Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
61/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat viihdyttää itseään av-palstalla pe-iltana näköjään :DDD

Vierailija
62/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpas, toi aviomies on tosi kiltti. En oo ikinä saanu turpiini, eikä oo edes läpsiny. Mä en ole niitä renttuja edes vilkuillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:46"]

Lassukat viihdyttää itseään av-palstalla pe-iltana näköjään :DDD

[/quote]

No anteeks ettei ole korkeita testotasoja enkä tunne halua hakata ketään! 

Syytön mä siihen olen. 

Vierailija
64/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:38"]

Yksi keskeinen selittäjä on varmaan tosiaan ihan biologia ja evoluutio. 

On tunnettu fakta, että perhekeskeisillä miehillä esim. on pienemmät kivekset kuin nk. alfoilla. Vähemmän testosteronia. Perhekeskeinen, lapsirakas mies kait luokitellaan jossain määrin kiltiksi. 

Niin... eikö nyt saattaisi kuvitella, että nainen haluaisi nimenomaan miehen, joka pitää hyvää huolta hänestä ja muusta perheestä? Totta. Mutta kun ihminen on ollut olemassa kauemmin kuin nämä viimeiset parikymmentä vuotta. Aikanaan se olisi ollut aika huono juttu jos maakuopan ovelle olisi tullut kolkuttelemaan villipeto ja matalatestoinen - mutta kiltti - mies olisi paskonut alleen ja sohaissut keihäällä lähinnä omaa silmäänsä! 

Testosteroni tekee miehestä rohkean, miehekkään yms, mutta toisaalta myös aggressiivisen, mikä tarkoittaa, että kuuppa voi kärähtää sen oman naisen kanssa siinä missä sen tunkeilevan villipedonkin. No, naiselle on ollut parempi ottaa satunnainen luunappi kalloon mieheltä kuin tulla kokonaan villipedon syömäksi. 

Ei tää vittu mitään rakettitiedettä ole!

[/quote]

Pitääkö nyky muijaakin pyöritellä kämpässä letistä vaikka ei tee mieli, että nainen ei hae testo pitoisempaa äijää kyllästyttyään kilttiin äijään? t.pieni nyyttinen mies

Vierailija
65/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]

Miksi puhut naisista kuin tietynlaisiksi ohjelmoiduista roboteista? Oletko vähän yksinkertainen?
Yhtä hyvin voi kysyä, miksi miehille kelpaa vain blondit bimbot ja kun joku sanoo ettei pidä sellaisista, väittää häntä valehtelijaksi.

[/quote]

Väitteelläsi ei olisi mitään pohjaa, koska brunetit menevät kaupaksi vähintäänkin yhtä hyvin ja kaikki tietävät tämän.

[/quote]

Eikä ole pohjaa silläkään väitteellä, että kaikki naiset haluavat väkivaltaisia miehiä, eikä kellekään kelpaa kiltti yksilö.

Vierailija
66/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiltti mies. Mutta kiltteys ei ole myötäilyä, munattomuutta, saamattomuutta, mielipiteettömyyttä, pelkuruutta tai tyhmyyttä. Se on tasa-arvoisuutta, hyvää itsetuntoa, ystävällisyyttä, älykkyyttä, rohkeutta ja arvostusta. 

Vierailija
67/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:59"]

Pitääkö nyky muijaakin pyöritellä kämpässä letistä vaikka ei tee mieli, että nainen ei hae testo pitoisempaa äijää kyllästyttyään kilttiin äijään? t.pieni nyyttinen mies

[/quote]

Kuten jo aiemmin on todettu, evoluutio ei kauheasti etene alle sadassa vuodessa. 

Ihmisten parinmuodostusta ohjaavat edelleen varsin eläimelliset vaistot. 

Vierailija
68/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kilttejä miehiä, machomiehet eivät kiinnosta minua ollenkaan. Silti olen kahdesti joutunut tilanteeseen, jossa minua on syytetty siitä että kiltti mies ei vaan kelpaa. Molemmissa tapauksissa kävi niin, että tapailemani kiltti mies paljastui jollain muulla lailla minulle huonoksi valinnaksi. Yksi ei osannut pitää huolta raha-asioistaan, toisella oli hygieniassa ja puhtaudessa järkyttävän suuria ongelmia. Asuntokin oli siinä kunnossa, että siihen auttaisi enää maan tasalle polttaminen. 

