Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoon kauppakeskus Iso Omena muuttui maksulliseksi

Vierailija
26.06.2026 |

Hinta alkavilta maksullisilta tunneilta on 2,80 €/tunti. EasyParkin ja Parkmanin mobiilisovelluksia käytettäessä pysäköinnin hintaan lisätään sovelluskohtainen palvelumaksu jokaista aloitettua pysäköintiä kohden. 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetämme laskun postitse, mikäli et ole maksanut pysäköintiä em. tavoilla. Laskussa on 5€ laskutuslisä. 

Vierailija
2/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos asut kauppakeskuksen lähellä, voit kävellä sinne ihan ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
4/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EasyPark Small (perusmalli): 15 % pysäköinnin loppusummasta, kuitenkin vähintään 0,59 € per pysäköinti.

Vierailija
5/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ParkManin palvelumaksu pysäköinnissä muodostuu tavallisen pysäköintimaksun lisäksi veloitettavasta summasta, joka on 0,35 € + 15 % pysäköintitaksasta.

Vierailija
6/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauppakeskus ole maksullinen. Pysäköinti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vihervasemmiston märkä toiveuni: kerätään rahaa rikkailta autoilijoilta! Minja Koskela ilahtuu.

Vierailija
8/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla nippu varastettuja rekisteri kilpiä  vaihtelen niitä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne ei ole pakko mennä autolla, idiootti.

Vierailija
10/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauppakeskus ole maksullinen. Pysäköinti on.

Käytävillä ja kaupoissa saa tosiaan haahuilla maksutta. Ainakin maltillisesti, mutta jos ostat jotain, maksat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos asut kauppakeskuksen lähellä, voit kävellä sinne ihan ilmaiseksi.

Viikon ruokaostoksillekin pääset metrolla tai bussilla kätevästi. Ehkä ensi vuonna meillä on pääsymaksu kauppakeskukseen Omenassa.

Vierailija
12/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos asut kauppakeskuksen lähellä, voit kävellä sinne ihan ilmaiseksi.

Miksi tätä alapeukutetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika koomista miten oman auton omistajat kuvitellaan jotenkin rikkaiksi joilta voidaan rahastaa ihan kaikesta.

Vierailija
14/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Omena avattiin 25 vuotta sitten. Ja nyt omituisesti huomattiin että pysäköinti pitääkin muuttaa maksulliseksi. Ilmeisesti Suomessa on niin nousukausi taas päällä että rahaa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauppakeskus ole maksullinen. Pysäköinti on.

Käytävillä ja kaupoissa saa tosiaan haahuilla maksutta. Ainakin maltillisesti, mutta jos ostat jotain, maksat.

Pitäköön tunkkinsa.T.autoilija joka suosittelee samaa kaikille autoilijoille.

Vierailija
16/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon on pakko vaikuttaa liikevaihtoa vähentävästi.

Vierailija
17/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso Omena avattiin 25 vuotta sitten. Ja nyt omituisesti huomattiin että pysäköinti pitääkin muuttaa maksulliseksi. Ilmeisesti Suomessa on niin nousukausi taas päällä että rahaa riittää.

Kuluttaja päättää tarpeeksi moni kun kaikkoaa palaa maksuton pysäköinti.

Vierailija
18/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vihervasemmiston märkä toiveuni: kerätään rahaa rikkailta autoilijoilta! Minja Koskela ilahtuu.

Vihervasemmisto on siis ne, joiden mukaan palvelun käyttäjä maksaa siitä markkinahinnan? Ilmaisuus on sosialismia, ei maksullisuus. 

Vierailija
19/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, ettei tarvitse enää vahingossakaan mennä.

Vierailija
20/66 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon on pakko vaikuttaa liikevaihtoa vähentävästi.

Todellakin. Autollahan ne eniten kuluttavat tulevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä