Olen koko päivän miettinyt minne lähtisin kotoa
Mikään ei oikein motivoi tai kiinnosta kun kaikki on jo moneen kertaan nähty ja pitkään jatkunut yksinäisyys tekee asioista tosi tylsiä. Nyt kello onkin jo puoli seitsemän, joten voin varmaan antaa asian olla ja päättää olla kotona?
Kommentit (23)
Mene elokuviin, käy kahvilla tai illallisella. Kävele kauppaa tai jädekioskille ostaa jäätelö. Liity ystäväsovellukseen ja sovi tapaaminen jonkun kansa kävelylenkille.
Olen koko päivän nukkunut ja miettimättäkin lähden kohta yövuoroon töihin.
Välillä voi minusta olla ihan hyvällä omallatunnolla koko päivän kotona. Seuraavana päivänä voi sitten astua ovesta ulos ja heittää lanttia, että lähtisikö oikealle vai vasemmalle menemään. Yleensä lopulta molemmat vaihtoehdot osoittautuvat hyviksi.
Vierailija kirjoitti:
Mene elokuviin, käy kahvilla tai illallisella. Kävele kauppaa tai jädekioskille ostaa jäätelö. Liity ystäväsovellukseen ja sovi tapaaminen jonkun kansa kävelylenkille.
On nyt aika tiukka budjetti niin ei oikein pysty. Ei tunnu järkevältä maksaa yli 10 e elokuvan yhdestä katselukerrasta kun Areena on täynnä sarjoja ja elokuvia jotka olen jo maksanut yleverossa. Enkä jaksa enää etsiä ihmisiä netin kautta, se on kokeiltu. Juu, tiedän olevani vaikea tapaus ja varmaan syyllinen omaan tilanteeseeni. En nyt vaan jaksa edes yrittää löytää ihmisiä kun siinä pettyy kuitenkin ja sitten masentaa entistä enemmän. Kunhan saan viikonlopun menemään.
Kävele johonkin kauppaan kauemmas mihin et yleensä mene ostamaan jäätelöä. Pitäisi olla vielä tuntikausia auki.
Oletko siis edes liikkunut yhtää? Milloin viimeksi harrastanut liikuntaa?
Mene vaikka pyörähtämään yhdessä liikkeessä lähikauppakeskuksessa. Mitään ei tarvitse ostaa voit vain katsella valikoimaa. Sitten tiedät mistä saat jos tarvitset jotain jonain päivänä.
Itse tässä juuri mietin menenkö vielä käymään kävellen vähän kauempana kaupassa vai avaisinko oluen ja sen jälkeen viinin?
Mene iltauinnille! Miten kaukana sinulla on lähin ranta?
Mene edes tekemään iltainen treeni salilla jos et ole vielä tehnyt sitä.
Ei sen ole niin väliä mihin lähtee, ulos vaan ovesta. Pienikin happihyppely ja vaikka istahdus puistonpenkille.
Mä taas olen iloinen ettei tänään ole tarvinnut eikä tarvitse lähteä kotoa yhtään mihinkään.
Minuakaan ei huvita ei ole huvittanut koko päivänä, eikä eilenkään.
Olen lukenut hyvää kirjaa , torkkunut, syönyt mitä kaapeista löytyy ja pelannut pelejä.
Meni se kesän viimeinen hellepäivä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö sali hullu nyt aamuviideltä itse?
Kirjastot on varmaan kiinni, mutta muuten voisit mennä lainaamaan kirjan
Eihän kello ole vielä paljoa mitään. Ihan mitä tahansa pystyt vielä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö sali hullu nyt aamuviideltä itse?
Harrastatko sinä mitään liikuntaa?
No ei ap varmaan sitten pysty eikä kykene.
Lähde mukkaan niin ei mee aikas hukkaan. Ysiltä virvelöimään lammelle, makkarat mukaan ja iltakuutamolla nuotiolle.