*marraskuun maitonassut viikko 10*
Aloitanpa jo uuden viikon. Aivan ensiksi onnea helmee! Yritän päästä perästä;).
Olo on niin jännittynyt. Ajattelin, että sieltä ne menkat tulee, kun selkää särkee aivan valtavasti. Alaselkää jomottaa ja vihloo välillä pakaraan ja reiteen asti. Myös alavatsalla on tuntemuksia kamalasti. Sitten kuitenkin luin netistä, että alaselkäkivut ovat monella raskausoire. Tuli positiivisempi olo taas. Uskon, (tai yritän olla kyllä ajattelematta niin), että voisin olla raskaana. Nälkä on koko ajan. Vaikka olisi vasta äsken syönyt niin jo vatsa kurnii. Rinnat ovat arat eikä makeaa tee sillä tavalla mieli kuin ennen kuukautisia. Sen sijaan kaikkea terveellistä ja suolaista kyllä. Juustonaksuja teki aivan valtavasti mieli, mutta kuitenkaan en pystynyt syömään kuin pari. Enkä pystynut olemaan miehen lähelläkään kun söi niitä.
Valkovuoto on valtaisaa. Aivan kirkasta ja on niin hitsin märkä olo aina;). Kuvotusta esiintyy silloin tällöin. Sitä tosin myös ennen kuukautisia. On tämä niin jännää...
Tämä selkäsärky on kyllä tosi ikävää:(. Pistää tosi äkäiseksi kun koskee niin kovin koko ajan. Hieronta helpottaa hetkeksi, mutta ei koko ajan kehtaa miestä pyytää hieromaankaan.
Ja en tiedä voiko olla, mutta kohdunseutu on eri tuntuinen kuin normaalisti? Kova?
Ai niin ja päätä on särkenyt julmetusti noin viikon ajan. Hellittää vain vähäksi aikaa ja alkaa sitten taas.
Tuli niin omaa napaa taas...
viidenmutsi yk 3 kp 21/21-24? ovisplussa kp 10
Kommentit (107)
Heippa!
Ensi kertaa kirjoittelen tänne. Tänään on kp 32/34, kierto tosin yleensä vaihdellut 30-34. Viimeksi oli tuo 34. Ovun tikutin kp23. Ovun aikoihin oli nipistelyjä ja rinnat arat. Vilun väristyksiä tuli myös ja alavatsa oli turvonnut. Nyt ei ole enää mitään oireita. Valkovuotoa tulee kyllä, mutta muuten ei mitään oireita. Tässä sitä ollaan samassa veneessä ja toivotaan etteí menkat alkaisi... Loppuviikosta oli kyllä pää kipeä ja parina päivänä lievää kuvotuksen tuntemusta, mutta niistäkään ei ole mitään. Tuntuu siltä että kun kovasti toivoo, että tulisi raskaaksi niin alkaa kehittelemään näitä oireita...
Puolisen vuotta ollaan yritetty, saisi jo haikara tulla kylään :)
Tein tuossa pari päivää sitten raskaustestin, mutta tietenkin se oli nega...pitäisi malttaa odottaa ainakin tuohon tiistaihin ennen kuin niitä alkaa tehdä. Mulla oli noita ovutikkuja jäljellä niin, ovulaation jälkeen toinen viiva oli tosi heikko ja tässä yksi päivä koitin uudelleen niin mun mielestä se oli melko vahva taas. Tosin ei yhtä vahva kuin se kontrolliviiva. Voisiko se tarkoittaa, että olis raskaana kun on taas vahvistunut?? :) Taas sitä haaveillaan sellaisesta mihin ei pysty oikein vaikuttamaan.
Mutta onnea kaikille ketkä on plussanneet ja jaksamista niille joilla yrittäminen jatkuu..
AnniHelen@: Minulla on muuten ihan sama oire tuo kiukkuisuus clomeista! Onpa ihanaa, että joku muukin on huomannut saman. En ole ollenkaan oma itseni, vaan todella pahalla päällä, varsinkin iltaisin miehelle. Oikein on paha mieli koko ajan itsellänikin, kun olen kiukkuinen ilman mitään syytä. Jotenkin tuntuu, että jaksaako sitä enää yhtään tämänkaltaista kiertoa.
