## SYYSSISSIT vko 13 ke-to ##
Kommentit (43)
Kestovaipoista oli puhetta.Mulla ei ole kokemusta koska en vain ole koskaan ole ajatellut niitä käyttää=LAISKUUS.Meillä mennään pampperseilla.
Mitä kuuluu jellonamamille??
Kewalle hurjasti jaksuja!!!laittelehan pekingin kuvia jos jaksat.
Kaikille muillekkin yökukkujien äideille jaksuja paljon!!!!!Mun ei pitäis väsymystä valittaa kun kuitenkin mulla on vielä ainakin täällä apujoukkoja ja saan nukkua yöllä koko yön jos tarve vaatii.Eiköhän nää meidän pikku sissit ala kaikki nukkumaan pikkuhiljaa yönsä hyvin.
Kohta alkaakin rihmis (rimakauhua ja rakkautta) täytyy siirtyä töllön viereen mutta palataan taas..
Pitkiä unipätkiä kaikille!!
Ajattelin ilmoitella että hengissä täällä ollaan =) Pikaisesti luin pinon, mutta ei oikein jäänyt mitään mieleen kun väsy jo painaa.. Nukkumaan siis pitäisi mennä.
Olemme jälleen täällä Rovaniemellä siskoni luona. Mies pitää tämän viikon lomaa joten täällä ollaan. Tyttöjen kans sitten jäädäänki varmaan moneksi viikoksi. Täällä kuitenki on seuraa ku mies joutuu sit taas olla paljon töissä..
Kevät vaatteista oli puhe. Meillä kanssa on käytettynä ostettu Reimatec 74cm mikä toivottavasti sopii myös syksyllä!! Ja sit on yksi fleecepuku.
Umalle jaksuja kun kipeänä olet! Ja kaikille muillkin, fiiankin poitsu valvottaa.
Dumle mietti miten kaikki hoituu kun monta pienellä ikäerolla. Kyllähän se välillä tuntuu kun kiireessä pukee isoja ja sit Hilla itkee väsyneenä vieressä ettei kädet riitä mihinkään, mut aina sitä sit kummasti saa kaikki mukaan ja suht ajoissa ;)
Ja apinaemo kyseli onko kaikki lapset tässä. Toivottavasti ei. Mä haluaisin sen neljännen ja aika lailla vielä tähän perään. Mies ei ole ihan samoilla linjoilla.. Toivottavasti suostuu vielä :)
Ja uma kyseli kuinka on muuttunu parisuhde lasten saannin jälkeen ja onko kahdenkeskistä aikaa. Meillä ei todellakaa ole aikaa toisille. Siksipä se suhde onkin aika " viileä" välillä.. No, eiköhän se tästä kun Hillakin vähän kasvaa =)
Mut nyt pitää mennä nukkumaan.
Öitä kaikille ja haleja :))
outs@ ja Hilla 4.10.
Oon täällä toki käyny ainakin 2krt/päivä lukee kuulumisenne mutta en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa kun oon ollu ihan puoli teholla.
Toissa yönä Aada oli äidilläni kun miehelläni oli unitutkimus kun hän kuorsaa niin oli sitten sellainen laite mikä rekisteröi hapensaannin,kuorsaamisen,ym..ja se vaati häiriöttemän yöunen ja mentiin sitten molemmat kympiltä nukkuu ja aamulla 8.00 ylös,LUXUSTA!!
Viime yönä nukuin eri huoneessa kera lääkkeen joten hyvin taas nukahti ja nukuin.Ulkoillu oon nyt paljon kun on niin ihanat ilmat (mun mielestä)ollut kun on lunta ja ainakin tänään paistanut ihanasti aurinkokin.Kävelyllä siispä käynyt ja lumitöitä tehnyt (tykkään siitä kovasti jo ihan pennusta saakka)meillä tota pihapiiriä riittää joten ihan kivasti saanut kuntoilua ja happea.Tänään tehtiin meidän Sonjan kanssa kahdestaan lumiheppa jota Aadakin pääsi kokeilemaan:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1826740.jpg
Kävin kyllä just pinot läpi mutta mitäköhän sitä piti sanoman...
Luksutin ainakin on oppinut sanomaan äiti ja izi,ihanaa musiikkia korville eikö:))
Uma on kipeä.Pikaista paranemista sinulle!!
Kysyit parisuhteesta.Meillä on nyt enempi aikaa toisillemme kuin aiemmin kun mies on kerran kotona ollut sairiksella lähes koko ajan ja sitä hellyyttä ym on kyllä rutkasti.Mä muutuin raskausaikana tosi hellyyden kipeeksi (kaikilla saroilla)ja se jatkuu vieläkin joten sitä on kyllä päivittäin..Olihan sitä ennen raskauttakin kun meillä kuitenkin on niin tuore suhde (kesällä 4v)
Meillä Aatuskainen menee muutes jo tähän asentoon,joten ei kai mene kauaa kun istuu:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1826779.jpg
Ihania kuvia oli muutes paljon:))
Kiva oli kuulla sinusta kirahviina pitkästä aikaa ja vauvelillasi on ihana tukka:)
Ihania " arska" kuvia oli kanssa:)
Nyt tulee tauko..see u kohta..