Mitä hajuvettä käytät?
Kommentit (25)
itse en oo allerginen ja käytän hajuvesiä.
ja Laura Biagiottin Laura on käytössä tällä hetkellä. Myös pullo Christian Diorin Poisonia löytyis kaapista, mut on jäänyt vallan käyttämättä.
Yksi pieni suihkaus riittää. Saan päänsärkyä, jos joudun esim. teatterissa jonkun lähelle, joka on kaatanut päälleen jotain Poisonia puoli pulloa.
mutta eniten tuo Clean käytössä, se kun ei tuoksu hajuvedeltä, vaan sellaiselta suihkunraikkaan puhtaalta
Eikös tässä ketjussa kysytty, mitä hajuvettä käytät sen sijaan, että oletko allerginen tai käytätkö hajuvettä?
Lancomen Hypnose
Diorin Addict 2
Armanin Code
Cliniquen Happy
ja jou Sergio Tachhinin tuoksu... (vai miten se kirjoitettiinkaan)
Versacen Bright Chrystal
Armanin Remix for Her
Armanin Code
Jokin uusi kesätuoksu pitäisi hommata eikä hajuakaan mitä ostaisi!
Tulin katsomaan ideoita siihen kesätuoksuun..
ja lacosteen pink of touch
musta toi hypnose tuoksuu vanhan naisen hajuvedeltä...
So...Sinful ja Yves Rocher Karhunvatukka
Sergio Tacchinin Donnaa.
Lapsia saatuani olen alkanut käyttää miedompia ja makeampia tuoksuja
Tai sitten Thierry Muglerin Angelia tai Wishiä.
On mulla jotain muitakin, mutta noin on lempituoksut.
Ei ole tarvetta vaihtaa tällä hetkellä.
Nimi kuvaa hyvin tuoksua!
En yleensä käytä hajuvettä, mutta tähän ihastuin. Tavallaan pehmeä tuoksu, jossa on kuitenkin myös potkua.
fiksu oot ku et käytä. t. hajusteallergikko
Toivoisin, etteivät muutkaan ainakaan läheiseni käyttäisi, koska olen hajusteyliherkkä. Saan usein migreenin joutuessni haistelemaan voimakkaasti tuoksuvia ihmisiä. Laivojen parfymeriaan ei ole mulla asiaa, eikä usein kemppariosastoille. Teatterit ja leffat on kauhistus, jos lähellä istuu joku " lemuava" nainen tai nykyisin usein myös mies!
Se on Johanna Tukiaisen luotsaama uutuusparfyymi, jossa tuoksuu häivähdys Miamin ja Los Angelesin jet-set elämää:) (Tukiaisen sanoin)