Molemmille jouduin pahoitellen kertomaan, etten ole vakavammin kiinnostunut. Sain molemmilta katkeran vuodatuksen siitä, miten kilttiä miestä etsitään mutta sitten sellainen ei kelpaa. Yritin siinä sitten hienovaraisesti vihjailla että ongelma on jossain muualla. 

Olen itse kiltti, kaikille mukava, itsestään huolta pitävä nainen jolla on elämänhallinta kunnossa. Lisäksi tiedän mitä itse haluan: kiltin miehen, joka osaa myös pitää elämänsä langat käsissään. Olen noille kahdelle miehelle oikeasti vihainen siitä, että itsestä ei voi mitenkään etsiä mahdollista vikaa, vaan vika on tietysti ollut minussa ja siinä, etten muka tiedä mitä haluan.

Vierailija
69/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju naytta pitkalta. en ole lukenut sita. kiltti saa kylla olla! kiltti siina mielessa etta on auttavainen, kiltti ihmisille ja elaimille..mutta jos on niin kiltti, ettei saa omaa mielipidettaan ulos kun myotailee muita, ni sitten ei kiitos. Mina olen kiltti nainen, mutta olen myos aarimmaisen itsenainen, voimakas ja joskus suorastaan hankala. Kiltteys on kuitenkin yksi minun paapiirteistani. Jos mies olisi minunlaiseni han olisi jees, ei mikaan nyhvero. 

Vierailija
70/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:14"]

Rakastan kilttejä miehiä, machomiehet eivät kiinnosta minua ollenkaan. Silti olen kahdesti joutunut tilanteeseen, jossa minua on syytetty siitä että kiltti mies ei vaan kelpaa. Molemmissa tapauksissa kävi niin, että tapailemani kiltti mies paljastui jollain muulla lailla minulle huonoksi valinnaksi. Yksi ei osannut pitää huolta raha-asioistaan, toisella oli hygieniassa ja puhtaudessa järkyttävän suuria ongelmia. Asuntokin oli siinä kunnossa, että siihen auttaisi enää maan tasalle polttaminen. 

Molemmille jouduin pahoitellen kertomaan, etten ole vakavammin kiinnostunut. Sain molemmilta katkeran vuodatuksen siitä, miten kilttiä miestä etsitään mutta sitten sellainen ei kelpaa. Yritin siinä sitten hienovaraisesti vihjailla että ongelma on jossain muualla. 

Olen itse kiltti, kaikille mukava, itsestään huolta pitävä nainen jolla on elämänhallinta kunnossa. Lisäksi tiedän mitä itse haluan: kiltin miehen, joka osaa myös pitää elämänsä langat käsissään. Olen noille kahdelle miehelle oikeasti vihainen siitä, että itsestä ei voi mitenkään etsiä mahdollista vikaa, vaan vika on tietysti ollut minussa ja siinä, etten muka tiedä mitä haluan.

[/quote]

Joo muakin tässä koko ketjussa ihmetyttää että miksi se vika pitää naisesta etsiä.

Vierailija
71/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:09"]

Kiltti saa olla, jos on älykäs. Tyhmä tossukka on pahin.

[/quote]

Mun mielestä pahin on tyhmä ja aggressiivinen. Näin me ollaan erilaisia.

Vierailija
72/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]

Miksi puhut naisista kuin tietynlaisiksi ohjelmoiduista roboteista? Oletko vähän yksinkertainen?
Yhtä hyvin voi kysyä, miksi miehille kelpaa vain blondit bimbot ja kun joku sanoo ettei pidä sellaisista, väittää häntä valehtelijaksi.

[/quote]

Väitteelläsi ei olisi mitään pohjaa, koska brunetit menevät kaupaksi vähintäänkin yhtä hyvin ja kaikki tietävät tämän. 

Enkä minä väitä teitä valehtelijoiksi. Joitain ominaisuuksia ei halua nähdä itsessään eikä ainakaan myöntää niiden olemassaoloa. Tämä on psykologiaa. Tehokkaasti jonkin luonteenpiirteensä kieltänyt ihminen ei jää välttämättä kiinni edes valheenpaljastuskokeessa. Tällöin hän ei teknisesti valehtele.

[/quote]

No pakkohan teidän miesten on brunetti ottaa kun sitä bimboa blondia ei kaikki saa. Niitä on kuitenkin vain rajallinen määrä. Ja ne jahtaa niitä agressiivisia miehiä. Ihan kuten meidän naisten pitää ottaa se kiltti mies kun ei sitä agressiivista saa. 

