En menisi Prisman hyllyttäjäksi vaikka palkka olisi 4000 e kuussa
Katson jopa itse työttömänä niitä aina halveksuen.
Kommentit (60)
Mieluummin parkkipirkko kuin hyllyttäjä.
Eikö yöhyllyttäjän palkka ole sitä luokkaa?
Senkus halveksut. Itse taas hyvällä palkalla nauran ajaessani uudehkolla autolla leipäjonon ohi.
Aattele, kuin helposti saa rahaa helpolla työllä.
Esim. Minä hyllyttäjänä saan päälle 15 euroo tunti ;D
Vierailija kirjoitti:
Senkus halveksut. Itse taas hyvällä palkalla nauran ajaessani uudehkolla autolla leipäjonon ohi.
Ihan kiva mutta olen Kelan pakottamana muuttanut paikkakunnalle jossa ei leipäjonoja ole. Lähin olisi 8 euron junamatkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Montako tuntia teet kuussa?
Mä menisinjos käteen jäis vaikka vitosen tunti.
Nuorena ja reippaana kaupan työt on ihan mukavia. Vanhempana niitä ei kaikki enää jaksa tehdä kun ovat raskaita selälle, niska-hartioille ja jaloille. Työyhteisötkin usein kivoja, saa uusia ystäviä.
Hyllyttäjät ovat vain tiellä ja usein pukeutuneet vaatteisiin ja sen näköisiä ettei arvostus todellakaan herää.
Minä menisin, mutta kun eivät ota.
T: Tuntematon
Minä kyllä menisin, jos tuollainen työ olisi tarjolla.
Sa tehdä ja keskittyä ja näkee työn tuloksen.
Varsin mieluusti. Ja vielä saa siitä palkkaa.
Työn on hyvä olla sellaista, mikä jotenkin palkitsee.
Jopa mainoksia olen jakanut sillä ajatuksella, että saan siinä samalla hyvän kunnon. Ja siitä mulle maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Helppo? Monotonista, kylmää, fyysisesti rasittavaa, asiakkaiden ylenkatsetta ja typeriä kysymyksiä johon et vastaa, ala-arvoiset työolot ja kollegat.
Vierailija kirjoitti:
Tatskattuja, maamuja, lesboja.
No sinä olet selkeästi aika surkea tapaus ja nämä mainitsemasi fiksuja. Helppo homma ja 4000€ kelpaisi monelle muullekin paitsi sinunlaisillesi tosi luusereille. Ai niin mutta eihän sinua edes tuohon hommaan kelpuutettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ja reippaana kaupan työt on ihan mukavia. Vanhempana niitä ei kaikki enää jaksa tehdä kun ovat raskaita selälle, niska-hartioille ja jaloille. Työyhteisötkin usein kivoja, saa uusia ystäviä.
Prisman akat ja työllistetyt vammaiset KIVOJA??
Surkeeta tuollainen tyhjäntoimittajan asenne.
Vierailija kirjoitti:
Hyllyttäjät ovat vain tiellä ja usein pukeutuneet vaatteisiin ja sen näköisiä ettei arvostus todellakaan herää.
Mihin sinulla on tapana pukeutua, kun ihmettelet hyllyttäjien pukeutumista vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että on vaatteet päällä etteivät hyllytä perse alasti
Tatskattuja, maamuja, lesboja.