Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki selväksi: laihdut tai ero tulee!

Vierailija
02.05.2008 |

Tiputin raskauskiloja 10 vähälle aikaa. Sitten meni vuosi, että lähti 5 kg. Nyt olen vuoden yrittänyt pinnistellä keventäjien ja vaikka minkä avulla niin ei mitään tapahdu tai jos saan kiloja pois ne humahtaa tulla takaisin. (sietämätön pitkäaikainen stressi ja unettomuus vaikuttaa varmasti) Vielä ois 10 kg tiputettavana.

Mies ei kuulemma jaksa enää kattoa minua. Hän haluaisi, että hänellä olisi kaunis ja hoikka vaimo. Kysyin häpeääkö hän minua niin ei kuulemma, mutta hänelle olisi tarjolla kauniita ja hoikkia naisia vaikka kuinka paljon. Hän olisi kuulemma puolta onnellisempi jos minä olisin ihannemitoissani. Mies ei kuulemma petä, mutta tietää monia, jotka pettää. Hän ei haluaisi jättää minua ja vaihtaa, koska olen kuulemma muuten hänen ihannenaisensa ja minusta saisi oikean kaunottaren jos laihtuisin. Kuitenkaan hän ei halua enää olla kanssani jos pysyn tällaisena.

Mikä neuvoksi? Tekis mieli potkaista ukko pellolle. En kuitenkaan voi; ollaan oltu yhdessä 15 vuotta, meillä on kaksi lasta ja lukuunottamatta tätä asiaa ihan hyvä parisuhde. Toisaalta itsekin haluaisin olla ihannemitoissani, mutta en miehen vuoksi vaan itseni takia. Alanko siis jollekin pikadieetille vai jurraanko taas vuoden taistellen hitaan laihdutuksen parissa?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja pistä mies pihalle.

Vierailija
82/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wyrmpill! Jos ei imetä, niin koiruoho, mausteneilikka ja black walnut. Koiruohoa ei liikaa,tutki itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä enää mitään tulee, vaikka laihdutkin. Surullista, että synnytit. Voimaa!

Vierailija
84/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Ja sitten voisin laihduttaa, jos tahtoisin.

Vierailija
85/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä kannattaa vastata 13 vuotta vanhaan ketjuun.

Vierailija
86/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa sulle rajattomat käynnit kuntosalille ja hoitaa lapswt vähintään joka toinen ilta että pääset salille. Panosta ruokavalioosi mies hoitaa lapset kokonaan pari viikkoa että saat tuokavalion käyntiin. Kyllä se siitä. Ajattele että teet itaesi ja lastesi tähden ja jos et onnistu niin ajattele että eroamalla saat (miehen paino) kg kevyemmän elämän :)

Vierailija
87/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota painoon kantaa, mutta tuossa vaiheessa hälytyskellot soisivat. Mitä seuraavaksi, sä siivoat liian huonosti, väärän väriset hiukset..? Tuolla tavalla kiristäjä kyllä löytää aina uusia juttuja. Lisäksi, vaikka laihtuisit normaalimittoihin, olisit aina varpaillasi. Tuommoista ei voi unohtaa. Kyllä kumppanin painosta voi mielestäni keskustella terveyshengessä, mutta ”kiristäminen” on sairasta ja toisen kontrollointia.

Vierailija
88/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduttaisin ja jättäisin miehen sitten kuin nallin kalliolle pinnallisten elämänarvojensa vuoksi.

Kun toista oikeasti rakastaa, ihmisenä ja sieluna eikä esineenä, muutamaa kiloa sinne tai tänne ei edes huomaa.

Miehesi sanat ilmentävät sekä rakkauden että kypsyyden puutetta.

Kosta.

Vierailija
89/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo sanoo, että lopeta alkoholi tai tulee ero, niin kaikki hurraa.

Jos mies sanoa, että lopeta mässyttäminen tai tulee ero, niin mies on sika.

Molemmat tuhoaa terveyden, joten siitä ei ole kyse.

Vierailija
90/90 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt annettiin ymmärtää että olis pari kiloo ylimäärästä mut onhan niitä lähemmäs parikymmentä. Salilla käyvä 178cm mies painaa saman ku ap. Painolla on myös tapana lisääntyä vuosien saatossa..