Ja juu, minäkään en väitä teitä miehiä valehtelijoiksi. Te nyt vaan ette halua nähdä sitä ominaisuutta itsessänne tai ainakaan myöntää sitä. Ja sitä rataa. Kyllähän me nyt tiedetään, että pohjimmiltaan kaikki miehet haluaa ihan samaa. Myöntäkää se nyt, kun sen kaikki kuitenkin tietää.

Lopulta kuitenkin päädytään siihen, että kaikki miehet oikeasti haluaa bimbon blondin. Joka muuta väittää valehtelee. Väitteilläsi ei siis ole mitään pohjaa.

Vierailija
73/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voisi kysyä tältä nössykkä mieheltä, joka haluaa tämän itsekkään ja vittuilevan naisen. Miksei sinulle kelpaa kiltti, sinusta välittävä nainen, vaan haluat tieten tahtoen jonkun, joka ei sinua arvosta?

Miksi valitat, että naiselle ei kelpaa kiltti mies, mutta samalla itse haluat vittumaisen naisen jonkun sinua palvovan sijaan.

Vierailija
74/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:11"]

Joo joo valivalivalivali sössönsöö. Vittu miten YKSINKERTAISIA miehet on. 

[/quote]

No voi vittu kun sinä se sitten oletkin todella monimutkainen ja fiksu ja nönnönnöö. Toivottavasti olet tyytyväinen sen pahan poikasi kanssa.

Vierailija
75/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Mun tuttavapiirissä menee näin: Mitä tasokkaampi, kauniimpi, älykkäämpi nainen, sitä kiltimpi ( ja myös älykäs, hyvin toimeentuleva) mies.

Niin meilläkin. Valitsin kiltin ja luotettavan miehen, ja nykyisin plussana vielä hän tienaa todella hyvin. Kun on ollut niin hissukka että on opiskellut ja hakeutunut sitä myötä hyviin asemiin. Hieno valinta mieleistäni. Ehkä se on enemmän wt-ryhmän tyyliä ottaa joku ns. macho...

Vierailija
76/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:57"]

125 jatkaa. Minulla ei ole ollut ongelmana saada naisia, kauniita ja fiksuja naisia. Olen se pahan pojan oloinen hyvä mies. Mutta minun ongelma on pitää naiset. Jokainen pitkä suhde ajautuu kriisiin, koska kyllästyn seksiin sanan ihmisen kanssa. Olen nyt terapiassa ja jospa auttaisi.

[/quote]

Niin kaikki muutkin kyllästyy. Pitää löytää nainen, jossa on niin paljon muutakin, että tuo ei haittaa.

Vierailija
77/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:14"]

Jos on liian kiltti, niin äkkiä voi tuntua tylsältä mieheltä :)

[/quote]

Siitähän sitä saa sitten jännitystä elämään kun miettii että tuleeko tänä iltana nyrkistä vai selviääkö avokämmenellä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
78/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:37"]

Tein kerran testimielessä kaksi identtistä profiilia nettitreffisivustolle. Toisella käyttäydyin kuin stereotyyppinen sovinistinen alfauros ja toisella olin oma kiltti ja mukava itseni. Naiset olivat huomattavasti kiinnostuneempia ensimmäisestä profiilista. Ikävä kyllä naiset pitävät miehistä jotka eivät kunnioita heitä.

[/quote]

Idiootti.

[/quote]

Kuka/ketkä niitä idiootteja ovat?

Vierailija
79/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taida tietää mitä tarkoitetaan yleisesti kiltillä miehellä.

Suurin osa mun ystävistä on mun mielestä kilttejä ja silti samalla mahottoman äijää, että.. Eivät tappele, dokaa liikoja, petä yms. paskaa. Aivan mahtavia isiä, puolisoita ja kavereita ennenkaikkea.

Jos haluaa hakkaavan juopon, niin tuollahan semmoisia "jänniä" tapauksia on pubit pullollaan.

Vierailija
80/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodassa olelet vetaraanit on kertoneet, että se hiljaisin hissukka oli tiukassa paikassa se esimerkki, joka sai koko ryhmän toimimaan omalla esimerkillään ja veti kaikki toimintaan mukaan mikä pelasti usein miten koko porukan.

Normaalisti nämä tyypit on varmaan niitä kilttejä miehiä. Tosin niin kait Simo Häyhäkin oli kait niin sanottu kiltti mies. Vaikka pitää varmaan edelleen kärkisijaa maailman yhtenä parhaimmista tarkka-ampujista, jonka maineen saavutti sota-aikana. Sitä mainetta tuskin saavuttaisi agressiivisella meuhkaamisella...