Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:18"]

jos katsot mitä tahansa eläinlajia niin naista kiihottaa vain se vahvin ja voimakkain uros...  tätä voi adaptoida ihmisiin ja pätee edelleen.  

tohvelisankarit on kivoja kun ne tuo lompakkonsa naiselle ja sen lapsille mutta siittämiseen tarvitaan tosiuroita.  NIISSÄ MUISSA KUN EI OLE SITÄ KIPINÄÄ...  

[/quote]

Puhu vaan omasta puolestasi.

Vierailija
22/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:37"]

Tein kerran testimielessä kaksi identtistä profiilia nettitreffisivustolle. Toisella käyttäydyin kuin stereotyyppinen sovinistinen alfauros ja toisella olin oma kiltti ja mukava itseni. Naiset olivat huomattavasti kiinnostuneempia ensimmäisestä profiilista. Ikävä kyllä naiset pitävät miehistä jotka eivät kunnioita heitä.

[/quote]

Idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tuntevat alitajuisesti, että kiltti mies ei pysty suojelemaan ja elättämään heitä jos tulee vaikeat ajat. Naisen on ensisijaisesti varmistettava oma henkiinjäämisensä ja hyvinvointinsa (ja mahdollisten jälkeläisten) koska naisilla ei juuri ole mahdollisuuksia itsenäiseen tulonhankintaan (pl. prostituutio, mutta sekin on aika vaarallista) sellaisessa ympäristössä, jossa ihminen on suurimman osan olemassaolostaan elänyt. Ei tällaisessa yltäkylläisyydessä ja turvallisessa ympäristössä ole eletty vasta kuin alle sata vuotta. Evoluutio ei todellakaan ehdi muuttaa ihmisten aivoja sadassa vuodessa juuri mihinkään. 

Badassilla on parhaat edellytykset pärjätä jos paska osuu tuulettimeen. 

Vierailija
24/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa mulle :) en halua mitään muskelimiestä alfaurosta. Mulla ihana, kiltti, sporttinen mies aviomiehenä ja yhteinen lapsikin on siunaantunut. En vaihtaisi! Eilenkin kun olin asioilla niin kotiin tullessa oli lapsi syötetty, imuroitu, astianpesukone päällä, ja lapsi oli nukutettu.

Vierailija
25/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla jotain tekemistä seksin kans.Nainen tykkää että mies vie eikä vikise.

Vierailija
26/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiltti kelpaa.

mun mies on kiltti, temperamenttinen, huomioiva, ei jää jalkoihin eikä polje muita jalkoihin.  Mielipiteitä on. Pitää päänsä ja osaa joustaakin.

on kyllä kiltti, muttei tossu.

Vierailija
27/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan miesasiamiehet, ettei aidosti kiltti  mies vaadi kiitosseksiä normaaleiden käytöstapojen noudattamisesta.

T. Kilteistä miehistä tykkäävä.

Vierailija
28/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua harmittaa naisten valehtelu aiheesta. Miksi ette voi myöntää suoraan pitävänne aggressiivisista alfauroksista? Johdatte harhaan kilttejä miehiä. Jos saatte poikalapsia opettakaa edes heille mistä naiset oikeasti syttyvät. Muuten pojistanne kasvaa tylsiä ikuisia peräkammarin poikia.

Vierailija
29/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyyseille tuppaa käymään näin:

http://pbs.twimg.com/media/BiM7OdkIAAA9-GM.jpg:medium

Vierailija
30/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:47"]Eniten minua harmittaa naisten valehtelu aiheesta. Miksi ette voi myöntää suoraan pitävänne aggressiivisista alfauroksista? Johdatte harhaan kilttejä miehiä. Jos saatte poikalapsia opettakaa edes heille mistä naiset oikeasti syttyvät. Muuten pojistanne kasvaa tylsiä ikuisia peräkammarin poikia.
[/quote]
Älä viitsi.
"Aggressiiviset alfaurokset" ovat pelottavia. Ennemmin juoksen karkuun.

