Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*marraskuun maitonassut viikko 10*

03.03.2008 |

Aloitanpa jo uuden viikon. Aivan ensiksi onnea helmee! Yritän päästä perästä;).

Olo on niin jännittynyt. Ajattelin, että sieltä ne menkat tulee, kun selkää särkee aivan valtavasti. Alaselkää jomottaa ja vihloo välillä pakaraan ja reiteen asti. Myös alavatsalla on tuntemuksia kamalasti. Sitten kuitenkin luin netistä, että alaselkäkivut ovat monella raskausoire. Tuli positiivisempi olo taas. Uskon, (tai yritän olla kyllä ajattelematta niin), että voisin olla raskaana. Nälkä on koko ajan. Vaikka olisi vasta äsken syönyt niin jo vatsa kurnii. Rinnat ovat arat eikä makeaa tee sillä tavalla mieli kuin ennen kuukautisia. Sen sijaan kaikkea terveellistä ja suolaista kyllä. Juustonaksuja teki aivan valtavasti mieli, mutta kuitenkaan en pystynyt syömään kuin pari. Enkä pystynut olemaan miehen lähelläkään kun söi niitä.

Valkovuoto on valtaisaa. Aivan kirkasta ja on niin hitsin märkä olo aina;). Kuvotusta esiintyy silloin tällöin. Sitä tosin myös ennen kuukautisia. On tämä niin jännää...

Tämä selkäsärky on kyllä tosi ikävää:(. Pistää tosi äkäiseksi kun koskee niin kovin koko ajan. Hieronta helpottaa hetkeksi, mutta ei koko ajan kehtaa miestä pyytää hieromaankaan.

Ja en tiedä voiko olla, mutta kohdunseutu on eri tuntuinen kuin normaalisti? Kova?

Ai niin ja päätä on särkenyt julmetusti noin viikon ajan. Hellittää vain vähäksi aikaa ja alkaa sitten taas.

Tuli niin omaa napaa taas...

viidenmutsi yk 3 kp 21/21-24? ovisplussa kp 10

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuteetä tässä hörpin ja niistän vähän väliä. Sitkeessä on tämä nuha :o/ Omaa napaa sen verran, ettei mitään uutta taivaan alla. Ei suuntaan eikä toiseen. Kp 34/31-37. Masua kyllä nippailee harvakseltaan ja viluinen olokin on, mutta saattaa johtua tuo paleleminen pelkästään tästä räkätaudista. Huoh.

Olen minäkin välillä miettinyt tuota loppuvuotta lapsen syntymän kannalta. Siihen tulokseen olen kuitenkin päätynyt, että jos vain onnellisesti vielä joskus raskaudun, niin ei sillä lapsen syntymäkuukaudella ole enää siinä vaiheessa mitään väliä. Mulla on myös kaveripiirissä loppuvuodesta synttäreitään juhlivia, enkä ole huomannut heidän siitä " kärsineen" . Paitsi ehkä sitä maagista 18-vuotis syntymäpäivää odottaessa... Mutta nyt aikuisiässä he ovat riemullisesti aina hieman nuorempia, kuin alkuvuodesta syntyneet kaverinsa, heh!

Jeps, tässäpä taas näitä jorinoita... Toivokasta torstaita itse kullekin!

-gettu

Vierailija
62/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tullut viikon aikana monta uutta, mukava! Tervetuloa!

En tiedä muistatteko, mutta testasin puhtaaan negan reilu viikko sitten kp 29/29. Tyydyn tulokseen ja ajattelin, että onneksi lomareissulla en ehdi asiaa surkutella sen enempää.

Noooh, nyt kun kotiuduimme, eikä tätiä kuulunut, testasin uudestaan kp 36/29 rfsu:n testillä ja ihan selkeä plussa tulla tupsahti!! Olo on vähän hölmö, mahtaakohan tämä nyt pitää paikkaansa:)?

Nyt täytyy lueskella viikon ajalta kaikki pinot, huh, ja sitten varmaankin siirtyä o-puolelle:)! Tulkaahan perässä!!

Nanni:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nanni:) Ihana lueskella, että plussanneiden pino senkun kasvaa! Kyllähän me perässä tullaan, kukin ajallamme!

-gettu

Vierailija
64/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussasta, ananas-pieni ja nanni!!!! Hienoa kuulla, että plussia tulee lisää. Toivotaan, että oikein moni meistä vielä seuraa teitä marraskuisiin odottajiin perässä.

ON: olo hiukka rauhoittunut, johtuu varmaan siitä että töissä niin kiire ettei ehdi ajattelemaan vauva-asiaa niin paljon (no niin, täällä sitä ollaan keskellä työpäivää.. Hyi minua!) vaikka onhan se takaraivossa koko ajan. Varsinkin näin lähellä " kriittisiä päiviä" . Päätin nyt malttaa odottaa ainakin viikonloppuun edellisestä testistä viisastuneena (?).

Tinttana

Vierailija
65/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten minäkin uskaltauduin palstalle kun omaa nyyttiä meille kovasti toivotaan. Vähän aikaa meni ennenkuin tajusin tän palstan systeemin... eli siis kuukausi kerrallaan pinoillaan ja jos ei tärppää siirrytään seuraavan kuukauden pinoon eikö?

Mulla oli jo ihan selvät raskausoireet, pahoinvoinnit ja rintojen aristus jne. mutta niin vaan se täti eilen tupsahti kylään ihan tuosta vaan. Harmittaa niin vietävästi. Laskeskelin tuossa just, monesko yrityskerta meillä on ja taitaa olla joku 7.s negatiivinen kierto, mutta väliin on mahtunut sitten kolme keskenmenoa (12/06, 05/07 ja 10/07) Eli vauvaa on yritetty muistaakseni kesästä 2006. Raskasta on ollut ja välillä meinaa toivo kadota ihan tyystin, mutta pakkohan sitä on jatkaa..

Anniquelle minun olikin pakko vastata, että älä huolehdi, ei ne valmistautumiset ja vauvakaman hankkimiset asiaan vaikuta, päin vastoin. Minäkin olin aiemmin taikauskoinen (tai no olen vieläkin, mutta valikoiden nykyään...) enkä uskaltanut mennä lastentavaroita lähellekään, saati että olisin niitä kotiini ostanut ja niin vaan hyvin alkaneet raskaudet meni kesken. Nyt olen hankkinut jo jotain vauvanhoitokirjoja ja mm. raskaustestit valmiiksi ja siten jo asennoitunut siihen että homma tulee onnistumaan vielä. Pitäisi vielä raivata vaikka vaatehuoneesta hylly vauvaa varten niin maailmankaikkeuskin tietää että meille on tilaa tulla :)

No nämä ovat näitä minun selviytymiskeinojani, mutta en suostu antamaan periksi. Kovasti olen minäkin miettinyt, mitä olen tehnyt niin pahaa että meille ei omaa lasta anneta. Mutta uskon että kaikella elämässä on tarkoituksensa ja näidenkin vastoinkäymisten on tarkoitus opettaa meitä jollain tavalla. Sitten kun vauva meille tulee on hän taatusti odotettu ja rakastettu, oikea aarre!

Mutta siis siirtynen nyt tuonne joulukuisiin.. Moikka!

Vierailija
66/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän ihmettä tämä nyt tarkoittaa, kun kuvittelin jo tädin iskeneen, kun sitä tuhnua alkoi tulla. Mutta sitä tulikin vain tosi vähän ja tänään ei vuoda enää yhtään mitään. Menkkaoireet välillä katoaa ja välillä taas on ihan sellainen olo, että vuoto alkaa. Vessassa ei kuitenkaan mitään näy. Maailman puhtaimman negan kuitenkin eilen testasin kp 28 eli ei edes runsaalla mielikuvituksella siinä näkynyt muuta kuin selkeä kontrolliviiva. Odottelen nyt tässä tädin paluuta. Pieni toivo kuitenkin taas syttyi. Testata arvelin uudelleen vasta viikonloppuna, jos se täti nyt ei kunnolla ala ennen sitä.

Testasin rfsu:n testillä, tuolla jollain palstalla joku kysyikin että miten herkkä se on, kun siinä ei ole mainittu. Tietääkö kukaan? Siinä on vain maininta, että voi testata sinä päivänä kuin kuukautisten pitäisi alkaa. Pitäisiköhän käydä apteekista joku herkkä testi esim. acon 10. Ei, kyllä nyt pitää maltaa mielensä ja odottaa sinne viikonloppuun ja testata sitten jos ei tädin paluuta näy ennen sitä. Sitten pitäisi jo ainakin näkyä testillä kuin testillä. Niin ja siis mun kuukautiset on kyllä siihen nähden runsaat olleet iät ajat, ettei menkat mene ohi muutamalla tuhnutunnilla.

Jännä oli kun joku teistä ajatteli, että vauvan syntymäkuukauden ajattelu on itsekästä, kun itse just ajattelin päin vastoin vauvan kannalta asiaa, kun muistan miten muutamat loppuvuodesta syntyneet lapset sitä tuskailivat aikoinaan. Itselle olis sama milloin vauvalla siunattaisiin, kunhan se päivä joskus koittaisi. Tosi ihana oli Getun näkemys, että aikuisiässähän sitä säilyy nuorena pidempään oman ikäisten seurassa ja valtaosahan meidän elämästämme kuluu aikuisena. Tuota en ollut koskaan tullut ajatelleeksikaan. Summa summarum: kaikki kuut ovat hyviä kuita!

- babydre@m, kp 29/27-31 tai kp 2/27-31, jos tuhnu oli menkkojen alkupäivä??

Vierailija
67/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

fatmama05, laitoin juttua joulukuun tähtösten pinoon, käväse siellä lukemassa, yritin vastata lapsettomuushoitokysymyksees...

Ja nyt ilmoitusasia: Poistun nyt ennalta määräämättömäksi ajaksi tältä vauvakuume-palstalta (en jaksa enää, syitä joulukuun pinossa jos jotakuta kiinnostaa!!!), joten jos joku muu päivittää maitonassujen pinon loppuajan niin KIITOS!!!!

Terveisin Nippara

Vierailija
68/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AnniHelen@ tsempistä! Ajattelin toukokuussa alkaa kyselemään, josko pääsis jonoon johonkin tai sit yksityiselle. Riippuu hinnoista.

Nipparalla samoja ongelmia, joten voimia NIPPARA!!!! Mulla ei tuo 20kg ihan riitä, joten työn alla on tuo laihis ja tulosta on jo tullut!! Perhana, vielä se vauva saadaan, eikö niin!!! On todella iso kynnys mennä lääkäriin, koska tietää, että syy on lääkärin mielestä aivan varmasti ylipainossa... argh!

Ja kiitos myös Nippara, kun jaksoit vastata, vaikka oli rankka reissu lapsettomuuspolille!

-fatmama, ovista odotellessa, yk10-

Vierailija
69/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis oli joko kp 13 tai tänään tai sitten vasta tuloillaan. En tiedä.

Tänään kummastuttaa kun olin ihan kuoleman väsynyt kotiin tullessa ja olen nytkin. Pelkään että tuun flunssaan viikonlopuksi ja silloin olis menoa, mm. reissu Tampereelle. En tänään jaksnaut salille, nyt koetan tehdä vähän kuntopiiriä kotosalla.

Loppukuusta meille tulee pari karvaturria hoitoon, en malta odottaa.

T: Vacsuli kp 16/30-40, yk 5

Vierailija
70/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille!

Nyt ei nukuta sitten millään! Kello on jo täällä puoli kaksi yöllä ja minä täällä koneella häärään??? Tänä aamuna tuli sitten jälleen kerran testattua nega, vaikka kuinka uhosin, että jätän sen testaamisen viikonlopulle:( Ja vielä mitä! Niin puhdas nega olikin, ettei arvuuttelulle jäänyt varaa. Kattelin just tossa kalenteriakin, että olenko nyt laskenut kaikki päivät oikein. Mä en ole oikein koskaan pitänyt kummempaa kirjaa menkoista. Ne kun on melkein aina olleet tosi säännölliset. No huomenna tai oikeastaan tänään on jo menossa kolmas päivä, eikä tätiä näy(en sitä haluakkaan). Anyway, vatsa on niin pirun kipee, ettei oikein pystyasennossa voi olla. Sattuu siis koko vatsaan ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin ylävatsaan.

Nyt kysyisinkin millaiset oireet on kohdunulkoisessa raskaudessa? Jos kokemusta löytyy, niin olisin kiitollinen vastauksista. Näinä yön tunteina sitä alkaa helposti kuvittelemaan kaikenlaisia juttuja:(

Sorry tää omanapaisuus!

Mangona huolissaan!

Vierailija
71/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlasin ton kohdunulkoisen oireet sulle, siinä oli että kuukautiset ei välttämättä jää pois, oireina määrältään vaihteleva verinen vuoto ja lähinnä alavatsalla olevat kivut, voi esiintyä raskausoireita kuten pahoinvointi rintojen arkuus jne, raskaustesti on positiivinen myös kohdunulkoisessa raskaudessa.

Lääkäriin tulee hakeutua jos raskauden aikana tulee veristä vuotoa johon liittyy kipuja, riittää että lääkäriin menee seuraavana arkipäivänä, jos kivut kohtuttoman voimakkaat ja/tai nainen pyörtyy on mentävä heti päivystykseen.

En oireiden perusteella usko tai pelkää että sulla olis toi, mutta sen verran susta huolestuin nyt kuitenkin että googlasin ja naputin tähän, jäit niin marraspinosta mun mieleen ja sun tilannetta tulinkin täältä vielä kurkkimaan.

Voi kurja kun taas negaa sulle, jospa on ollu myöhäinen ovis ja plussa näkyy vasta myöhemmin? Toivotaan!!

No jos täti sut löytää kuitenkin ni sitten voidaan yhdessä napata joululahjat ens kuussa eiks niin :)

amber kp2/26-30 yk6 ja joulukuisiin jossain vaiheessa :)

Vierailija
72/107 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnniHelen@: En ole testannut vielä. Tiedä niistä hermoista... Mua vaan pelottaa niin valtavasti negatiivinen tulos, etten taida uskaltaa testiä tehdäkään:/. Niin kauan voi vielä kuvitella olevansa raskaana kun ei menkkoja tai negatiivisia tuloksia saa. En halua sitä pettymystä!

Kyllähän mulla niin raskaana oleva olo on, mutta voihan se kroppa huijatakin. Päivä päivältä kuvotus lisääntyy. Aamu meni taas yökkiessä ja iltapäivällä kauppareissulla tuli tosi huono olo. Valkovuoto on nyt vähentynyt, oikeastaan aika kuiva olo nyt. Vaikka äsken vielä lorisemalla:O. Alaselkää ja vatsaa koskee niin valtavasti varsinkin kävellessä, ettei tosikaan. Onneksi pitää välillä taukoja ja paikallaan ollessa on parempi. Ja vatsaa kirraa ihmeellisesti?

Kyllä tänään taas meinasin testin ostaa. Kun ne on kuitenkin niin edullisia...Onneksi jätin apteekkiin. Olen päättänyt, että tiistai on se päivä kun testaan. Hui, pelkkä ajatus saa vatsan kiertämään!

En uskalla edes ajatella tiistaiaamua.

viidenmutsi yk 3 kp 25/21-31, ovis kp 10

Vierailija
73/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin päivittää tuon kuukausilistan loppuun, jos Nippara haluaa nyt vetäytyä vähän taka-alalle. Mut laittakaahan ne moninaiset plussat jotka vielä ovat tulossa niin suoraan myös sitten sinne listan perään, kun teitä on niin monta, etten millään ehdi täältä ketjusta niitä bongata :D

Mäkin harkitsen taka-alalle vetäytymistä, mut en tiedä onnistuuko, ku oon niin palsta-addikti. Katsotaan nyt tämä kierto ainakin loppuun.

Älkää nyt liikaa pelätkö tuota joulukuuta syntymäkuukautena, mulla on kavereita joulukuussa syntyneitä, yksi jopa 23.12. eikä se ole siitä ollut moksiskaan. Kun vaan pitää huolta, että lapsen synttäreitä kumminkin juhlitaan erikseen ku joulua, niin ei lapsi siitä oo moksiskaan. Koulukypsyys sit taas. Kyllähän sitä voi vaikka vuodella koulun aloitusta siirtää jos niikseen tuntuu, mut on se musta kans niin lapsesta kiinni. Ite oon syntyny kesällä ja kyllä mulla oli koulun aloitus tahmasta, osasin lukea ja laskea jo jne, mut muuten oli vaikeeta, en millään meinannnu osata aloillani pysyä ja taas toisaalta olin aluks kauhean arka ja vollasin ainakin ekat kaks viikkoa koulun nurkissa (en tuntenut ketään, ku olin ollut kotihoidossa) Mä muistan vielä hyvin ekan koulupäivän ja se oli ahdistava. Mut kyllä se siitä sit ajan kanssa. No nykyäänhän onkin esikoulu valmistavana ja lapset on enempi hoidossa ja tottuvat jo perheen ulkopuoliseenkin elämään, joten nykyajan lapsilla onkin varmaan helpompi mennä kouluun.

Meillä muuten esikoisen la oli 23.12. mut päätti sit viipyä yksiössään vähä kauemmin ja syntyi vasta 1.1. Kaverilla oli la viikkoa ennen mua ja sen mukelo syntyi kirkkaasti marraskuun puolella, joten eihän ne la välttämättä kaikkea kerro.

Aloitin luget tänä aamuna, nyt saa sit ruveta piinailemaan. Olispa niin kiva, jos nyt vihdoin ja viimein tärppäis. Täs vaihees voi taas olla toiveikas. Jos menkat vielä alkaa niin sit soitan lapsettomuuspolille ja kysyn että mitäs nyt tehdään, vieläkö pitää ootella vai pääsiskö jo inssijonoon ja mahdollisesti inssiin jo kevään aikana. Itku kyl varmaan tulee jos pistävät odottamaan inssiä syksyyn asti... toivottavasti sit antasivat ees kesän ajaksi lisää clomeja tmv. En tiedä onko niistä apua, mut henkisesti ainakin.

jahas, työt kutsuu..

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua!

Koralli kp 15 dpo 3 yk21

Vierailija
74/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä plussia napsahtelee vähän väliä. Kevät on tulossa. :) Syksyllä tuntui olevan vähän hiljaisempaa plussarintamalla, tai sitten eivät vaan olleet täällä palstoilla kuumeilemassa.

).( Minä ja mun olemattomat lämpöni taas: http://www.fertilityfriend.com/home/1c6741 En nyt sitten tiedä olenko ovuloinut vai en. :( FF ei sitä ainakaan tunnista. Pitäisikö tuosta huolestua, kun lämmöt ei tahdo pysyä ylhäällä vaan sahaa edestakaisin? Monessa kierrossa ne on käynyt muutaman kerran alhaalla luteaalivaiheen aikana. Niiden kai pitäis pysyä ylhäällä koko ajan... :( Pitäiskö mun mennä uudelleen gynelle valittamaan noista lämmön pysymisistä, vai pitäiskö testata mies välissä? Vai odotellaanko vaan...? Tää mun panikointi ei varmaan helpota ainakaan yhtään asiaa...

-Annique, kp 22/24-29, yk13-

Vierailija
75/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mangona: mä olen kanssa googlettanut tuota kohdunulkoista raskautta. Muistaakseni siinä yksi oireista taisi olla pistävä hartia kipu. Korjatkaa jos olen väärässä! Joku sinulle kerkesikin jo vastata tosi kattavasti, joten en niitä nyt enää toistele uudestaan! =)

SUURET KIITOKSET SINULLE KORALLI, KUN JAKSAT PÄIVITTÄÄ MEIDÄN PINOA!!! =)

ON: En nyt muista olenko jo kertonut nämä asiat, kun olen niin huonomuistinen. Eli ovistestiin tuli kaks viivaa toissapäivänä ja silloin peitot heilui. Eilen ei jaksanut, mutta jos tänään vielä " varmistelisi" . Olen ajatellut tässä viime päivinä, että en jaksa enää stressata tätä vauva asiaa. Keskityn nyt esikoiseen, mieheen, ystäviin ja töihin! Siinä sitä onkin ihan tarpeeksi. Uskon, että joskus meille vielä pikku kakkonen tulee kun sen aika on.

Oikein aurinkoista perjantaita teille kaikille! Jos tänään kovasti tuulee, niin olkoon se sitten se paljon puhuttu " PLUSSAPUHURI" ! =)

kp17/27 yk2 (nollattu km:n jälkeen)

Vierailija
76/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Amber04 ja koralli, kun jaksoitte vastata noihin oirekysymyksiin!

