miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?
Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.
Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt selventää, mikä on kiltti mies ja mikä on jännä mies?
Jännämies uskaltaa lähestyä naisia ja puhua niille, kilttimies ei.
Okei. Eli sun mielestä 130 kiloinen, rankasti keskivartalolihava ja naamaltaan punajuuren värinen äijä, joka tokaisee "siirräs persettäs että mäkin mahrun" on sun mielestä jännä?
Saisiko vähän lisää määrittelyjä
No musta jännä mies on sellainen aika pitkä ja hyvärunkoinen, just sellainen joka tarvittaessa laittaa muita uhkaavia miehiä ruotuun. Yleensä myös luulee olevansa maailmankaikkeuden kuningas, pelailee, luulee olevansa ovela ja paneskelee naisia sen kun ehtii.
Kiltti mies opiskelee, hankkii hyvän ammatin ja löytää mukavan naisen, jonka kanssa perustaa perheen. Tehdään yhdessä mukavia asioita, jotka molempia kiinnostaa. Tai jos ei löydy, tehdään ainakin lapsia, joista yhdessä pidetään huolta. Lehdistä sitten voidaan lukea jännämiesten vankilatuomioista.
Meniskö suunnilleen näin?
Mulla on kiltti, huomaavainen ja välittävä mies. Hän on isäpuoli mun kahdelle tytölle ja mun 12v tyttö sanoo usein, että haluaa olla yhtä kiltti kuin isäpuolensa ja ottaa tästä mallia.
Oon onnellinen siitä, että oon löytänyt näin ihanan miehen. Koen olevani todella onnekas ja iloinen siitä, että mun tytötkin saa elämäänsä esimerkin onnellisesta parisuhteesta jossa mies kohtelee todella hyvin ja välittävästi.
Mitä tarkoitat kiltillä?
Käytöstavat omaava herrasmies kyllä varmasti kelpaa, mutta jos kiltillä tarkoitetaan sellaista, joka myöntyy kaikkeen, eikä omaa omia mielipiteitä tai kaikki on vaan "ihan samaa", niin se ei ole useinkaan green flag.
En itsekkään ymmärrä naisia, jotka ihastuu kusipäihin, mut tunteille ei monesti voi mitään. Sille taas tosin voi tekeekö asialle jotain. :)
Mitä tarkotat kiltillä? Jos tarkoitat onnettomalla itsetunnolla varustettua mielistelijää tai itsesäälissä rypevää uhriutujaa, niin ei kiitos.
Olin hetken ihastunut tällaiseen "kilttiin" miehen, mutta pikkuhiljaa alkoi oksettaa se
"haluatko että olen tällainen, tuollainen vai sellainen? Miten haluat mun käyttäytyvän/tekevän/sanovan?/ Enhän loukannut, enhän? (puhui jotakin ihan tavallisia juttuja..) Millaisen mielipiteen haluat tähän asiaan?, kun mä oon tällainen vaan..."
Ja yritti kaikennäkösiä ihan tyhmiä sankaritemppuja.
Sanoin sitten pariinkin otteeseen että etkö vaan prkl voi olla oma ittes ja sanoa mitä oikeesti oot mieltä...
Ei naisilla ole mitään syytä ottaa sitä alle 180cm pyöreäkasvoista, kilttiä ja ujoa ohjelmistoinsinööriä koska komeita miehiä on tarjolla Tinder täynnä. Jännämies uskaltaa olla rohkea, assertiivinen, väkivaltainen ja arvaamaton - kaikki asioita, jotka saavat naisen biologisen himon heräämään. Tylsä kilttinössykkä ei tätä tee, ei yksikään nainen syty miehestä joka osaa koodata hyvin tai omistaa ison videopelikokoelman muttei yhtään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kiltti, huomaavainen ja välittävä mies. Hän on isäpuoli mun kahdelle tytölle ja mun 12v tyttö sanoo usein, että haluaa olla yhtä kiltti kuin isäpuolensa ja ottaa tästä mallia.
Oon onnellinen siitä, että oon löytänyt näin ihanan miehen. Koen olevani todella onnekas ja iloinen siitä, että mun tytötkin saa elämäänsä esimerkin onnellisesta parisuhteesta jossa mies kohtelee todella hyvin ja välittävästi.
Minkähanlainen se todellinen isä oli? Kiltti mies joutunut ihan perinteisesti jännämiehen lasten elättäjäksi. Voi olla hienoa naisen kannalta, mutta ei ehkä niinkään miehen.
Koska sulla (ja monella muulla) on ihan virheellinen käsitys niistä ei-kilteistä miehistä. Siis miehistä mitkä ei ole aivan nössöjä ja lapasia. Ei ne "normaalit miehet", kutsut nyt millä nimellä haluat, ole mitään väkivaltaisia, päihderiippuvaisia vankilalomalaisia. Ei se tarkoita että jos on alfa, niin on moniongelmainen ihminen. Ja ei alfa ole tyypillisesti se joka naista lyö, sellainen mies on lähes aina beta. Alfat jos nyt tappelee, niin ne ottaa mies miestä vastaan. Vain raukat ja reppanat lyö naisia heikon itsetuntonsa pönkittämiseksi, kun toisille miehille eivät pärjää. Mutta jos sulla on vahva itsetunto, olet sosiaalinen ja rohkea persoona, niin aika harvoin tuollaisen miehen tarvitsee ylipäänsä väkivaltaan sortua. Tuollainen mies pärjää tilanteissa mitä arjessa nyt tulee vastaan, niin ihan puhumalla ja puuttumalla asiat ratkaisemaan. Ei sen tarvitse lyödä kodinkonemyyjää rikkinäisen pesukoneen takia, vaan kyllä se saa omalla karismallaan ja sukkelalla retoriikallaan asian käännettyä niin, että uusi kone tuodaan huomenna maksutta kotiin anteeksipyyntöjen kera.