Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan on etteivät naiset myönnä tätä! 

En epäile, etteikö olisi sellaisiakin naisia, jotka oikeasti tykkäävät kilteistä, mutta fakta on kyllä se, ettei maailmassa taida olla yhtäkään pillua saamatonta väkivaltarikollista. Mitä kusipäisempi mies, sen varmemmin sillä on nainen tai pari. Tuskin naiset itsekään tätä sentään kiistävät? 

Vierailija
42/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:19"]Vastakohdat viehättävät. Kilteillä naisilla on kovikset. Villimmät naiset puolestaan monesti järkiintyy vanhetessaan ja pokaa sen tylsän mutta hyvätuloisen insinöörin.
[/quote]
Ei ole minun rakas tylsä vaikka insinööri onkin.
Terkuin. Vanha nainen joka on myös järkevä ja villi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:14"]

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia. Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

[/quote]
Jaa-a- OLin reilu 30wee  asti aika hulivili ja avioliittokin loisti. Naisia oli tyrkyllä toisin kuin nykyisin. Kun rauhoituin, avioliittokin meni tylsäksi ja kaikki muu sen mukana lakkasi avioliitossa. Olemme enemmän kämppikset kuin pari.
 Ehkä tämä vastuunkanto ei sittenkään sytytä naista. Syytä en tiedä ja miettinyt sitä paljon. Puolisoni ja hänen ystävänsä sanovat minua ihannemieheksi kaikinpuolin nykyisin. Teen kaiken olematta tossun alla (koska haluan), mutta se ei näköjään riitä. On rahaa, kaikki on kunnossa mitä ihminen yleensä haluaa talot, romut, autot työt, lapset...vai onko...

Ehkä jatkuva onni saa ihmisen sokeaksi onnelle ja hän alkaa haluamaan vielä jotain enemmän...sitä vaan ei ole. Tarvitaan huonoja asioita, että onnellisuuttakin osa arvostaa enemmän. Nuoremmille naisille se jännitys on vielä normaalia ja sitä tarjoaa hieman villimpi ori. Pitemmän päälle tämä ihanneliitto käy kumminkin tylsäksi rutiiniksi. seksikin menettää hohtonsa, kun on kaikki jänskä tehty ja loppu menisi hieman yli.
Ehkä olisi aika renttuilla hieman ja laittaa avioliitto kuntoon...

se miksi nainen ei enää niin paljon ole minusta kiinnostunut voi johtua siitä että muutkaan naiset eivät ole. (kilpailu?) Ennen painelin yläkroppa puoli paljaana risoissa farkuissa ja arvailua ei jäänyt, nyt kroppani on paremmassa kunnossa kuin koskaan, mutta pukeudun 'sivistyneesti, joten kukapa kiinnostuisi.
Joskus kun olen painanut kotihommia ja painelen lähikauppaan hakemaan jäätelöä, hieman hikisenä ja likaisena kireissä työfarkuissa hihaton paita päällä tukka sekaisin + hieman iloista virnettä naamalla valmiiksi tehdyn työn vuoksi, olen huomannut seuraavaa. Vilkuilua naisilta (jopa lähestymistä), kassaneidiltä normaalia enemmän puhetta ja iloisemman tervehdyksen yms pientä merkkiä jonkinasteisesta huomiosta. Silti miehen pitää olla naisten mukaan siisti, muodikas jne. En oikein ymmärrä tätä, mutta kai se joskus aukenee. Joten samassa veneessä aloittajan kanssa.

Tarkistan yhden asian ja palaan asiaan illalla.

[/quote]

Huoh.

[/quote]

Huoh itsellesi. Jos kommenttisi on että taas näitä niin leave it.
 Ja kysyin tuota. Puolisolta sen vastauksen pyysin kesken työpäivän.
Sana kiltti on väärä. Yllätyksettömyys ennemmänkin kuvaa asiaa. Tylsä sitä minä olen nykyisin. Teen kaaiken mitä pitää, ihannemies, mutta yksi tylsä kaava. Seksikään ei ole erilaista kun erilaisuudesta on tullut tavanomaista. Nyt olen hukassa.
 Oletuksena kilttimies on odotukseltaankin tylsä jatkossakin. Puolisoni ei odota minulta mitään uutta ja vanhan on jo nähnyt. Olen lipunut ns näkymättömäksi rutiiniksi. Renttulilu ei auta, mutta särmää pitää olla. Minulla on sitä mutta ei naisten silmiin, ne on poiikien juttuja. Kaikkiaan vika on minussa, mutta kilteys ei ole ongelma vaan olen yksinkertaiseti tylsä. Ja kun ajattelen itseäni niin elämäni on tylsä ja helppo kaava jota toistan. Ja näytänkin siltä. Kaavalta, massalta, tylsältä, harmaalta, persoonattomalta. Miten voisin kiinnostaa ketään seksuaalisestikaan.
Renttuvuosien jälkeen ajattelin muuttaa itseäni ja tälläsin itseni muottiin jollaisen vaimo minulle antoi - ikäänkuin hyvitykseksi tai edes omaatuntoani paikkaamaan...
Tässä nyt yhden kiltin miehen anatomia.

