Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (25)
sitten toinen jota käytän, mutta johon olen jo vähän kyllästynyt on Estee Lauderin Pleasure: ei se alkuperäinen vaan Pleasuresta tehty kausituoksu, en muista nimeä, oliskohan ollut Exotic. Vähän liian makea, mutta jos vähän ruiskuttelee niin aika kiva.
Ylipäänsä Bossin ja Estee Lauderin tuoksut on mun suosikkeja. Miehellekin ostan aina Bossin partavesiä, ne on ihania.
Poistunut jo valikoimista, mutta AV:n vinkin avulla pullon vielä ostin eräästä ulkomaisesta nettikaupasta. Samalla sain vinkkejä vaihtoehdoiksi ja kun tuo pullo tuossa tyhjenee, lähden listan kanssa etsimään mieleistä uutta arkihajuvettä.
Vierailija:
Toivoisin, etteivät muutkaan ainakaan läheiseni käyttäisi, koska olen hajusteyliherkkä. Saan usein migreenin joutuessni haistelemaan voimakkaasti tuoksuvia ihmisiä. Laivojen parfymeriaan ei ole mulla asiaa, eikä usein kemppariosastoille. Teatterit ja leffat on kauhistus, jos lähellä istuu joku " lemuava" nainen tai nykyisin usein myös mies!
Ihanaa kun tulit avautumaan ongelmastasi.
miksi pitää tulla hajuvesiketjuun voivottelemaan allergioistaan ja vaatimaan että koko maailma lopettaisi parfyymien käytön? ei kai esim. koira-allergikot vaadi että koko maailman koirat tulisi lopettaa sukupuuttoon? itse olen siitepölyallergikko: kaadetaan kaikki maan pajut!!
minäkin otan hajusteallergikot huomioon siten, etten koskaan käytä hajuvettä jos menen työpaikalleni ja normaalistikin arkisin käytän vain deodoranttia.
Mutta en halua luopua hajusteista kokonaan vaan käytän niitä kun käyn vierailemassa ystävilläni (joiden tiedän kestävän hajuvesiä) sekä kaupungille mennessä.