~~~~~ENSIKOT TORSTAIHIN 24.8~~~~
Aloittelempa taas virkkuna pinoa :)
Täällähän oli eilen illalla ollu " vanhojen" enskojen kokoontumis ajot! Huiskutusheiskutus killa, naksu ja mooli :)
Tämä on edelleen huolestunut itsestään...tänäänkin olisin saanut nukkua puol ysiin niin pomppasimpas jo seittämän aikoihin sängystä..hmm...ensin toi siivous rumba, aikasin herääminen (tämä kun on vannoutunut nukkuja!!)... Jos tää nyt olis SITÄ niin on kyl varmaan maailman kummallisimmat " oireet" hih :) toivon tämän olotilan kaikesta huolimatta jatkuvan!
wihii..tämä enska lähtee nyt kampaajalle naatiskelemaan ja palaa säyhkyvin kuontaloin (toivottavasti!!) jutustelemaan uudemman kerran päivällä :) moi
Kommentit (26)
Eilen olikin ollut aktiivista porukkaa! Killa, Naksu ja Mooli oli ollut erityisen aktiivisia :)
Apila: miekin saisin nukkua aamuisin nyt pitkään, kun lomaile, mutta enpä vaan nuku... Tänään nousin puol seiskan aikoihin miehen kanssa aamukahville. Miehen lähdettyä töihin menin vielä lämpöiseen sänkyn kattoo telkkua ja pötköttämään meijän karvasten ukkojen kanssa, mutta heräsin kuitenkin ajoissa :)
Saikku: Mie lasken kp 1 sillon, kun alkaa vuoto kunnolla, vaikka ois tiputellu useamman päivän.
Jessica: Mullakin syndet lokakuussa :) Ja tykkään syksystä, kun tulee sellanen lepposen viilee ja on mukavan värikästä. Pimeistä illoista ei niinkään välitä, mut on nekin toisaalta kivoja!
Meriheppa:Mitkäs kp:t sulla olikaan? onnistuiko oviksen pongaus vai on ko ovis vasta tuloillaan?
ON: Ei kummia kp 17. Ovista en ole onnistunut löytämään. Luultavasti kuitenkin oli eilen jos siis oli! kp 15 tikutin illalla vasta aika myöhään, kun päivällä oli hässäkkää ja eilen kp 16 en tikuttanut ollenkaan, kun O testit loppu!!!! (voi turkanen minua). Ajattelin sitten, että ovis on jos on ja sillä siisti. Ollaan kuitenkin ainakin jokatoinen päivä peittoja pöllyytelty ihan silkasta ilosta :) Eilen oli vähän tylsää kun jouduin puolinukuksissa olevan mieheni herättelemään, kun en missään tapauksessa juuri eilistä kuitenkaan halunnut jättää väliin...
Toissa aamuna mittasin ehkä näihin aikoihin lämmön kun tässä koneella istuin ja se oli jotain 36.5 ja nyt taas mittasin niin oli 37.2! Josko se ovis kuitenkin oli tässäkin kierrossa :)
Vilkutuksia kaikille ja anteeksi suuri omanapaisuuteni!
T:Remukka kp 17/28-33
Iso moikka kaikille!
Olin eilen niin naatti etten jaksanu kirjottaa vaikka ois tehnyki mieli. Sain vihdoinkin laitettuu meiän parvekkeen kuntoon. Olihan toi jo aikakin kyllä kun joskus alkukesästä ostin siihen puuritilät mutta sit totesin et joudun ostaa pari lisää ja sahaa osan osiin. Iskä kyllä sahas ne, mutta jouduin sit hioo noista kaikista päät kun ne ei ollu mitään 1-luokan laattoja (vaikka makso kyllä 4,50e/kpl :() Ja voi että oli hirveesti kaikkee roskaa lentäny parvekkeelle! No, nyt se on kunnossa ja paremman näkönen ku koskaa! :)
Killalla oli jännät paikat, pidän täällä peukkuja pystyssä sulle! :) Ota se plussa niin ei tarvi ruveta miettimään että onko se plussaaminen vaan joku utopistinen juttu kun kukaan ei oo sitä vielä saanu.. :p
Isot peukutukset kaikille muillekkin kenellä on piinailut tulossa.. Ja paljon pupuiluintoa! Ja toivotaan että nyt bongataan niitä oviksia oikeen kunnolla kun niin moni on niitä testejäkin käyttämässä :))) Ootteko muuten jo tilannu niitä, ja jos ootte niin minkä merkkisii..
apila: oon ihan kade kun jaksat nousta noin aikasin ylös. mä oon niin unikeko et en päässy ylös ees puol 9 vaikka kello oli soimassa.. :/ Ja mäkin haluun kampaajalle! Toivotaan että noi vimmat on nyt jotain ihan kummia oireita siitä itestään! :)
Jessica: Mä kanssa mietin just tota että sit kesän kuumilla ois viimisillään. :/ Mua toi ajatus ei houkuta pätkääkään kun en yhtään tykkää jos on hirveen kuuma, joskus saan hengenahdistuksiakin jos on hirveen kuuma ja painostava ilma. Toivottavasti muilla ei oo mitään vastaavaa jos jollain tärppää niin että tulee kesä-vauva :)
ON: kp4, ei mitään kummempaa.
Ukkeli oli toissayönä lähettäny viestii et oli kertonu jätkille et yritetää, ne oli kaikki heti onnitellu ja alkanu stemppaamaa. Mitähän mäkin oikeen pelkäsin? :D No, en kyl uskonukkaan että noi tyypit mitään sanois, ei ne muuten oiskaan ystävii sitten :) Nyt vaan tulee hirveet suorituspaineet kun kaikki alkaa tuijottaa mun mahaa että koska se alkaa kasvaa, otan hirveesti stressii tollasesta.. :/ Pitää toivoo et kaikki ois vaa niinku ei mitää eikä kyselis koko aika..
Ainiin, olin muuten syntyny jouluna, kun oli puhetta tosta että tykkääkö syksyllä syntyneet syksystä.. :)
Mä lähen nauttimaan nyt uudesta parvekkeesta! ^^
Apua! Olen ihan sekaisin päivistä... Elin eilen jo ihan torstaissa, mutta se ei tainnutkaan mennä niin, koska tänään ei ole perjantai. Kaikenlaista.
Iloinen uutinen! Minusta tulee kummitäti! Ihanan pienen tytön kummi :) Olen ihan yhtä hymyä, koska nythän se on sitten vähän munkin vauva... Ei taida kyllä helpottaa tässä kuumeessa yhtään, mutta ei haittaa. Harjoitus ei ole koskaan pahitteeksi ;)
-Omaanapaa- Tätiä ei näy ei kuulu. Ärsyttää olla koko ajan varustautuneena hyökkäykseen. kp on 33/ jotain. Eli eihän tässä nyt mikään kiirus ole vielä mihinkään. Taidan kuitenkin testata vasta syyskuussa, jollei tänttähäärää siihen mennessä kuulu. Ärsyttää kyllä lupaavasti...
apilakin päätti nautiskella tänään kampaajalla. Itse kävin jalkahoidossa - oli sitten ihanaa ja nautinnollista.
Päätin muuten ihan tilata sen Odotus-lehden, kun siinä oli hyvä tarjous. Viisi numeroa 15e (ilmestyy kuusi kertaa vuodessa). Oli ihan mainio paketti - ainakin tämä uusin.
Nyt pyykin pesuun lähtee LiVe! *vilkutuksia*
Meilläkin kaikki ystävät ja kaverit ja sukulaisistakin osa tietää, että yritetään. Jos joku kysyy, että joko on tulossa tai, että mites teillä perheenlisäys, niin mie sanon että ei ole vielä tärpännyt ja kerron kyllä sitten kun tärppää :) Kun keverit tietää ja ovat huomanneet, että voin asiasta ihan puhuakin, niin ei tule semmoisia vaivaantuneita tilanteita. Miusta kaikista helpointa näin.
Alkuun oli hankalampi ihmisille sanoa yrittämisestä, mutta mitä enemmän siitä on puhunut ja mitä " julkisempi" asia siitä on tullut, niin sitä helpompi siitä on puhuakin. Tosi vähän loppujenlopuksi uteluja tulee.
Ite oon sitä mieltä, että ei kannata ottaa sressiä moisesta. Mulle on helpointa kun läheiset tietää, mutta joku toinen taas haluaa, että kukaan ei tiedä!
