Ranska: maahanmuuttajajengi hakkasi 17-vuotiaan ranskalaispojan kuoliaaksi
Taas mennään. Kuinka paljon me vielä tätä siedämme Euroopassa?
Kommentit (30)
Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.
Onneksi Suomessa ei ole jengejä eikä niitä voi kovin helposti syntyäkään. Näinhän poliisi kertoi aikoinaan.
Äänestä solidaarisuutta, saa solidaarisuutta.
Kanada pisteyttää tulijat ja emme kuule tämänlaisia uutisia kanadasta.
Mietinnän ja valinnan paikka.
Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa on ajautumassa sisällissotaan. Eikä syy ole venäjä vaan islamistit.
Se on sisällisodassa ollut jo parikymmentä vuotta. Kuinka paljon suomessakin on jo tunkeilijoiden uhreja, ja täällä ollaan vasta pääsemässä alkuun kun vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tunnu ottavan vastuuta ettei vaarallisia jengejä ole kaduilla. Tai laumoja.
Onneksi Suomessa ei ole jengejä eikä niitä voi kovin helposti syntyäkään. Näinhän poliisi kertoi aikoinaan.
Ei edes tarvita jengejä mihinkään; riittää että on kasvavia yhteisöjä, joissa vihataan kantaväestöä ja nähdään se saaliina.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigori taas kaivaa ihanaa X- paskakasaa? Voittaako hajussa kaalisopan?
Mitenkäs se menikään meillä Suomessa Koskelan poikien kanssa 🤔
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.
Miksi Stubbin pitäisi kommentoida toisen maan huumeidenkäyttäjien välienselvittelyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs se menikään meillä Suomessa Koskelan poikien kanssa 🤔
Eli Koskelan pojat eivät sinulle riittäneet, joten halusit tilata lisää rikollisuutta ulkomailta?
Viiraako sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.
Ei tietenkään, sillä hänen mielestä monikulttuurisuus on rikkaus. Sitä paitsi hänen tytär seurustelee myös afrikkalaistaustaisen miehen kanssa.
Niin ja tuo afrikkalaistaustainen tyyppi on ollut mukana avustamassa pakolaisia eurooppaan eri järjestöjen kautta. Mahtavaa rikkautta tosiaan tuhota eurooppa sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä väkivaltaa ei Stubb tuomitse.
Miksi Stubbin pitäisi kommentoida toisen maan huumeidenkäyttäjien välienselvittelyjä?
Stubbi kommentoi ainoastaan asioita, joissa pitää arvostella negatiivisesti valkoista miesväestöä. Siinä hän on innokas, koska monikulttuurisuus on rikkautta ja valkoinen mies on rasisti.
Paljon siedetään! Kansa saa äänestää vapaissa vaaleissa. Vaaleissa kansa päättää haluavatko tällaista enemmän vai vähemmän. Nyt kansa haluaa jatkaa samaan malliin, joten pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olette heikkoja? Ihmiskunnan historiassa on aina käynyt niin että toiset kansat alistaa tai tuhoaa lopulta toisen. Mahavat korkeakulttuurit ovat tuhoutuneet villien käsissä kun heitä on alkanut kiinnostaa vain hedonismi ja tapainturmellus eikä maidensa ja elämäntapansa puolustaminen. Eikä m muuttajat ole kieltäneet länsimaisia ihmisiä lisääntymästä, vaan senkin olette valineet ihan itse.
Täällähän ei saa asiasta/asioista edes puhua oikeilla nimillä. heti on vähintään rasisti ellei pahempaakin. Mitä tässä voi tehdä tilanteen parantamiseksi/muuttamiseksi?
Narkit tekevät tuollaista ihan naaman väristä riippumatta.