Röyhkeät tarjoukset asuntokaupassa, renkkaan potkiminen lisääntynyt.
Eiköhän se pyynti ole jo llähellä sitä mitä halutaan.
Et sä kato voi autokaupassakaan alkaa kymmeniä tonneja tinkaamaan
Kommentit (27)
ykskin toope luuli, että on mulle ihan sama maksaako hän 150 vai 200 tuhatta
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään. Huoh.
sun mummos meni jo, mene muualle huohottamaan
Aina näitä röyhkeän tarjouksen tekijöitä löytyy. Ihan se ja sama mitä olet myymässä. Ei niistä muuta haittaa ole kuin ajan hukka. Ei oikein kiinnosta kuunnella idioottimaisia perusteluita.
Näitä samanlaisia on kuule myynnissä tällä minun tarjoamalla hinnalla vaikka kuinka. Ai mikset myy? Tää on ihan huono ja mä maksan tän verran.
pari ukkoo pistin jo kalppimaan, toisella oli ollu vaikeuksia pankissa saada tarpeeksi lainaa, sitten luuli että minulla niitä oli, ja että hän tinkii 60 tuhatta 200 tuhannesta
Niin mikään laki tai kirjoitettu sääntö ei kiellä tekemästä todella halpaa tarjousta. Eihän sitä ole pakko hyväksyä. Tietenkin on ihmisiä jotka ovat pakkotilanteessa ja heidän on pakko myydä ja kapitalismi ei tunne sääliä.
Sinun on pakko myydä, minun ei ole pakko ostaa. Me emme ole samanlaisia.
yks typerys kävi myös vähän irvistelemässä ja tuomassa kiviä lattialle, olisi kattonu vaan netistä kuvat, eikä tullut turhaan prrrsaukisena häiritsemää
Mikä on röyhkeä. Kaupat tehdään yleensä 10-15% pois pyyntihinnasta, usein parin pyyntihinnan laskun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun on pakko myydä, minun ei ole pakko ostaa. Me emme ole samanlaisia.
Ei ole pakko myydä, joten lopeta ajan tuhlaaminen jos ei rahaa tarpeeksi.
Se, että olet omin pikku kätösisi rempannut asunnon pilalle ja asuntoon liittyy paljon muistoja ja tunnearvoa, ei liikuta ostajaehdokasta mitenkään.
Nyt ei enää eletä nollakorkojen asuntobuumia, jolloin myyjä oli kuningas, vaan tilanne on päinvastoin...
Vierailija kirjoitti:
Se, että olet omin pikku kätösisi rempannut asunnon pilalle ja asuntoon liittyy paljon muistoja ja tunnearvoa, ei liikuta ostajaehdokasta mitenkään.
Nyt ei enää eletä nollakorkojen asuntobuumia, jolloin myyjä oli kuningas, vaan tilanne on päinvastoin...
Eikä ole, kauppoja tehdään erittäin vähän. Harva myy näille pelletarjous hermanneille
Nyt on se aika kun asunnoilla tehdään rahaa. Joidenkin on pakko myydä ja ne pakkomyyjät täytyy löytää. Voi olla että joutuu tekemään viisitoista tarjousta joista myyjä vetää herneen herkkään nenäänsä mutta ketä se loppujen lopuksi kiinnostaa. Kuudestoista sitten onko hankalassa paikassa ja joutuu hyväksymään tarjouksen koska esimerkiksi perintöverot pitää saada maksuun. Tätä kämppää kun remppaa vähän ja vuokraa pari vuotta niin voi tehdä hyvän tilin kun markkina lähtee taas nousuun.
Vierailija kirjoitti:
https://huutokaupat.com/kohde/5002315/ulosmitattu-kolmio-helsingin-kona…
Riukutie? Laittakaa nyt sinne Konalaankin viemäröinti.
Ap ei ole ilmeisesti ennen tehnyt asuntokauppaa.
Oletko vähän tyhmä ap. Ei asuntokauppaa tehdä kuten Prisman ostoksia. Ostaja antaa tarjouksen, jonka myyjä voi hyväksyä tai hylätä. Voit tehdä myös itse vastatarjouksen, jonka ostaja voi hyväksyä tai hylätä. Näin asuntokauppaa on tehty aina!
Jos tarjous ei miellytä, niin hylkää se. Mitä siitä uliset. Ja katsojia on aina. Mekin kävimme juuri katsomassa yhtä asuntoa. Kunto oli kuvissa ok, mutta paikanpäällä kaikki repsotti ja talo oli todella huonossa kunnossa. Ei tehty tarjousta ollenkaan.
Myyntihinta on kerrottu ilmoituksessa. Persaukiset älköön vaivautuko.