilla kun kelpaavat ja itsetuntonsa siitä vahvistuu. "
Kyllä sieltä aina jostain päin tuikataan.
"Miehiä on niin helppo hallita annan-en anna-annan-en anna..."
Jep, näin heitä hallitaan. Ja jos tulee seksiehdotus alempirotuiselta muista tehdä rikosilmoitus.