Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä sinua häiritsee/ällöttää kyläillessäsi?

Vierailija
06.05.2008 |

Tiskivuori? Likainen vessa? Tiptop-järjestys ahdistaa? Levällään olevat lastenlelut? Eläinten karvat?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi meidän lähipiiri tykkää koirista aidosti, niin ei tarvitse moisia miettiä.

Vierailija
22/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kodin sotkut ja liat ällöttää enemmän kuin muiden kotien!

mutta tietysti ihmisten omituinen käytös voisi harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi meidän lähipiiri tykkää koirista aidosti, niin ei tarvitse moisia miettiä.

lilluvista karvapalloista ja ruuassa pyörivistä jouhista :-) Ymmärrän, että kaikista karvoista ym. on vaikea päästä eroon, mutta tiedän että pienellä viitseliäisyydellä eläinkodissa ei haise märkä koira eikä karvoja ole holtittomasti.

Vierailija
24/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen aikaa, kun emäntä tekee jotain keittiössä, mutta en yhtään kauempaan

Vierailija
25/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina sotkuista ja esimerkiksi jääkaapissa haisee usein ihan kauhealle. Ei haittaa meitä itseämme, mutta en uskalla kutsua meille tiettyjä ihmisiä, koska olen varma, että heitä ällöttäisi. Enkä jaksa ja ehdi tehdä suursiivousta sen takia, että joku tulisi vähän kahvittelemaan.

Vierailija
26/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ripustellaan ihmeellisiin paikkoihin, vinoihin asetelmiin, liian korkealle tai matalalle ja paikkoihin, joissa taulu ei pääse oikeuksiinsa. Pieni ja naurettava juttu, tiedän, mutta mua häiritsee suunnattomasti:)

Sit rassaa perheen lapsukaiset, jotka keskeyttävät koko ajan ja tunkevat keskustelun väliin tenttaamaan äidiltään jotain turhanpäiväistä, kuten " koska sä ostat mulle sen pleikkapelin, koska, äitii, sun on pakko ostaa se NYT" Ja äiti ei saa sanottua, että suu kiinni ja tästä jankutetaan sitten myöhemmin.

Vierailija
27/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on aina sotkuista ja esimerkiksi jääkaapissa haisee usein ihan kauhealle. Ei haittaa meitä itseämme, mutta en uskalla kutsua meille tiettyjä ihmisiä, koska olen varma, että heitä ällöttäisi. Enkä jaksa ja ehdi tehdä suursiivousta sen takia, että joku tulisi vähän kahvittelemaan.

Jääkaapin perussiivoius ei kuulu suursiivoukseen!!!

Vierailija
28/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa on vessan käsipyyhekin ollut ihan likanen. Oon silloin käyttänyt vessapareria käsien pyyhkimiseen.

Koirista sen verran että, tykkää koirista paljon. Mutta se karva mikä niistä lähtee ja tarttuu vaatteisiin on ärsyttävää, ei ällöttävää vaan ärsyttävää.

Vierailija
29/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Jeps, olen melkoisen varma. Koira pyydetään aina mukaan, kun meidät kutsutaan heille vierailemaan. Koira saa myös tuliaisia yms. Lähipiiri vain täynnä eläinrakkaita ihmisiä, jotka ei koiran/kissankarvoista säiky tai jätä kyläilemättä sen vuoksi. Tietävät kuitenkin, että tottakai yritän jo meidän perheen oman viihtyvyyden takia imuroida usein ja puhdistaa tekstiilit karvoista. Silti saa varmasti viedä kotiin muutaman kullanvärisen koirankarvan ;)

Vierailija
30/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa haukkuvat toisiaan vierailleen.

Vierailija
31/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusasia. Mutta jos kerran tällaista sikailua sallitaan esim opiskelijapojille solukämpissä, niin miksi ei myös minulle? En jaksa siivota, on hauskempaa tekemistä. Jääkaappi siivotaan kun itseä alkaa ällöttää kun on pitkään haissut tai kun anoppi on tulossa käymään. Sori vaan, mutta näin meillä.

Vierailija
32/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ärsyttää suunnattomasti jos kylään kutsunut emäntä höpöttää puhelimessa vieraiden aikana. Voisi sanoa soittajalle, että soittaa myöhemmin uudestaan.

Vierailija
33/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirimme ja vähän kaukaisemmatkin tietävät että eläimet ovat perheenjäseniämme (mutta silti tietysti eläimiä) ja toivon todella että sellaiset joita karvat niin paljon häiritsevät että täällä joutuu kirjoittelemaan jättävät tulematta meille.

Vierailija
34/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa itseänikin :(

Vierailija
35/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis mikään pieni epäjärjestys vaan se että sohva on niin tahrainen, että ei tiedä uskaltaako siihen istua, matolla ja lattialla on jotain epämääräisiä jälkiä, puhumattakaan likaisesta wc:stä ja keittiöstä. YÖK! En käsitä kuinka kukaan voi asua sikolätissä.

Vierailija
36/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ällöttävämpää kuin istua kahvipöydässä ja samaan aikaan liisterinorot putoilevat sukille/housuille... Pahimmillaan kuivunutta kuolaa on myös huonekalut täynnä.

Vierailija
37/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kahvinkeittimen likainen vesisäiliö

Vierailija
38/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tarvitse tulla jos koira häiritsee..

Olen sen sanonutkin ystävillemme, että jos koira teitä häiritsee niin nähdään jossain muualla sitten.

Koti se on koirallekkin, ja en omaani rupea telkeämään mihinkään huoneeseen sen takia, että joku pääsisi kylään.

Miltäs teistä tuntuisi kun miehenne sulkisi teidät vaikka makuuhuoneeseen kavereidensa vierailun ajaksi tms. Miltä tuntuisi istua siellä sängyllä tai lattialla, miettien että miksi minua ei oteta mukaan, ja että mitä pahaa minä tein.

Eräs tyttökaverini ei ole tervetullut meille, sen aion sanoakkin hänelle jos kyselee voiko tulla. Hän kun vaatii että koira pitää pistää johonkin siksi aikaa.. ja kysyy että saisinko sen hänen käyntinsä ajaksi johonkin hoitoon. Ei varmasti, vaikka hoitajia ihanalla, kiltillä, tottelevaisella ja suloisella koirallamme kyllä olisi.

Ei kukaan omaa lastaankaan hoitoon laita siksi, että vieraita häiritsee.

Vierailija
39/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hyppiikö ja kuolaako vieraan? Ei sellaisesta monikaan tykkää. Joku saattaa myös pelätä koiria.

Itseäni häiritsee se, kun tuttavaperheen kissa hyppii keittiön pöydällä nuuskimassa ruokia ja tarjottavia ja epäilemättä myös lipaisee kun silmä välttää.

Likainen vessa on ärsyttää myös. Meille kun tulee yllärivieraita, niin jos en mitään muuta ehdi, tarkistan että vessa on suht siisti ja puhdas käsipyyhe.

Vierailija
40/98 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi verrata minuun, sinuun tai jonkun mieheen, lapsista puhumattakaan. Ihminen on pomo, koira on eläin ja koira joustaa, aina. Jos joku ystävistäsi esim. pelkää koiria tai on niille allerginen niin ennemminkö hylkäät ystävän kuin pidät koiraa muutaman tunnin muualla? Eihän se koira siitä mitään traumoja saa. Jos niin luulet, olet kyllä ihan retuperällä.

Kyllä ärsyttää juuri nämä tyypit, jotka nostavat koiran ihmisten yläpuolelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi