miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?
Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.
Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?
Kommentit (209)
Kiltti muttei tylsä mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Missä te piileksitte?
Turpiin saaminen satunnaisesti on jännittävää. Koskaan ei tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mustan silmän saa peitettyä meikillä, mutta tylsää suhdetta ei saa piristettyä, kuin käymällä vieraissa.
jos katsot mitä tahansa eläinlajia niin naista kiihottaa vain se vahvin ja voimakkain uros... tätä voi adaptoida ihmisiin ja pätee edelleen.
tohvelisankarit on kivoja kun ne tuo lompakkonsa naiselle ja sen lapsille mutta siittämiseen tarvitaan tosiuroita. NIISSÄ MUISSA KUN EI OLE SITÄ KIPINÄÄ...
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:16"]Kiltti muttei tylsä mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Missä te piileksitte?
[/quote]
Naiset kokevat automaattisesti kiltin tylsänä. Siinä se ongelma onkin..
Vastakohdat viehättävät. Kilteillä naisilla on kovikset. Villimmät naiset puolestaan monesti järkiintyy vanhetessaan ja pokaa sen tylsän mutta hyvätuloisen insinöörin.
No mua sytyttää. Ne alfaurokset saa aikaan vaan ison ärsytyksen. Mä saisin riidan aikaiseksi. Ja en ole ainoa laatuani, vaan tunnen muitakin vastaavia naisia, joita juuri sytyttävät kiltit ja kunnolliset miehet.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:20"]No mua sytyttää. Ne alfaurokset saa aikaan vaan ison ärsytyksen. Mä saisin riidan aikaiseksi. Ja en ole ainoa laatuani, vaan tunnen muitakin vastaavia naisia, joita juuri sytyttävät kiltit ja kunnolliset miehet.
[/quote]
Minä olen kanssasisaresi. Todellakin arvostan mieheni kiltteyttä ja hyviä käytöstapoja. Kiltteys ei silti tarkoita, että hän on tossukka.
No kyllä mun mies on aika kiltti. Se on ihana ja rakastan sitä. Tai sanotaan nyt silleen että ulkopuoliset ehkä pitää sitä kilttinä ja tassuna, mutta oikeasti se on sellanen aivan viiltävän älykäs ja tarkkanäköinen että siinäpä se - ei se mikään joo joo -mies ole. Mutta mitäs tarkoitat kiltteydellä? Jos se on sellaista että uhraa elämänsä toisen miellyttämiselle niin kukas sitä kestää, sukupuoleen katsomatta? Kyllä mun mies on kiltti, haluaa nähdä ihmisistä aina hyvää, mutta tylsää päivää ei sen kanssa kyllä oo vielä tullut. Täytyy kai sitä jotain luonnetta olla, eiks niin? Kiltteys on plussaa, mutta ei sen varaan kannata identiteettiään rakentaa.
Kíltti mies ei ole lajin säilymisen kannalta hyvä vaihtoehto. Naaras ei tunne oloaan turvalliseksi. Pitää olla saalistaja ja taistelija, joka pystyy suojelemaan naarasta ja poikasia.
Aina nää samat kysymykset...
Kyllä kiltti mies todellakin kelpaa, mutta vaatii siihen vähän muutakin. Sanon taas vakiolauseeni eli että elämässä ei ole mitään takuuta naisen/miehen saamisesta, vaikka olisit millainen tai tekisit mitä tahansa. Vika ei siis välttämättä ole ihmisessä tai hänen ominaisuuksissaan.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:16"]Kiltti muttei tylsä mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Missä te piileksitte? [/quote] Naiset kokevat automaattisesti kiltin tylsänä. Siinä se ongelma onkin..
[/quote]
Just joo, älä yleistä.
Hohhoijaa. Jokaisenlaiselle ihmiselle on ottajia. Ihmettelen miksi nämä kiltit valitsevat niitä jotka eivät ole kiinnostuneita, ja sitten urputtavat kun kaikki mennytkään kuin strömsössä.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:22"]
Kíltti mies ei ole lajin säilymisen kannalta hyvä vaihtoehto. Naaras ei tunne oloaan turvalliseksi. Pitää olla saalistaja ja taistelija, joka pystyy suojelemaan naarasta ja poikasia.
[/quote]
Nykyään vaan sen vahvimman tunnistaminen on vaikeaa, kun toisaalta painaa väkivalta, toisaalta sosiaalinen status.
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:22"]
No kyllä mun mies on aika kiltti. Se on ihana ja rakastan sitä. Tai sanotaan nyt silleen että ulkopuoliset ehkä pitää sitä kilttinä ja tassuna, mutta oikeasti se on sellanen aivan viiltävän älykäs ja tarkkanäköinen että siinäpä se - ei se mikään joo joo -mies ole. Mutta mitäs tarkoitat kiltteydellä? Jos se on sellaista että uhraa elämänsä toisen miellyttämiselle niin kukas sitä kestää, sukupuoleen katsomatta? Kyllä mun mies on kiltti, haluaa nähdä ihmisistä aina hyvää, mutta tylsää päivää ei sen kanssa kyllä oo vielä tullut. Täytyy kai sitä jotain luonnetta olla, eiks niin? Kiltteys on plussaa, mutta ei sen varaan kannata identiteettiään rakentaa.
[/quote]
Tämä. Kiltti saa olla, mutta ei munaton.
Nimenomaan munattomuus on sitä kiltteyttä. Ja munallisuus on sitten sitä että hakkaa vaimoa ja lapsia ja ryöstää pankkeja ja hakkaa vanhuksia ja raiskaa koiria. Miksi naiset tykkää ennemmin tuollaisesta väärin tekevästä, joka ei ole tylsä, kuin siitä oikein tekevästä joka on tylsä? Miksi tylsyys on niin hirveän huono asia?
[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:32"]Nimenomaan munattomuus on sitä kiltteyttä. Ja munallisuus on sitten sitä että hakkaa vaimoa ja lapsia ja ryöstää pankkeja ja hakkaa vanhuksia ja raiskaa koiria. Miksi naiset tykkää ennemmin tuollaisesta väärin tekevästä, joka ei ole tylsä, kuin siitä oikein tekevästä joka on tylsä? Miksi tylsyys on niin hirveän huono asia?
[/quote]
Ei, kiltteys on sitä, että ottaa toiset huomioon. Ja mun mielestä se ei ole munattomuutta.
Tein kerran testimielessä kaksi identtistä profiilia nettitreffisivustolle. Toisella käyttäydyin kuin stereotyyppinen sovinistinen alfauros ja toisella olin oma kiltti ja mukava itseni. Naiset olivat huomattavasti kiinnostuneempia ensimmäisestä profiilista.
Ikävä kyllä naiset pitävät miehistä jotka eivät kunnioita heitä.
Höpsistä pömpsis. Mistä sä olet ton keksinyt? Ehkä ne naiset jotka valitsee sun mielestä "munallisia" miehiä ei arvosta itseään ja katsoo etteivät ole hyvien miesten arvoisia. Ehkä niillä on kotoa tuon tyyppinen malli, eivätkä osaa olla oikein muutenkaan, jatkavat sitä omassa elämässään. Miksi itse haikailet sellaisia naisia? Terv. 11
Jos on liian kiltti, niin äkkiä voi tuntua tylsältä mieheltä :)