Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ne kiltit on niitä alfauroksia. Yleensä hyvin korkealle koulutetut, varakkaat ja älykkäät ihmiset ovat enemmän kilttejä kuin jotain testosteronipilvessä rähinöijiä...

Vierailija
82/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:16"]

Miksi puhut naisista kuin tietynlaisiksi ohjelmoiduista roboteista? Oletko vähän yksinkertainen?
Yhtä hyvin voi kysyä, miksi miehille kelpaa vain blondit bimbot ja kun joku sanoo ettei pidä sellaisista, väittää häntä valehtelijaksi.

[/quote]

Väitteelläsi ei olisi mitään pohjaa, koska brunetit menevät kaupaksi vähintäänkin yhtä hyvin ja kaikki tietävät tämän.

[/quote]

Eikä ole pohjaa silläkään väitteellä, että kaikki naiset haluavat väkivaltaisia miehiä, eikä kellekään kelpaa kiltti yksilö.

[/quote]

Niinpä. Näihin "miksi kiltit miehet ei kelpaa"-urbaanilegendoihin törmää lähinnä netissä. Oikeesti kaikki tuntemani kiltit ja mukavat miehet parisuhteessa.

Taitaa nää nettivalittajat olla epämiellyttäviä tapauksia, jotka ei siksi löydä ketään ja haluaa laittaa kaiken naisten syyksi.. Katse peiliin, niin muutos voi alkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:59"]

Pitääkö nyky muijaakin pyöritellä kämpässä letistä vaikka ei tee mieli, että nainen ei hae testo pitoisempaa äijää kyllästyttyään kilttiin äijään? t.pieni nyyttinen mies

[/quote]

Kuten jo aiemmin on todettu, evoluutio ei kauheasti etene alle sadassa vuodessa. 

Ihmisten parinmuodostusta ohjaavat edelleen varsin eläimelliset vaistot. 

[/quote]

Sata vuotta sitten asuimme luolissa, mitämitä??

Biologiaselitykset, aina yhtä järkeviä..

Vierailija
84/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:37"]

Tein kerran testimielessä kaksi identtistä profiilia nettitreffisivustolle. Toisella käyttäydyin kuin stereotyyppinen sovinistinen alfauros ja toisella olin oma kiltti ja mukava itseni. Naiset olivat huomattavasti kiinnostuneempia ensimmäisestä profiilista. Ikävä kyllä naiset pitävät miehistä jotka eivät kunnioita heitä.

[/quote]

Idiootti.

[/quote]

Kuka/ketkä niitä idiootteja ovat?

[/quote]

Se joka valehtelee tehneensä kaksi profiilia.

Vierailija
85/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:47"]

Eniten minua harmittaa naisten valehtelu aiheesta. Miksi ette voi myöntää suoraan pitävänne aggressiivisista alfauroksista? Johdatte harhaan kilttejä miehiä. Jos saatte poikalapsia opettakaa edes heille mistä naiset oikeasti syttyvät. Muuten pojistanne kasvaa tylsiä ikuisia peräkammarin poikia.

[/quote]

KUINKA IDIOOTTI MIEHEN TÄYTYY OLLA JOS EI AIKAMIEHEN IKÄÄN OLE VIELÄ TAJUNNUT SELLAISTA ASIAA KUIN EROT YKSILÖISSÄ JA MIELTYMYKSISSÄ!! Mikä vitun salaliittoteoria siinä nyt taas on ettei voida myönytää. Minä myönnän että kiltit miehet on HOTHOT.

[/quote]

Kaikki naiset on saatana samaa paskaa. Pidä sinäkin vain turpasi kiinni.

Vierailija
86/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:55"]En voi sietää ylimielisiä "alfoja". Kiltteys on hyvä ominaisuus, mutta ei se yksinään riitä kiinnostuksen heräämiseen.
[/quote]

Alfa todellakaan ei ole ylimielinen. Oikeat alfat pitävät kukkoilijoita vain pilkkanaan. Alfa on usein myös kiltti koska yleensä hännelöä ei ole tarvetta pönkittää egoaan heikompien kustannuksella. Roki jotkut alfat ovat yksinkertaisesti julmia ihmisiä, mutta niin ovatjtkut betatkin.