Aurinkoista päivää kaikille
T:Remukka
Heips kaikki ensikot! Kysäisempä sellaista, että tuleeko ryhmänne nimi siitä, jotta ensimmäistä vauvaa kuumeilette? Jos näin on, niin mahtuisiko joukkoonne uusi kuumeilija, vauvaa nii-in kovasti toivova?! Jollain lailla olisi ehkä helpompi täällä kirjoitella kun johonkin porukkaan pääsisi sisälle.
Mukavaa torstaipäivää teille!
T. iida-linnea
Remukka: juu musta on ihan kiva sillee et lähimmät ystävät tietää, kun ne ei ala sitten tuomitsee. Jonkun mielestä meiän ei vielä kannattais ehkä hankkia lapsia kun ollaan niin " nuoria" ja elämä sillee vähän vaiheessa että ukko lähtee vasta opiskelee sun muuta.
Meil on sillee ihan hyvä kaveriporukka et kaikki kenelle ollaa tähän mennessä kerrottu on ottanu asian tosi ilosin mielin. Molemmat mun veljet on ollu tosi mukavii asian suhteen. Pikkuveli vaan oli ihan kummissaa, " ettehän te oo ees kihloissa?!" :D mut kyl sekin sit oli tosi ilonen meiän puolesta ku sanoin et kyl me tiietää mitä tehää :)
Mut sit on niitä ihmisii ketkä ei oo sillee " sisällä" täs meiän porukassa, ku tää on ehkä vähän sisäänpäin kääntynyttä touhuu. Ne sit jaksaa arvostella kaikkii muita. Yritän olla välittämättä niistä, mut oon sen veran herkkä ihminen et pahotan helposti mieleni.. :/ Mut onneks toi ukko on niin ihana et se jaksaa aina stempata ja mikä tahansa ois niin se on " mun puolella" , niinku pitääkin. :)
Hui mikä avautuminen! toi on vaa sellai asia mikä painaa mieltä ni piti päästä vähän purkaa.. :)
iida-linnea: Kiva että tulee muitakin uusia :) mun puolesta tervetuloo!! Mä oon ainakin tosi ilonen et on tällänen paikka mis on kohtalotovereita ja mis voi keskustella asiasta kun täällä " oikeessa elämässä" ei oo ketään muuta kuka ois pikkusta tilaamassa lähiaikoina. :)
[color=fuchsia] *toivottaa hän kipeää päätään pidellen* =D OMA VIKA, hih! =)
Iida-linnea: (menikö nicki oikein?) Just oikeeseen pinoon olet eksynyt! Tänne mahtuu aina joukkoon uusia, ei muuta kuin raapustamaan vaan omia tuntemuksia/kokemuksia/ajatuksia jne.
Aaah, nyt on keskittyminen jostain syystä melko huonoa, eli en muista yhtään mitä piti kommentoida... Käärölle ainakin kiitos vinkistä, pitääpä ottaa selvää tuosta AVAsta!
Ja tietty mussukoille moolille, killalle, oonalle, jessikselle - ja kaikille huiskutuksia! Jospa palailen kun olen vähän parannellut oloa! ;)
IIDA-LINNEA: Tervetuloa mukaan vaan! Ihan oikein päättelit nimemme! Tuolla viestiketujussa on " palstaslangia" , josta selviää muutkin oudot sanat mitä täällä saatetaan käyttää. Äkkiä pääset mukaan ja valitettavan nopeasti tähän jää kyllä koukkuun!
Täällä ei vielä kummempaa, taidan
lähteä auton siivoukseen ja palailen sitten myöhemmin!
Oon@
Niin, kaiketi olisi ihan kohteliasta jotain kertoa myös itsestäni/tilanteestani. Ollaan mieheni kanssa 29-vuotiaita ja kesällä menimme naimisiin. Vauva on ollut tervetullut meille jo pitkään, lähes kaksi vuotta. Välillä on ollut toivottomuutta ja alistumista sille, että meille ei vauvaa tule. Nyt taasen on toiveikkaampi vaihe, kun huomasin jotta menkkoja ei näy eikä kuulu ja kiertopäivät vaan kasvaa. Toisaalta en ole uskaltanut edes hehkutella itsekseni asiasta, koska mulla kierrot heittelee ajoittain paljonkin. Huomenna testailen ja jos elämäni ensimmäisen kerran plussan saan, niin varmaan sekoan... ;) Onnesta siis! Ja jos taasen, jälleen kerran, tulee nega, niin elämä jatkuu.
t. iida-linnea
MAKSU: Sä siis ihan kunnolla eilen maistelin sitä kuntojuomaa?? Hyvä hyvä! Mäkin oon oppinut ton valkoviinin salat vuoden sisällä ja välillä tulee viikollakin maisteltua. Vuorotyö kun antaa siihen toisinaan mahdollisuuden... Nyt kyllä ajattelin lauantaina panostaa tohon touhuun, kun on kaverin synttärit. Pai-pai pääkipu pois!!
