Superdieetillekkö?
Maanantaina alkaa uusi superdieetti. Tekisi ehkä vähän mieli aloittaa, mutta pelkää pettyväni tuloksiin. Olisiko täällä mielipiteitä puolesta vastaan? Hyviä ja huonoja kokemuksia Superdieetistä?
Kommentit (13)
Googlella löytyvällä ilmaisversiolla -30 kg / 9,5 kk. Aspartaamia ei ole ollut pakko syödä.
Aloitan ko. dieetin maanantaina, motivaatio kova, tuun sit kehumaan hoikistunutta olemustani :D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:36"]En suosittele :)
[/quote]
Haluaisitko kertoa tarkemmin?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:38"]Googlella löytyvällä ilmaisversiolla -30 kg / 9,5 kk. Aspartaamia ei ole ollut pakko syödä.
[/quote]
Mikä ilmaisohjelma? Millä korvasit aspartaamin?
Ainoa toimiva dieetti on sellainen jossa lasketaan kalorit. itse syödyllä ruoalla ei ole niinkään väliä, paitsi proteiinia olisi hyvä saada 2 g/painokilo
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:38"]Googlella löytyvällä ilmaisversiolla -30 kg / 9,5 kk. Aspartaamia ei ole ollut pakko syödä.
[/quote]
Mikä ilmaisohjelma? Millä korvasit aspartaamin?
[/quote]
GFG, Go Fat Go. Aspartaamia dieetissä tulee vain sokerittomasta mehukeitosta, jonka vaihtoehdoksi annetaan marjat.
Olen dieetillä nyt kolmatta viikkoa (sis. pussikeitot, shaket ja puuro + rasvatonta maitoa + vihanneksia 400g pvä). Just nyt ärsyttää suunnattomasti tää ykspuolinen ravinto. Mutta kiloja on lähtenyt ihan mukavasti (yli 4kg). Hommaa voi seurata mun blogissa tiellaterveyteen.blogspot.fi
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:11"]Olen dieetillä nyt kolmatta viikkoa (sis. pussikeitot, shaket ja puuro + rasvatonta maitoa + vihanneksia 400g pvä). Just nyt ärsyttää suunnattomasti tää ykspuolinen ravinto. Mutta kiloja on lähtenyt ihan mukavasti (yli 4kg). Hommaa voi seurata mun blogissa tiellaterveyteen.blogspot.fi
[/quote]
et ilmeisesti ole sd:llä?
Jutan dieettikö?
Minä olen just sillä ilmaisversiolla. Useampi kilo lähtenyt jo!
Mua ei aspartaami haittaa.
Minä kyllä tykkäsin. 8.9. alkaneessa ryhmässä olin ja koin, että ruoka- ja liikuntaohjeet olivat toimivia. On totta, että dieettiin kuuluu mm. aspartaami-mehkeittoa, mutta keitoin sai halutessaan korvata marjoilla. Ruokavalioon kuuluu olennaisena osana mm. maitorahka, raejuusto ja kaurapuuro. Monilla tuntui nuo em. aineet alkavan tökkiä parin viikon jälkeen, mutta nämäkin ruoat oli korvattavissa muilla aineilla esim. kaurahiutaleet -> Real-leipä, maitorahka -> kalkkunaleikkele. Treenien osalta annetaan ohjelma sekä kotiin että salille. Treenit voi siis halutessaan tehdä kokonaan kotona jos siltä tuntuu. Parasta tässä omalla kohdalla oli se, että opin syömään oikean kokoisia annoksia ja ateriavälit muuttuivat säännöllisiksi. Ja tulihan siinä samalla myös timmiyttä kroppaan ja lihasmuotoja vatsaan esiin :)
Suosittelen siis lämpimästi, mielestäni edullinen sijoitus ihan jo loppuelämääkin ajatellen. Ei pelkkä dieetti, vaan elämäntapamuutos :) Pahoittelut mahdollisista kirjoitusvirheitä ja mukavaa viikonloppua!
Mulla on huonoja kokemuksia, ruokavalioon kuuluu niin paljon aspartaamilla makeutettuja juttuja et niistä ei tuu muuta ku vatsa kipeeksi!