Vierailija
87/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:04"]Mulla on kiltti mies. Mutta kiltteys ei ole myötäilyä, munattomuutta, saamattomuutta, mielipiteettömyyttä, pelkuruutta tai tyhmyyttä. Se on tasa-arvoisuutta, hyvää itsetuntoa, ystävällisyyttä, älykkyyttä, rohkeutta ja arvostusta. 
[/quote]

SE MIKÄ TÄSAÄ MIEHIÄ RISOO ON, ETTÄ MUNATTOMUUS JA MIELLYTTÄMISENHALU EI OLE ESTÄNYT HEITÄ SAAMASTA HYVÄÄ SOSIAALISTA ELÄMÄÄ, HYVÄÄ DUUNIA JA MENESTYSTÄ, MUTTA NAISTEN KANSSA SE JOHTAA KÄYTÄNNÖSSÄ SIIHEN ETTÄ OLET TÄYSI LUUSERI, JOSTA TUSKIN KUKAAN KIINNOSTUU. KUN MIES HUOMAAKIN ETTÄ SIITÄ ON KASVATETTU IHAN VÄÄRÄNLAINEN NIIN KYLLÄHÄN SE HELPOSTI VITUTTAA.

Vierailija
88/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 01:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:04"]Mulla on kiltti mies. Mutta kiltteys ei ole myötäilyä, munattomuutta, saamattomuutta, mielipiteettömyyttä, pelkuruutta tai tyhmyyttä. Se on tasa-arvoisuutta, hyvää itsetuntoa, ystävällisyyttä, älykkyyttä, rohkeutta ja arvostusta.  [/quote] SE MIKÄ TÄSAÄ MIEHIÄ RISOO ON, ETTÄ MUNATTOMUUS JA MIELLYTTÄMISENHALU EI OLE ESTÄNYT HEITÄ SAAMASTA HYVÄÄ SOSIAALISTA ELÄMÄÄ, HYVÄÄ DUUNIA JA MENESTYSTÄ, MUTTA NAISTEN KANSSA SE JOHTAA KÄYTÄNNÖSSÄ SIIHEN ETTÄ OLET TÄYSI LUUSERI, JOSTA TUSKIN KUKAAN KIINNOSTUU. KUN MIES HUOMAAKIN ETTÄ SIITÄ ON KASVATETTU IHAN VÄÄRÄNLAINEN NIIN KYLLÄHÄN SE HELPOSTI VITUTTAA.

[/quote]

No ei se nyt niin ole. On keksitty juttu että tämä johtuisi kiltteydestä, että ei saa kunnollista naista. Todennäköisesti syy on jossain muualla. Ja jos olet yli 30-v niin se on hankala ikä saada mitään kunnon parisuhdetta, koska siihen ikään mennessä melkein kaikki mukavat ja normaalit tyypit ovat jo parisuhteessa. Ehkä joskus yli 40vuotiaana vois taas yrittää kun ollaan toisella kierroksella.

Turhaa nyt ainakaan laittaa kiltteyden syyksi että ei löydy naista, tai sitten olet hakenut ihan vääränlaista.

Vierailija
89/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 01:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 23:04"]Mulla on kiltti mies. Mutta kiltteys ei ole myötäilyä, munattomuutta, saamattomuutta, mielipiteettömyyttä, pelkuruutta tai tyhmyyttä. Se on tasa-arvoisuutta, hyvää itsetuntoa, ystävällisyyttä, älykkyyttä, rohkeutta ja arvostusta.  [/quote] SE MIKÄ TÄSAÄ MIEHIÄ RISOO ON, ETTÄ MUNATTOMUUS JA MIELLYTTÄMISENHALU EI OLE ESTÄNYT HEITÄ SAAMASTA HYVÄÄ SOSIAALISTA ELÄMÄÄ, HYVÄÄ DUUNIA JA MENESTYSTÄ, MUTTA NAISTEN KANSSA SE JOHTAA KÄYTÄNNÖSSÄ SIIHEN ETTÄ OLET TÄYSI LUUSERI, JOSTA TUSKIN KUKAAN KIINNOSTUU. KUN MIES HUOMAAKIN ETTÄ SIITÄ ON KASVATETTU IHAN VÄÄRÄNLAINEN NIIN KYLLÄHÄN SE HELPOSTI VITUTTAA.

