Kun miehen kulli työntyy ulos naidessa
Ongelma. Kun alan kunnolla nauttia panemisesta miehen kulli pusertuu ulos. Ja kuulemma vaikea saada pidettyä sisällä. Olen tätä ongelmaa aiemmissakin sihteissa huomannut, mutta ei se ole niin haitannut.
Onko vastaavaa ongelmaa muillakin?
En ole huomannut ett miehen seisokissa olisi ongelmia mutta mielestäni on hassua ettei pysy sisällä. Toki voi olla että on vain pieni niin lipsahtaa ulos kun vähän tuntuu hyvältä.
Kuinka yleinen ongelma ja miten olette ratkaisseet?
Yksi ratkaisu olisi varmaan että olisi paikallaan lahnana, mutta se ei oikein ole mun juttu.
Kommentit (12)
Oletko itse löysä? Purista sormin häppäreitäsi tiukasti yhteen miehen kalun ollessa sisällä tai voihan mies itsekin puristaa pilluasi tiukemmaksi.
totta. jos olen itse päällä ei käy niin helposti
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse löysä? Purista sormin häppäreitäsi tiukasti yhteen miehen kalun ollessa sisällä tai voihan mies itsekin puristaa pilluasi tiukemmaksi.
Miten kulli pusertuu ulos löysätä pillusta. Ja jos olisin löyä luulisi miehen vain työntävän vehkeen takaisin sisään. Mutta ei kuulemma onnistu.
Olenkin ruvennut ajattelemaan ettei .iehellä seiso kunnolla ja siksi kulli lirvahtaa ulos.
Mutta en oikein ymmärrä miota syitä miksi näin voisi tapahtua. Ehkä pitää ehdottaa lääkärissä käyntiä.
Leiki vähän sen mulkun kanssa, jospa se siitä kovettuisi enemmän. Tunnethan kädelläsikin, jos mulkku on löysähkö.
On kyllä kummallista, jos et pillusas tunne onko vehje kova vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä aika hankalaa tikata kuin Singer, ja samalla puristaa naisen pillua pienemmäksi.
Ja nainenko olisi "lahnana" vain?
Ei onneksi ole tuollaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Äijä laittaa oman kätensä kullinsa ympärille ja sitten koko paketti sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä laittaa oman kätensä kullinsa ympärille ja sitten koko paketti sisään?
Kaipa sinäkin sen äijän kulliiin saat halutessasi koskea; vai etkö halua?
Kirjoitukseni on kyllä ymmärretty täysin väärin. Korjaan asiaa jos se tulisi selkeämmäksi.
Siis alussa mihellä seisoo ihan kunnolla ja aletaan panna ,(esileikin jälkeen) ja kun rupean olemaan lähellä orgasmia käy usein niin että ikäänkuin työntäisi kullin itse ulos. Ja mies väittää ettei saa pidettyä vehjettä sisällä ja työnnetttä takaisin. Hommat loppuu kyllä usein siihen. Ja kuitenkin kyn katson ja koitan niin ihan kunnolla seisovalta kalu näyttää ja tuntuu. Tilanne on hämmentävä ja siksi kysynkin että muilla vastaavia kokemuksia. Aiemmin kohdallani ei juuri vastaavaa ole käynyt.
Ja kyllä toivon ihan asiallisia vastauksia.
Ap
Taitaa kumppanisi olleet liian pienikaluisia. 20cm kalua ei tartte liikutella niin pitkälle että lipsahtaisi ulos. Nautit varmaan jos tehdään 15cm liikettä.
Mites miehesi orgasmi? Ehtiikö hän purkautua?
Asennosta kiinni