Vierailija
31/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

En minä ainakaan tunne yhtäkään vapaata, kilttiä miestä. Jos joku muu tuntee, niin kertokaa. Olisin kovasti kiinnostunut.

[/quote]

Minä tunnen. Mutta heissä on sitten muita vikoja kuin renttuus tai ilkeys. 

[/quote]

Eihän ne sitten ole vapaita kilttejä miehiä,jos ovat ilkeitä renttuja. Kiltti on ilkeän vastakohta,mutta se ei tarkoita että miehen pitäisi olla täysi lattiamatt.

[/quote]

Muita vikoja KUIN renttuus tai ilkeys, ei muita vikoja KUTEN. :)

Vierailija
32/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 08:15"]

Tunnen paljon naisia, jotka ovat parisuhteessa. Yksikään ei ole linnankundin kanssa. Jos mies lyö niin suurin osa haluaa eron. Kiltteys ei ole kenellekään ongelma, jos se yhdistetään muihin hyviin ominaisuuksiin. Ahkera, reipas, uskollinen, huomioiva, kivannäköinen, hyvä raha-asioissa, älykäs, hyvät käytöstavat, ei päihdeongelmaa, osaa puhua, tyylitajuinen, sitoutumishaluinen, aloitekykyinen, työssä käyvä, opiskellut, ilman mielenterveysongelmia jne. Tuollainen kiltti mies ei montaa minuuttia yksin ole. Sillä tuollaiset kiltit miehet ovat kaikki jo varattuja. Ei tarvitse kuin kysyä sinkkunaisilta asiaa.

[/quote]

sinkkunaisilta voisi kysyä miksei nämä miehet valinneet tätä. 

Vierailija
33/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tuntenut vetoa aggressiivisiin alfauroksiin. Olen aina ihastunut nimenomaan kiltteihin, lempeisiin miehiin. Aggressiiviset miehet ovat minusta vastenmielisiä.

Vierailija
34/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää ylimielisiä "alfoja". Kiltteys on hyvä ominaisuus, mutta ei se yksinään riitä kiinnostuksen heräämiseen.

Vierailija
35/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän päivän Häirikkö-ketjuun kokemukseni itseään kiltiksi ja kunnolliseksi netissä mainostaneesta, ujosta ja sisäänpäinkääntyneestä IT-alan miehestä. Pitääkin nostaa se esiin.

t. lähestymiskielto kohta vireillä

Vierailija
36/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpasi oikein hyvin kiltti mies. Naimisissa jo yli 10v ja edelleen olen häneen oikein tyytyväinen. Luotettava, kiltti, rehellinen, perheestään huolta pitävä tyyppi.

Hän ei silti ole vinkuvaääninen luisuhartia, vaan kiltteydestään huolimatta on matalaääninen, pitkä ja lihaksikas. Mistään koviksista tai alfauroksista en ole koskaan ollut kiinnostunut, koska vaikka ulkonäkö olisi kohdillaan, se asenne alkaa ottaa päähän.

Vierailija
37/209 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä mistä johtuu.

Vierailija
38/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

facepalmaan tälle keskustelulle aika urakalla, eiköhän nyymit nyt ole kiusattu mammoja taas ihan riittämiin..

Vierailija
39/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli narsisti,komea,mutta kova...haastetta riitti...4 kertaa hain avioeroa...nyt kun uusi mies on kiltti ja huomaavainen,en oikein usko todeksikaan

Vierailija
40/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE KILTTEJÄ MIEHIÄ. En pidä kilttinä sellaista miestä, joka ei osallistu kotitöihin ja kuluihin tasapuolisesti. Joka on perso alkoholille ja käyttää suuren osan vapaa-ajastaan siihen. Joka huomauttelee naisen harrastuksista syyllistävästi, esim lukeminen. Näitä on nähty, hiljaisia flegmaattisia mutta saamattomia puusilmiä.