Vierailija
44/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti saa olla, jos on älykäs. Tyhmä tossukka on pahin.

Vierailija
45/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:00"]

En epäile, etteikö olisi sellaisiakin naisia, jotka oikeasti tykkäävät kilteistä, mutta fakta on kyllä se, ettei maailmassa taida olla yhtäkään pillua saamatonta väkivaltarikollista. Mitä kusipäisempi mies, sen varmemmin sillä on nainen tai pari. Tuskin naiset itsekään tätä sentään kiistävät? 

[/quote]

Ne on läheisriippuvaisia, itsetunnoltaan kehittymättömiä naisia, samoin kuin ne väkivaltarikolliset miehetkin. Siinäpä ovat sitten kimpassa. Miksi itsetunnoltaan terve, kiltti mies, joka ottaa muut huomioon, ei riko lakia, huolehtii perheestään ja pitää puolensa haikailisi rinnalleen tällaista itsetunnoltaan keskeneräistä naista, joka joko haluaa "parantaa" miehen tai ei osaa olla muuten kuin kaltoinkohdeltuna? 11

Vierailija
46/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Naiset inttävät vastaan, koska ne eivät halua, että mies muka ymmärtäisi heistä jotakin. 

Sama juttu kun jos mies sanoo, että naiset ovat usein aika hankalia niin samanlainen vakuutteluketju saadaan aikaiseksi.. "en minä ainakaan". Sitten kun puhuisivat asiasta naisten kesken niin kaikki myöntäisivät tämän... "hihi, no niinhän me vähän taidetaan olla". 

Vierailija
47/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos tähän ketjuun on osunut lähinnä naisia, jotka pitävät kilteistä miehistä eivätkä väkivaltarikollisista? Eivät naiset ole mikään kollektiivinen, tasan samanlaisia ajatuksia omaava ryhmä.

Vierailija
48/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Naiset inttävät vastaan, koska ne eivät halua, että mies muka ymmärtäisi heistä jotakin. 

Sama juttu kun jos mies sanoo, että naiset ovat usein aika hankalia niin samanlainen vakuutteluketju saadaan aikaiseksi.. "en minä ainakaan". Sitten kun puhuisivat asiasta naisten kesken niin kaikki myöntäisivät tämän... "hihi, no niinhän me vähän taidetaan olla". 

[/quote]

Miksi puhut naisista kuin tietynlaisiksi ohjelmoiduista roboteista? Oletko vähän yksinkertainen?
Yhtä hyvin voi kysyä, miksi miehille kelpaa vain blondit bimbot ja kun joku sanoo ettei pidä sellaisista, väittää häntä valehtelijaksi.

Vierailija
49/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on liian kiltti, ei naisella ole syitä pihdata ja nalkuttaa. Tämä feministien propagandan aikaansaama miesviha on niin naisten aivopesun tulosta, että suomalainen nainen ei voi olla tasa-vertaisessa parisuhteessa. Liian kiltti mies soveltuu kyllä naisen loisimiseen.

Vierailija
50/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:14"]

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia. Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

[/quote]

Tarkoitatko sittenkin "miksi minä en kelpaa parhaimmannäköiselle 25%:lle naisista?"

Vierailija
51/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]

Miksi puhut naisista kuin tietynlaisiksi ohjelmoiduista roboteista? Oletko vähän yksinkertainen?
Yhtä hyvin voi kysyä, miksi miehille kelpaa vain blondit bimbot ja kun joku sanoo ettei pidä sellaisista, väittää häntä valehtelijaksi.

[/quote]

Väitteelläsi ei olisi mitään pohjaa, koska brunetit menevät kaupaksi vähintäänkin yhtä hyvin ja kaikki tietävät tämän. 