KILLA muuten joskus kyseli tuosta mun työstä. Mä oon siis kuljetuslalalla toimistohommissa ja teen välillä päiväduunia ja välillä vuorotyötä, vähän tarpeen mukaan, miten kuljetuksia sitten pitääkään järjestellä.
Nyt meen sen auton kimppuun :) tai muuten jumitan täällä taas koko päivän!
Oon@
Pienenpieni kirjoitusvire... MAKSU on siis NAKSU... heh! Kumpihan meistä enemmän on sekaisin...
Eipä tuota ihan kamalasti tullut eilen pämpättyä, 4 kaljaa ja se yks smirre, mutta kun tuo alkon sietokyky on nykyään mitä on, ainakin jos se krapulasta katsotaan! Mun hedariin ei tarvita ku 1-2 kaljaa niin johan lähtee! Mutta positiivista on se, etten ainakaan vielä oo käyny huutelemassa pönttöön! ;)
Pika pika vilkutukset kaikille! En ehdi runoila, mutta käyn nyt ilmoittamassa että hengissä ollaan ja hengessä mukana!
T:Titi-uu (koopeistä ei mitään hajua!)
tulin vaan pikaisesti sanomaan moi ennenkuin mun kummipoika tulee äitinsä kanssa kylään. vauvakuume tietty nousee taas taivaisiin (ihan niinku se ei jo ois siellä) kun pääsen sylittelemään pikkuista vauvaa.
mä tässä tajusin että kohta on taas viikonloppu. aika menee paljon nopeemmin nykyisin kun käyn täällä kirjottelemassa teidän kanssa. toivottavasti aika menee nopsaan myös sit kun pääsen piinailemaan.
oona oli oikein innostunut väreistä. pitäisköhän munkin opetella miten noita värejä käytetään. tuntuu niin tylsältä aina vaan kirjoitella tällä tylsällä mustalla.
nyt täytyy taas mennä. paljon plussaonnea ihan jokaiselle. nyt vaan kaikille vauva masuun kasvamaan niiin päästään kesällä nauttimaan uudesta perheenjäsenestä.
*peppi
Kayn vaan ilmottautumassa, etta hengissa ollaan. Toissa edelleen kauhea kiire, ja ma oon ihan puhki.
Makin oon lokakuun lapsi, ja tykaan syksysta paljon....marraskuu alkaa yleensa jo tokkimaan mutta ruska aika ja kirpeat aamut on ihan parasta aikaa.
Saikku: Joo valilla kay mielessa jos joku taalta vaikka tunnistaakin...mutta toisaalta eipa kai silla niin valia olis.
ON:Tadin pitais viimeistaan huomenna kurvata paikalle...ei ole hirveasti toivoa etta jattais tulematta. Mulla on ollut taysin oireeton kierto...en ole edes vetanyt normaaleita itkuraivareita viikkoa ennen tatia.
Killalle ja Moolille super-plussatukset, ma niin toivoisin teille vauvaa.
Muille piinailijoille myos paljon plussa sateita. ++++++++++++
Iida-Linnealle tervetuoa mukaan!
Nuutti
Jessis, Remukka ja Nuutti: Lokakuu rules! Täällä myös yks lokukuun lapsi.. Ja ainakin Apila, LiVe ja Kindness myös syksyllä syntyneitä. Onpa meitä paljon? Kelläs on sitten seuraavaks juhlat? Kohtahan niitä juhlitaan sitten oikein pötkössä.. Itellä on lokakuun puolessa välissä.
Anitah: Mä tilasin ovistestit Mammaksilta. Joku puheli, et ei oo niillä löytäny ovista, mut kokeilen ainakin ja kokeilen sitä seuraavan kerran, jota toivottavasti ei tule, jotain muuta..
Iida-linnea: Tervetuloa mukaan! Yritin etsiä tuota " palstaslangia" -viestiä, mut en löytäny.. Löytääkö joku muu?
Oona, Naksu, Killa ja Mooli olivat kunnolla palstailleet eilen.. Hih. Vanhukset koolla.. :)
LiVe: superhypermegaplussapeukkuja sulle.. nyt ois kyllä jo jonkun aika plussata. Siitähän on siis tosi kauan, kun olikos se nyt KesäMorsian, joka viimeksi plussasi..?!? Millos aiot testailla uudelleen.. Olikos sullakin siis ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen?
Kävin tänään shoppailemassa ja kaupoissa näkyi ennätysmäärä pöyreitä masuja.. Meinasin mennä sekaisin, koska niitä tosiaan oli normaalia enemmän. Eräskin mammaporukka istui vieressäni kahvilassa. Niitä oli kuusi ja kaikilla suuret mahat!!!! Ois niin kiva ollu liittyä niiden seuraan.. Jos oisin kovasti mahaani pullistellut, niin oiskohan menny täydestä..?!? hih:) Niin, ja mahojen koon perusteella olivat kaikki aikalailla samoilla viikoillakin. Oisivatkohan tavanneet täällä o-puolella?
ON: kp:t 2.. Vuotoa tulee edelleenkin kuin letkusta.. Ympärin päällä istuen voisi olla kaikkein paras! Pillereiden aikaan ei ole koskaan vuoto ollut näin runsasta, eikä tädin vierailu näin kivuliasta. Tulis se plussa jo tässä kierrossa, en kestä kovin montaa kertaa tätä!!!! Taidankin alkaa leipomaan, jos piirakalla saisin tädin ähkyksi ja häädettyä äkkiä alta pois.. Tai jos tahallani tekisin oikein pahaa piirakkaa, niin ei tulis enää pitkiin aikoihin kestittäväksi. Se onkin ehkä hyvä sotasuunnitelma.. :D
-Saikku-
Tulin vain pikaisesti piipahtamaan täällä. Meillä olis miehuksen kanssa tarkotus lähteä yhdessä oikein ulos syömään ku meillä on tänään 1-vuotis kihlapäivä.
anitah: kyselit mitä testejä ollaan hommattu, niin mä tilasin noita mammaksin ovistestejä ja koittelen niillä nyt sitten onneani josko sen oviksen löytäisin.
Killa: paljon *bd* ja plussatuulia :)
käärö: mä lisäsin sut meidän esittelypinoon. Esittelypinolle tehtiin tossa keväällä siivous, joten voi olla että siinä meni myös esittelysi.
Iida-Linnea: tervetuloa mukaan tähän meidän esikoista kuumeilevien porukkaan :) Kävisikkö vielä laittamassa oman esittelyn meidän esittelypinoon niin päivittelen sen sitten sinne. Tästä löytyy linkki: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8165207&p=1&tmode=1&smode…
Apila: mistä tuollasta virtaa saa? :)
Naksu: toivon mukaan pääkipu alkaa jo hellitteleen
Pippi: tuolla saitista sanottua löytyy ohjeet värien käyttöön ja siellä voi samalla myös harjotella :) Siellä sitä on itekkin tullu välillä käytyä harjottelemassa
Tänään oli töitten jälkeen kiva ylläri ku puhelimen avasin. Kaveri ilmotti, että heille oli syntyny tänään tyttövaavi, oma prinsessa :) Haluu päästä pikaisesti kattomaan, harmi ku ne asustelee kauempana niin ei taida helpolla onnistua.
