Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni hampaiden oikomishoidot usein vain rumentavat lasta.

Vierailija
07.04.2008 |

Mikä villitys on repiä hirveäsi hampaita pois suusta? Sitten jää kauheat kolot. Pahimmassa tapauksessa ihan pieni ylipurenta ylikorjataan, jolloin etuhampaat ovat kenossa taaksepäin ja huulet näyttävät paljon kapeammilta. Pikkuinen ylipurenta nostaa vähän ylähuulta, mikä ei ole lainkaan huono asia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo aluksi rumat kolot, mutta pikku hiljaa umpeutuivat. Enää niitä ei näy ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi