Mies teki selväksi: laihdut tai ero tulee!
Tiputin raskauskiloja 10 vähälle aikaa. Sitten meni vuosi, että lähti 5 kg. Nyt olen vuoden yrittänyt pinnistellä keventäjien ja vaikka minkä avulla niin ei mitään tapahdu tai jos saan kiloja pois ne humahtaa tulla takaisin. (sietämätön pitkäaikainen stressi ja unettomuus vaikuttaa varmasti) Vielä ois 10 kg tiputettavana.
Mies ei kuulemma jaksa enää kattoa minua. Hän haluaisi, että hänellä olisi kaunis ja hoikka vaimo. Kysyin häpeääkö hän minua niin ei kuulemma, mutta hänelle olisi tarjolla kauniita ja hoikkia naisia vaikka kuinka paljon. Hän olisi kuulemma puolta onnellisempi jos minä olisin ihannemitoissani. Mies ei kuulemma petä, mutta tietää monia, jotka pettää. Hän ei haluaisi jättää minua ja vaihtaa, koska olen kuulemma muuten hänen ihannenaisensa ja minusta saisi oikean kaunottaren jos laihtuisin. Kuitenkaan hän ei halua enää olla kanssani jos pysyn tällaisena.
Mikä neuvoksi? Tekis mieli potkaista ukko pellolle. En kuitenkaan voi; ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, meillä on kaksi lasta ja lukuunottamatta tätä asiaa ihan hyvä parisuhde. Toisaalta itsekin haluaisin olla ihannemitoissani, mutta en miehen vuoksi vaan itseni takia. Alanko siis jollekin pikadieetille vai jurraanko taas vuoden taistellen hitaan laihdutuksen parissa?
Kommentit (90)
Kyse on ennemminkin siitä, millaista käytöstä mieheltä pitää sietää.
Itse en tuollaista lapsellista uhkailua ja kiristystä katsoisi päivääkään. Jos ukkoa ei miellytä niin voi aivan vapaasti lähteä kävelemään.
sika! En ole edes kuullut tuollaisesta törkeydestä aiemmin.
jumpassa käynti. Lapset mukaan ja lenkille. Jos ratasikäsiä, niin menee hyvin mukana, jos isompia, niin fillareilla mukaan. Kotona voi jumppailla, meillä ainakin lapset innostuu usein mukaan. Voihan sitä keksiä vaikka mitä tekosyitä lihavuuteen, jos ei ihan oikeasti tahdokaan laihtua.
Jos haluat itsesi vuoksi laihduttaa tässä on varma konsti ja se on vähähiilihydraattinen dietti kopsaa linkki ja lue
http: //karppaus. info/wiki/index. php?title=South_Beach_Diet
Olen laihduttanut jo 20 kg tällä keinolla ja ole tarkka se kaksi ensimmäistä viikkoa että noudatat ohjetta tarkasti
Itse painoin ennen raskauksia 55 kg, pituus 165 cm ja kroppani oli täydellinen. Raskauksista kertyi lisää 20 kg ja mies alkoi narista painostani. Laihdutin ja trimmasin itseni kuntosalilla ja palattuani työelämään mies ei mustasukkaisena kestänytkään sitä, että olin esimiesasemassa (akateeminen olen), tosi hyvännäköinen ja työpaikalla oli mukavia samanikäisiä miehiä. Ero tuli. No, kaksi kuukautta ja sain elämänkumppanikseni 192 cm pitkän itseäni 6 vuotta nuoremman ihanan urheilullisen akateemisen miehen. Ja hän ei ollut edes eronnut eikä karannut. Lapsetkin sopeutuivat hyvin.
Elikkä niin kurjasti kävi exälle!
ja olet miehesi mukaan ihannemitoissa niin
- sulla on liian pienet rinnat, miehesi vaatii sinulle silikonit
mikään ei ole koskaan tarpeeksi miehelle joka vaatii tuollaista.
Jätä se mies!
minä olen kyllä visuaalisesti lahjakas, ihan todistetusti, enkä todellakaan uhkailisi puolisoani avioerolla ja pettämisellä, jollei laihdu! (eri asia olisi jos toisella olisi esim. 1-tyypin diabetes ja söisi makeaa niin että olisi vähän väliä hengenlähtö lähellä tms. itsetuhoisuutta)
Laihuuden ihannoiminen on kulttuurisidonnaista, ei se ole mikään geneettinen ominaisuus ihmisessä.