Enkä minä väitä teitä valehtelijoiksi. Joitain ominaisuuksia ei halua nähdä itsessään eikä ainakaan myöntää niiden olemassaoloa. Tämä on psykologiaa. Tehokkaasti jonkin luonteenpiirteensä kieltänyt ihminen ei jää välttämättä kiinni edes valheenpaljastuskokeessa. Tällöin hän ei teknisesti valehtele.

Vierailija
53/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:47"]

Eniten minua harmittaa naisten valehtelu aiheesta. Miksi ette voi myöntää suoraan pitävänne aggressiivisista alfauroksista? Johdatte harhaan kilttejä miehiä. Jos saatte poikalapsia opettakaa edes heille mistä naiset oikeasti syttyvät. Muuten pojistanne kasvaa tylsiä ikuisia peräkammarin poikia.

[/quote]

KUINKA IDIOOTTI MIEHEN TÄYTYY OLLA JOS EI AIKAMIEHEN IKÄÄN OLE VIELÄ TAJUNNUT SELLAISTA ASIAA KUIN EROT YKSILÖISSÄ JA MIELTYMYKSISSÄ!! Mikä vitun salaliittoteoria siinä nyt taas on ettei voida myönytää. Minä myönnän että kiltit miehet on HOTHOT.

Vierailija
54/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that. Tuosta itsesäälin suosta on vaikea nousta, koska se tarkoittaa riitelyä. Mutta ainoa oikea tapa on ottaa näkökanta, ettei vikaa ole vain sinussa, keskustella jämäkästi vaimon kanssa ja pistää kova kovaa vastaan. Jos vaimolta ei tulee ideoita miten seksielämä saataisiin luistamaan (yhteinen matka, hellyyttä...), niin sitten pillua pitää vain tulla tai saa lähteä. Ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista loputtomiin.

Vierailija
55/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

125 jatkaa. Minulla ei ole ollut ongelmana saada naisia, kauniita ja fiksuja naisia. Olen se pahan pojan oloinen hyvä mies. Mutta minun ongelma on pitää naiset. Jokainen pitkä suhde ajautuu kriisiin, koska kyllästyn seksiin sanan ihmisen kanssa. Olen nyt terapiassa ja jospa auttaisi.

Vierailija
56/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin että pohjimmiltaan kyseessä on älyllinen kohtaanto-ongelma. Tarkoitan tällä sitä, että naisten käsityksen mukaan he ovat suhteessa kiltin miehen kanssa. Miehen näkökulmasta katsottuna nainen on vaimonhakkaajan kanssa. Puhun tässä geneerisestä naisesta ja miehestä. Toki yksilöissä on pieniä eroja, mutta keskimäärin naiset ovat samasta puusta veistettyjä. Samoin kuin miehet.

Vierailija
57/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keskeinen selittäjä on varmaan tosiaan ihan biologia ja evoluutio. 

On tunnettu fakta, että perhekeskeisillä miehillä esim. on pienemmät kivekset kuin nk. alfoilla. Vähemmän testosteronia. Perhekeskeinen, lapsirakas mies kait luokitellaan jossain määrin kiltiksi. 

Niin... eikö nyt saattaisi kuvitella, että nainen haluaisi nimenomaan miehen, joka pitää hyvää huolta hänestä ja muusta perheestä? Totta. Mutta kun ihminen on ollut olemassa kauemmin kuin nämä viimeiset parikymmentä vuotta. Aikanaan se olisi ollut aika huono juttu jos maakuopan ovelle olisi tullut kolkuttelemaan villipeto ja matalatestoinen - mutta kiltti - mies olisi paskonut alleen ja sohaissut keihäällä lähinnä omaa silmäänsä! 

Testosteroni tekee miehestä rohkean, miehekkään yms, mutta toisaalta myös aggressiivisen, mikä tarkoittaa, että kuuppa voi kärähtää sen oman naisen kanssa siinä missä sen tunkeilevan villipedonkin. No, naiselle on ollut parempi ottaa satunnainen luunappi kalloon mieheltä kuin tulla kokonaan villipedon syömäksi. 

Ei tää vittu mitään rakettitiedettä ole!

Vierailija
58/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltissä miehessä ei ole haastetta.Helppo ei ole hyvä.

Vierailija
60/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa siitäkin kuinka paljon naiset palvovat etelän maiden miehiä. Miehiä maista jossa naiset ovat toisen luokan kansalaisia.

Itse uskon että naisilla on jokin alitajuntainen halu olla alistettuja. Se on helpompaa toteuttaa sovinistisen turkkilaisen miehen kanssa kuin kiltin suomalaisen jonka samat suomalaiset naiset ovat aivopesseeet ja johdattaneet harhaan.