Olen aivan varma, ettei tässäkään kierrossa ole tärpännyt, vaikka siis oireita on piisannut. Vatsassa on sellainen menkkamainen olo ollut jo eilisestä asti. No keskiviikkona odottelen menkkoja saapuvaksi, mutt ehkä saatan testata tiistaina, jos tiputtelu ei le vielä alkanut.
Rizza kp 26/28, dpo 11, yk 22
Juu, en malttanu odottaa ja testasin. En edes aamupisusta, mut 3 tuntia oli ollunna rakossa. Tuli haaleista haalein (mutta värillinen!) haamu, joka ilmestyi testiajan sisällä ja siitä lähtien on tuossa testissä möllöttäny. Mutta siis niin haalea, että joku toinen ei varmaan edes näkis siinä mitään! Nyt siis kp 19/25-26 (dpo 7), vasta, itseasiassa ennen testausta muistin et ois jo kp 20 vaan eipä olekaan vielä. Harmi ku mies on työreissussa niin ei voi pyytää kattomaan tuota testiä, et näkeekö se siinä mitään.
Voi hitsi. Ku malttaisin oottaa pari päivää ennenku testailen uudestaan... Mut kyllä alkoi toiveet nousta. :) Yöllä heräsin siihen että oli öklö olo. Tissejä on kihelmöiny aina välillä, liikahappoisuutta ja närästystä on, kohdussa menkkamaisia kipuja... ja väsy iskee illalla klo 21. Siinä nuo oireeni, ne ei tosin oo kauhean poikkeavat muista kierroista...
Odotuspuolella on jo iso liuta marraskuisia, voi ku pääsis niiden joukkoon mukaan!
Sitä plussaonnea kaikille... :)
Groove
...ja muutkin tietysti, plussista ja plussien odotteluun! Dpo 7? Mä olin käsittävinäni, ettei ainakaan ennen dpo 10 olisi mitään mahdollisuuksia saada viivoja näkyviin... joten ehkä noin aikaisin saatu haamu on vaan hyvä merkki!
Mulla on tänään nipistellyt alavatsaa ja kun ajatukset muutenkin pyörii vain yhdessä asiassa, niin olen tietty toivonut, että kyseessä olisi kiinnittyminen tässä dpo 5 tienoilla. Mutta en tiedä, onko sitä mahdollista edes teoriassa tuntea mitenkään.
Kyselenpä nyt täälläkin, jos jollakin on aikaa lausua mielipiteensä... Minkäkokoinen on teidän mielestä sopiva vauvaperheen asunto? On asunnon vaihto suunnitelmissa ja yhä toiveikkaana ajattelen, että tämän vuoden puolella saataisiin se lapsi... Ihan kerrostalokämppää etsitään ja olisi kiva löytää edes muutamaksi vuodeksi sopivan kokoinen kämppä. Varaa ei kuitenkaan ole mihinkään kovin valtavaan. Onko kellään mitään ajatuksia?
oon kuullut et about dpo 7 voi jo näkyä haamu, ja siis luulin et mulla on jo dpo 8. Saapa nähdä vahvistuuko se. En uskalla vielä iloita, tuntuu että kuvittelen vaan koko viivan... kiitos tsempityksistä. :)
Mulla alkoi monsuunikausi, joten tänään siis kp1. Voimia myös muille tässä(kin) kuussa saman kokeneille! Häädetään ne kiukkuiset tädit nurkistamme ja suunnataan katseemme tulevaan. Eteenpäin, sanoi gettu lumessa ;o)
Tinttana76:
One step-liuskatestillä sain, mammaksin testi. Huomenna kuitenkin haen vielä apteekista uuden testin ja varmistan plussan.
Hienoa, oikein plussa-aalto! Onnea kmk75!! Toivotaan vielä muitakin mukaan!