Tunnen monia ei-rupsahtaineita 60-vuotiaita naisia. Ja tunnen monia rupsahtaneita 30-vuotiaita naisia. Rupsahtaminen ei ole sama kuin rypyt! Rupsahtaminen on sitä että vain syö ja makaa.
Jos kaikkien puolisot todella sanoisivat mikä kismittää, moni liitto voisi kohentua. Hyvä, että ap sinulla on mies joka uskaltaa sanoa ääneen omat ajatuksensa. On paljon helpompaa vain pitää turpa kiinni ja puida sitten jossain av-palstalla sitä mikä v*tuttaa suhteessa.
Vaatii rohkeutta kohdata puoliso kasvokkain ja sanoa, mitä haluaisi olevan toisin.
Ymmärrän hyvin että hoikka haluaisi puolisonkin olevan hoikka. Se on luonnollista. Miehen haukkuminen ääliöksi ei auta mitään, eikä etenkään paranna tai muuta ap:n tilannetta.
eli minusta hänellä on 15-20 kg ylimääräistä.
Tuo ei ole enää mikään pieni ylipaino vaan terveysriski.
Ja epäilenpä että sinulla on " kurveja" kuten sanoit ap - se edellyttäisi myös VYÖTÄRÖN olemassaoloa. Noilla mitoilla tuskin on kovin suurta " maastovaihtelua" vartalossasi...
Ymmärrän ap -n miestä aivan hyvin.
En haluaisi läheisyyttä todella ylipainoisen kanssa itsekään.
Ja ulkonäköön perustuva liitto ei kestä.
Ja ap:n miehen kommentit sitä luokkaa, että liitto on jo tuhoon tuomittu. Rehellinen voi olla ja pitääkin, mutta asiat voi sanoa niin monella tapaa. Ap:n mies ei saavuta tuolaisella kuin pelkkää vihaa.
Ap on normaalipainoinen, kun painaa 68 kg, ei ylipainoa ei ole 20 kg.
Miehesi on tosissaan ja varmaan pitkään miettinyt ennen kuin avasi suunsa. Nyt kannattaa katsoa peiliin. On järjetön ajatuskin että avioliitto merkitsisi sitä että saa vetää suklaatia kaikki päivät ja läskiintyä ja puolison pitäisi vain raaaaaaaaaakastaa niin loputtomasti. Ei! Se ei mene niin.
68 kg painavalla on hyvät jenkkakahvat ja löllöt.
t. 65 kg, joka tietää pääsevänsä eroon makkaroista 3 kg:n laihduttamisen jälkeen.
ihanteiden mukaan on 20 kg.
Erolla uhkailu on sairasta ja lapsellista, oli kyseessä mikä asia tahansa.
vaan se, mikä on noin massiiviseen lihomiseen johtanut.
Luulen että ap:n miestä ärsyttää juuri se, mikä on lihomisen taustalla. Eli psyykkis-emotionaaliset tekijät.
Aika harva loppujen lopuksi alkaa ahmia laardia tuosta vain, vapaaehtoisesti. Jokin syyhän siihen on, että 35 voipaketin verran tulee ylikiloja.
Ap:n mies tietää kokonaiskuviosta enemmän kuin me. Ap:n ulkonäkö on vain viimeinen, konkreettinen piste ketjusta, joka on alkanut kauan kauan sitten.
Minä olen kuule kanteni valinnut 15 vuotiaana eli ollaan oltu nuoresta yhdessä. Elämä muuttaa ihmistä.
Jos vakka olisi valinnut kantensa niin tuskin nyt ottaisin miehen, jolle naisen ulkonäkö on noin merkitsevä asia!
ap
ps. jollekin joka väitti, että 20 kiloa on liikaa niin bmi olisi silloin 21. Sekö on hyvä sitten. Mitä laihempi sen parempi? Tai mies olisikin varmasti onnensa kukkuloilla. Tokaisinhan minä sille, että etsi uusi kaunis ja hoikka vaimo jos ei kelpaa!