Jääkaappi ja mies
Pattitilanne. Meillä on pieni kolmen hyllyn ja lokeron jääkaappi. Oisko 150litraa, semmonen pieni kuitenki. Sinne ei mahdu perheen ruuat (4h). Mies ei suostu että ostamme tai minä ostan uuden isomman. Sanoo että kyllä pitää tuonne sopia! Menetän päivittäin hermot jääkaapin kanssa enkä jaksa enään. Jääkaappi on yli 20 vuotta vanha. Miehen kanssa ei voi normaalisti keskustella, menettää hermonsa heti jos mainitsen sanan jääkaappi. Ruokaa ei voi ostaa viikoksi kerralla ja se on katastrofi kun leivon synttärikakun tms
Kommentit (9)
Koska talo on hänen, siksi en voi ominpäin. Alakaappi pitää purkaa että mahtuu uusi isompi kaappi. Osaan purkaa kaapin itse ja asentaa jääkaapin
Kannattaa mennä itse sinne kodinkoneliikkeeseen. Siellä on komeita nuoria miehiä, jotka esittelevät sinulle uutta mallistoa mielellään. Voit myös kysellä tuotteisiin liittyvistä asioista ja mitä milloinkin kannattaa huomioida.
Ne ovat mukavia ostosreissuja! Piristyt varmasti.
Miehellesi kehu monta päivää näitä kodinkoneliikkeen ystävällisiä miehiä.
20 vuotta jääkaappi kuluttaa sähkökin 10 kertaa enemmän kuin uusi. Pitääkö oikein kysyä lupa ostaa jotain uutta, minä ostaisin enkä kysele.
No sitten ei auta kuin hyväksyä. Jospa se mies hoitaisi sitten ruokahuollon ja kauppakäynnit jatkossa. Lopeta sinä a inskin kaupassa käynti. Sanot ettet enää pysty jääkaapin takia.
Ei noin järkevissä ja välttämättömissä tavaroissa tarvitse kysellä lupia jos toinen tekee vain kiusaa.
Laitapa mies kuukaudeksi hoitamaan perheenne ruokahuolto. Kysy sitten mitä mieltä olisi isommasta jääkaapista?
Sanoo että täytyy 2 aikusen pärjättävä tällä, lasten ruoka määrät on kuulemma niin pieniä ja pienin voi syödä pilttejä. Mikä helvetti tolla miehellä on että kaikesta mitä ehdotan niin ollaan vastaan.????
Mitä se mies tekee, jos ostat omilla rahoillasi uuden? Mököttää loppuelämän? Miksi edes ole kysynyt mieheltä lupaa? Sen kun marssit kauppaan j ostat.