Tänä aamuna herätessä olo oli mahtava. Ei mahakipua, mutta ei kyllä muutakaan. Eli kaikki muutkin raskauteen viittaavat oireet on kadonneet?? Vieläkään ei menkkoja kuulu ja testi oli jälleen nega. Ei voi tajuu??? Kohta alan jo toivoa niitä menkkoja, että jotain alkais tapahtua. Tää venaaminen on niin pepusta! Sorry, vähän on turhautunut olo:(

Ei kai mulla muuta...tällä kertaan:)

Vierailija
77/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenmutsi: Minulla on aivan sama juttu, valkovuoto on nyt lopahtanut kahden päivän lorahtelun jälkeen. Minulla ei tosiaankaan ole ikinä tällaista tapahtunut viikko oviksen jälkeen, joten yritän tulita sen positiivisesti. :) Katsoin eilen vielä Clomipaketistakin, että valkovuotoa ei ole listattu haittavaikutuksiin. Toivottavasti tämä merkitsisi meille positiivisia uutisia pian! :)

Silti en uskalla vielä toivoa liikaa, vaikka tiedän, että tulen taas rytinällä alas, jos/kun menkat sieltä ensi viikolla alkaa. Raskausoireet ovat samat kuin kaikissa aikaisemmissa onnistumattomissa clomikierroissa, paitsi tämä valkovuodon holahtelu kahtena päivänä ja aivan uutena juttuna myös yöllinen herääminen vessaan, jota on nyt tapahtunut kolmena peräkkäisenä yönä. Viime toukokuun lopulla kesken menneessä raskaudessani tämä oli yksi merkittävä oire! Siltikään en uskalla vielä toivoa liikaa raskautumista, etten vaan sekoa ensi viikolla. On tämä rankkaa...

Kaikille oikein paljon plussaonnea, toivottavasti mahdollisimman monella meistä vihdoinkin tärppi kävisi!!!

Rizza kp 24/28-29, dpo 9, yk 22

Vierailija
78/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tänne pari päivää sitten kun sain ensimmäistä kertaa testiin haamujen haamun, voi tulkita melkeinpä viivanpaikaksi. Seuraavana päivänä sama juttu.

Sitten oli eilinen välissä ja tänään aamulla testasin ja sain haalean viivan testiin jossa on takuuvarmana väriä.. ja koska en uskonut sitä testasin juuri äsken uudelleen ja sama homma, haalea viiva tulee näkyviin alle viiden minuutin sisällä.

Onko tämä nyt tulkittavissa plussaksi?

Menkat pitäisi alkaa huomenna jos on alkaakseen tai sitten jos mennään pidempää kiertoa niin ensi viikon puolella.

Mutta homman nimi on nyt se, että en löydä itsestäni ainuttakaan raskausoiretta??? (ehkä turvonneet rinnat ja sitäkin on aina ennen menkkoja.)

Onnea nanni ja ananas-pieni ja muut plussanneet!!

Vierailija
79/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän tuo plussalta vaikuttaisi, ONNEA!

Ketkäs kaikki meinaa testata viikonloppuna?

Itse aion lirauttaa tikkuun huomen aamulla, en kestä enää odottaa!!! Kaapissa Onni-testi (jonka hain tänään apteekista työmatkalla, kun sattui olemaan vieressä.. ) ja Apteekin oma. Onkohan noiden herkkyydessä eroa, mikähän se on, 25??? Tietääkö joku?

Rinnat on tosi kipeät (nyt olleet jo melkein viikon) ja palellus alkoi tänään. Eilen lämmöt 37,2, tänään 37,4. Viikon alussa ne oli kyllä suht normaalit. Pitäiskö lämpöjen pysytellä ylhäällä oviksen jälkeen vai missä vaiheessa ne kohoavat.

Plussarikasta viikonloppua!!!

Viikonlopputunnelmissa

Tinttana

Vierailija
80/107 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

testattu... :( Elikkäs nytten olisi sitten kp27/26-28..Mutta nannihan se oli testannu kp29/29 negan ja myöh plussan..että toivo ei ole menetetty ihan vielä. Rauhassa ootellaan menkkoja tai sit toivon mukaan ne ei ala.

Tinttana76: Käsittääkseni oviksen jälkeen lämmöt nousee noin 0,5astetta ja pysyy ylhäällä kunnes menkat alkaa, jolloin lämmöt tippuu alas..Näin oon lukenu

perhesuunnittelusivuilta.

Hei, ja paljon onnea plussanneille ja hermoja piinaileville!! ;D

- tanni -