[/quote]

No ei se nyt niin ole. On keksitty juttu että tämä johtuisi kiltteydestä, että ei saa kunnollista naista. Todennäköisesti syy on jossain muualla. Ja jos olet yli 30-v niin se on hankala ikä saada mitään kunnon parisuhdetta, koska siihen ikään mennessä melkein kaikki mukavat ja normaalit tyypit ovat jo parisuhteessa. Ehkä joskus yli 40vuotiaana vois taas yrittää kun ollaan toisella kierroksella.

Turhaa nyt ainakaan laittaa kiltteyden syyksi että ei löydy naista, tai sitten olet hakenut ihan vääränlaista.

[/quote]

Miksi sitten kaikilla linnakundeilla on aina vaimo/tyttöystävä?

Vierailija
90/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:29"]

[/quote]

Mieti millaisia niiden vaimot ja tyttöystävät on, haluaisitko oikeasti sellaisen vaimon.

Ne on usein myös rikollisia, mt-ongelmaisia vaikeista oloista, usein tavanneet ne miehensä lastenkodeissa yms.

Siksi ne on rikollisten kanssa, koska ne on samiksia.

Vierailija
91/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:32"]

[/quote]

Mieti millaisia niiden vaimot ja tyttöystävät on, haluaisitko oikeasti sellaisen vaimon.

Ne on usein myös rikollisia, mt-ongelmaisia vaikeista oloista, usein tavanneet ne miehensä lastenkodeissa yms.

Siksi ne on rikollisten kanssa, koska ne on samiksia.

[/quote]

Miksi niillä silti AINA nainen?

Ainoa (ex-)linnakundi, jonka tiedän on "Viherkyrö", mutta hän onkin oikeasti tosi kiltti mies.

Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.

Eikä saa olla liian ronkeli. Pillu kuin pillu.

Vierailija
92/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40. En ole vielä tavannut kilttiä suomalaista miestä :(

Vierailija
93/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:43"]

[/quote]

Kantsis laihduttaa.

Vierailija
94/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:49"]

[/quote]

Kantsis laihduttaa.

[/quote]

Miksi? 

Mikä kilomäärä takaisi kiltin miehen?

Vierailija
95/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:55"]

[/quote]

Kantsis laihduttaa.

[/quote]

Miksi? 

[/quote]

max 50 kg

Vierailija
96/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 03:00"]

max 50 kg

[/quote]

Miehet taas saavat naisen, jos ovat max 36 kiloa, vankilakundeilla taas rajana on 24 kiloa, silloin saa sitä vaginareikää.

Vierailija
97/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 03:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 02:55"]

[/quote]

Kantsis laihduttaa.

[/quote]

Miksi? 

[/quote]

max 50 kg

[/quote]

Sori, en pidä kilteistä miehistä :D

Taas jäät yksin:D

luuseri homo

Vierailija
98/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 01:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Minulla ei ole koskaan ollut :(

Vierailija
99/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan nainen vieroksuu miestä sen takia että hän on kiltti vaan taustalla on jotain muuta. Kilttiä miestä on aika vaikea määritellä. Seurustelin yhden todella kiltin ja huomaavaisen herrasmiehen kanssa mutta pinnan alta hän oli täysi narsisti kusipää.
Tärkeintä minulle miehessä on huumorintaju ja se miten hyvin meillä synkkaa. Pidän rehellisistä ja aidoista miehistä se kiltteys on vaan plussaa, en itsekkään ole mikään enkeli.
En ehkä pystyisi olemaan liian kiltin miehen kanssa sillä olen melko kyyninen ja minulla on todella musta huumorintaju mitä kaikki herkkänahkaisimmat eivät ymmärrä. Todella kiltin miehen kanssa vetäytyisin vain kuoreeni enkä uskaltaisi olla oma itseni. Arvostan myös enemmän suorapuheisuutta kuin lemmenlurituksia.

Vierailija
100/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä nää "kiltit" miehet aina meuhkaa ja mekastaa kun eivät naisille kelpaa. Kuulostaa että nää miehet on joitain mamman helmaan jääneitä pikkupoikia jotka täällä sit itkee ja valittaa ku naiset ei kiinnostu vaikka "äiti sano et mä oon komee ja mukava". Kyllä ne oikeesti mukavat ja fiksut miehet aina naisen löytävät jos oikeasti haluavat, eivätkä he roiku jossain av-palstalla syyllistämässä naisia ja suoltamssa sitä sontaa että naiset haluavat vain väkivaltaisen kusipää alfauroksen.