Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Esitietolomake

22.11.2005 |

Täällä on paljon kommentoitu eri keskusteluissa että " olisi pitänyt laittaa esitietolomakkeeseen" .

Eli mitä laitoitte ja mitä olette todenneet että olisi pitänyt laittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaas nyt neuvotonta.

*pyytää oikein kauniisti*

Vierailija
2/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ollut täältä pois taas niin en tiedä mikän esitietolomake on kysymyksessä? Kävin eilen ekassa neuvolassa, oliko siellä jokin niistä lomakkeista esitietolomake?

t.mariadee dementoituneena...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että synnytystä varten, toiveet jne..

Vierailija
4/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärästi muistan aiemmista odotuksista nuo lomakkeet tosiaan. Itse esikoisen kanssa muistan painottaneeni että haluan mahdollisimman luomu/ilman kipulääkitystä mahdolisimman pitkälle...tyhmä minä!

Niinpä kärvistelin yli 30 tuntia yhdellä epiduraalilla ja ilokaasulla. Toki olisin varmaan saanut paremmat lääkitykset jos vauvan vointi olisi sallinut, eli tuskinpa nuo omat mainintani oli mikään syy pihdata multa epiduraalia...

En kyllä muista muuta mitä tohon kaavakkeeseen olisin laittanut? Voipi olla että on muuttunutkin viime vuosituhannesta systeemit.

t.mariadee 8+5

Vierailija
5/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä olette semmoisia saaneet,mun neuvola ei ole maininnut mitään mistään lomakkeensuuntaisistakaan!!

Vierailija
6/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ne on toimitettu synnärille ajallaan kaikilla kolmella kerralla, kukaan ei ilmeisesti ole niitä lukenut vaan ovat vain lojuneet joissain kansioissa. Toiveet synnytykseen liittyen yms. on kyselty joko sairaalaan saapuessa tai synnytyksen edetessä. Viimeisellä kerralla jo aloin todella ihmetellä, miksi moisia lappusia edes täytätetään.

Vierailija
7/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa tuota, siinä on mallia, vaikka omaan makuuni se onkin vähän ylilyöty.

http://www.huvitutti.net/arki/synnytys/tietopistesynntoiv.html