ON: Ajattelin huomenissa alkaa ovista tikuttelemaan, toivon mukaan se sieltä pongautuis ennen reissun lähtemistä. :)
Vilkutuksia enskoille
-Sara-Maria-
[color=purple]apila[/color]: [color=deeppink]Jos nuo ovat raskausoireita, minäkin voisin ottaa tuollaiset raskausoireet ;) Tulisi koti kerrankin siivottua oikein kunnolla ja aamutkin olisivat helpompia tällaiselle aamutorkulle :D Kyllä nuo oireet varmaan oksentamisen ja pahoinvoinnin voittaisivat raskausoireiden joukossa?[/color]
[color=purple]Iida-Linnea[/color]: [color=violet]Tervetuloa minunkin puolestani :) Mukavaa saada tänne uusia enskoja![/color]
[color=magenta]Omaa napaa[/color]: [color=darkviolet]On tää odotteleminen vähän tylsää, kun tässä vaiheessa ei kannata vielä edes testailla tai odotella tätiä kylään. Nyt siis on menossa kp 21/31-34 ja ossistakaan en ole täysin varma, joko se kävi minun luonani. Mutta ainakin sitä veristä vuotoa tuli kp 14-15 ja alavatsaa kipuili silloin. Nyt ei tule edes valkkaria eikä alavatsaa kipuile kuin ihan vähän välillä. No, tietysti just nyt rupesi vähän kipuilemaan, kun kirjoitin tuon... Mitä sitten lienee! Pääsisipä tästä pysähtyneisyyden tilasta edes johonkin suuntaan![/color]
[color=maroon]♥ ♥ Vilkutuksia kaikille, piinailijoille plussasädetystä ja ovista metsästäville tähtäysonnea :) ♥ ♥ [/color]
[color=red]♥ [/color]B_fly kp 21/31-34
Entiset kiireet jatkuvat, joten vaan pikainen moikkaus!
Sen verran olen itsekäs, että kerron teille mahassani tuntuvan menkkamaisia kipuja (lievinä), mutta tissit ei vielä ole turvonneet tai kipeät. Outoa. Tää menee nyt vähän väärin päin. Olen päättänyt, etten testaa ennen kuin viikon kuluttua (jo edes tarvitsee). Ainoa vaan, että viikonloppuna ois yhdet vähän kosteamman puoleiset juhlat. Uskaltaakohan nostella maljoja?!
Onko Moolilla mitään hyviä oireita?
Halit kaikille! :)
Killa kp 32/28-41
Ihanaa, apila on taas niin aktiivisena liikenteessä että aivan vihreänä kadehdin täällä... Minä olen ollut niiiiin sikaväsynyt aamuisin ettei millään jaksaisi edes töihin raahautua.
Olipas kiva kuulla Naksulista taas, ja onnea siitä että jaksat ottaa näin rennosti tän " projektin" ! Toivottavasti plussa pamahtaisi kuitenkin jo ennen marraskuuta : )
Aatelkaas muuten tytöt, että nyt jos lähiviikkoina ei plussaa, niin seuraavasta kierrosta plussanneet joutuu jo pahimmassa tapauksessa kärvistelemään ihan viimeisillään raskaana ensi kesän pahimpaan helleaikaan. Vai laskenko ihan päin honkia?
Ja Killalle peukutan kovasti täällä!! Ja Moolille! Killa, eikös se ole niin että ei se " raskautunut" olo tule vältsysti ennen kuin vasta joskus rv 5-6 paikkeilla, jos silloinkaan? Odotteletko rauhallisesti kp 42 saakka ennen kuin testailet?
Mooli, miten loppuvaiheessa sun kierto nyt on? Koska pääset testaamaan?
Saikku: minä lasken kp:t siitä kunnon vuotopäivästä alkaen. Tiedä sitten mikä se " oikea" tapa olisi...
Livehän piinailee vielä? Vaikka tulikin nega eilen, pahoittelut siitä... Mutta mitkäs kp:t meneillään?
Merihepalle onnea oviksen bongailuun! Musta noi Advancen testit on ihan parhaita. Itse olen testaillut ihan mihin aikaan vaan, yleensä iltapäivällä. Muistaakseni ohjeissa sanotaan että klo 10-20 kannattaa testata.
Oona oli aivan villiintynyt eilen - värien kanssa oli aikamoista ilotulitusta : D
Ja Kindness - täältä iso peukutus sinnekin, mikäs on tilanne?
Onkohan niin että meillä on täällä suurin osa syksyllä syntyneitä, ja senkin takia syksystä tykkääviä? Itselläni lokakuussa synttärit, ja mun mielestä myös syksy on ihan parasta aikaa! Eilen kaivelin muuttolaatikoista (niin, myönnettäköön, etten ole IHAN kaikkia laatikoita vielä purkanut) kaikki mahdolliset lyhdyt ja kynttilät. Ja tänään laitetaan illalla takkaan tuli ekan kerran kevään jälkeen, ihanaa!
Nyt oikein kivaa torstaita kaikille, ja koska torstai on toivoa täynnä, niin tänään ehkä saadaan jo plussauutisia : )
t. Jessis (kp 20/28-32)