Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaiettu aihe: jättikokoiset perheet, joissa lapsilla pahoja käytöshäiriöitä ja luonnevikoja siksi

Vierailija
25.06.2026 |

koska jokainen joutuu sellaisessa laumassa ja kaoottisessa kodissa jonkinasteisen laiminlyönnin kohteeksi ellei pahemmankin kaltoinkohtelun kohteeksi, kun ei ole jokaiselle tarpeeksi aikaa ja voimia. Eli huomiota ja hoivaa, hyvää johdonmukaista kasvatusta ja vahtimista ettei mennä huonoille teille ja pahuuksia tehtailemaan, hyvää omaa esimerkkiä, eli kaikkea sitä mitä tasapainoisissa ja mukavissa perheissä luontevasti on. Ja se näkyy kun sitä on, aivan kuten sekin ikävä kyllä näkyy ja tulee esille, kun sitä ei ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysss, ei tästä saa puhua.!!

 

Vaan: Iso perhe on rikkaus ja yhtään en pois antaisi ja niin ovat sisarukset aina vauvaa ihastelleet jne.

Vierailija
2/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittele parempaa:))))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden tällaisen perheen. Yksi toisensa jälkeen on vetäytynyt omien lastensa kanssa heistä etäälle, leikit loppuu ja ymmärrettävästä syystä; ovat pahimpia kiusaajia ja ilkimyksiä mitä seudulla on. Se häijyys ja suoraan sanottuna pahuus on järkyttävää. Toimivan omatunnon ja empatian puutetta on heillä pahasti. Jostainhan se tulee sieltä kotoa, ei pelkkä haastava luonnekaan mitä tahansa selitä, eikä missään katraassa kaikki ole samasta puusta luonteenkaan puolesta.

Vierailija
4/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, näitä sanottiin Herran haltuun -perheiksi mun nuoruudessani. Lapsia tuli niin monta ku tuli, mutta hoito ja kasvatus oli vähän niin ja näin. Lapset olivat pitkin pihoja keskenään ja tästä aiheutui, että keksivät virikkeitä itselleen milloin naapurien pihoilta milloin linnunpesiltä yms.

Vanhempia ei näkynyt missään, todennäköisesti äiti raatoi kotona loputtomia kotitöitä pienten kanssa ja isä oli aina töissä.

 

Joskus joku ihan pieni oli hukassakin ja häntä etsittiin lähialueilta. Olispa ollu lasut käytössä.

 

Mielenkiintoista kulttuuria, alkaa olla jo häviämään päin.

 

-oulunsalolainen

Vierailija
5/5 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, näitä sanottiin Herran haltuun -perheiksi mun nuoruudessani. Lapsia tuli niin monta ku tuli, mutta hoito ja kasvatus oli vähän niin ja näin. Lapset olivat pitkin pihoja keskenään ja tästä aiheutui, että keksivät virikkeitä itselleen milloin naapurien pihoilta milloin linnunpesiltä yms.

Vanhempia ei näkynyt missään, todennäköisesti äiti raatoi kotona loputtomia kotitöitä pienten kanssa ja isä oli aina töissä.

 

Joskus joku ihan pieni oli hukassakin ja häntä etsittiin lähialueilta. Olispa ollu lasut käytössä.

 

Mielenkiintoista kulttuuria, alkaa olla jo häviämään päin.

 

-oulunsalolainen

Kyllä tänä päivänäkin on, ei kaikkialla mutta on monia paikkoja missä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän