Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin aamulla putkasta

Vierailija
28.06.2014 |

Meillä oli eilen illalla miehen kanssa riitaa ja se kärjistyi käsirysyksi.Poliisi vei mut putkaan,puhalluttivat molemmat ja koska minä olin juonut viiniä jouduin lähtemään.Aivan järkyttävä kokemus.Joudut luovuttamaan kaikki tavarasi,nukkumaan kaakeleiden päällä ( valvoin koko yön). Ja et nää ulos ja kelloja ei ole.vettä sai juoda kraanasta, vessapaperia ei ollut.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:39"]

Pääsin aamulla putkasta. Aivan järkyttävä kokemus.Joudut luovuttamaan kaikki tavarasi,nukkumaan kaakeleiden päällä

[/quote]

Hyvä ap :) Toivon toivoa ja rakkautta elämääsi ja parisuhteeseenne näiden kahden sivun kautta - kaikkea hyvää sinulle! http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?OpenDocument&lang=FI 

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
22/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 14:05"]Koko yön oli valaistus päällä ja pyysin poliisilta huopaa ,hän sitten heitti sen sinne lattialle.Jännä juttu tuo että jouduin putkaan sen perusteella että puhalsin enemmän kuin mies.

Ap

[/quote]Puhut, sisko, paskaa! Joko et kuunnellut poliisisetiä, kävit kimppuun tai vittuilit. Promilleista ei kukaan mene putkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:32"]Onko muita putkassa olleita.Ajattelin vain kysäistä kun mulle tuli aamulla hirvee ahdistus siellä kun on suljetussa tilassa ja ajantaju kadonnut kun ei mistään näe aikaa,onko normaalia?

Ap

[/quote]

Oon joskus villinä nuoruusaikana yhden yön juoppo putkassa viettäny ja kyllähä siellä tosiaan ahdistus tulee kun on lukitussa tilassa eikä näe ikkunoista ulos ja lattialla pari "patjaa". Eniten vitutti se että poliisit kävi siellä vähä väliä jotai huuteleen, varmistivat ilmeisesti onko vielä hengissä niin eihä siellä voinu ees nukkua :D ja sitte jotkut ääliöt huutelee siellä koko ajan. Vaa joo, riitti mullekin yks kerta :D

Juoppoputka on yhdyssana, vitun Kassi-Alma.

Vierailija
24/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voin myöntää että kävin aika kuumana.Mies osaa esittää niin viatonta kun poliisit paikalla.Muuten olen joutunut kestämään henkistä sekä fyysistä väkivaltaa.Olen nytkin mustelmilla.Toivon,että elämässäni tapahtuisi muutos ja uskaltaisin lähteä.Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin:meillä on toisinaan todella hyvä olla yhdessä ja välillä täyttä helvettiä.Olen myös huomannut,että aina ennen kuukautisia pms muutun ihan toiseksi ihmiseksi lähinnä itken ja raivoan.Sitten kun menkat alkaa olen taas rauhallinen oma itseni!

Ap

Vierailija
25/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:14"]

Olen nytkin mustelmilla.Toivon,että elämässäni tapahtuisi muutos ja uskaltaisin lähteä. Ap

[/quote]

Rakas ap! Olet niin arvokas ihminen, että et ansaitse väkivallan kohteena olemista - et EDES vaikka itse olisit käyttäytyt jotenkin ärsyttävästi! Se muutos, jota kaipaat, ON MAHDOLLINEN! Nyt kun jo kaipaat ja tahdot muutosta, sinun on vain saatava apua sen toteuttamiseen: sitä apua on todellakin saatavilla. Ota ihmeessä ensi tilassa yhteyttä, heti maanantaina. Rohkeutta, voimia ja toivoa sinulle! Olet ajatuksissani :) https://www.naistenlinja.fi/

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

https://www.naistenlinja.fi/fi/julkinen/muita+auttavia+tahoja/

Vierailija
26/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:14"]No voin myöntää että kävin aika kuumana.Mies osaa esittää niin viatonta kun poliisit paikalla.Muuten olen joutunut kestämään henkistä sekä fyysistä väkivaltaa.Olen nytkin mustelmilla.Toivon,että elämässäni tapahtuisi muutos ja uskaltaisin lähteä.Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin:meillä on toisinaan todella hyvä olla yhdessä ja välillä täyttä helvettiä.Olen myös huomannut,että aina ennen kuukautisia pms muutun ihan toiseksi ihmiseksi lähinnä itken ja raivoan.Sitten kun menkat alkaa olen taas rauhallinen oma itseni!

Ap

[/quote]

Elämässäsi tapahtuu muutos sitten kun lähdet. Miksi jäädä tuollaiseen suhteeseen? Ja arvaa mitä, olen ihan samassa tilanteessa. Olen päättänyt lähteä.

Vierailija
27/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 15:14"]No voin myöntää että kävin aika kuumana.Mies osaa esittää niin viatonta kun poliisit paikalla.Muuten olen joutunut kestämään henkistä sekä fyysistä väkivaltaa.Olen nytkin mustelmilla.Toivon,että elämässäni tapahtuisi muutos ja uskaltaisin lähteä.Niin kliseeltä kuin se kuulostaakin:meillä on toisinaan todella hyvä olla yhdessä ja välillä täyttä helvettiä.Olen myös huomannut,että aina ennen kuukautisia pms muutun ihan toiseksi ihmiseksi lähinnä itken ja raivoan.Sitten kun menkat alkaa olen taas rauhallinen oma itseni!

Ap

[/quote]

Elämässäsi tapahtuu muutos sitten kun lähdet. Miksi jäädä tuollaiseen suhteeseen? Ja arvaa mitä, olen ihan samassa tilanteessa. Olen päättänyt lähteä.

[/quote]

Täytyy kyllä muuttaa myös itseään jos ei samanlaiseen tilanteeseen halua joutua uudelleen. Munssa on pakko olla vikaa kun olen neljännnessä avioliitossa joka on parin vuoden jälkeen muuttunut helvetiksi.

Vierailija
28/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on minussakin vikaa..en kiistä.Padon kaikki tunteet sisääni ja sitten kun menee "kippo"nurin annan kaiken tulla.Lapsuudessa en saanut koskaan näyttää negatiivisia tunteita ja vasta terapian myötä opin ettei minun tarvitse aina miellyttää muita.Olin aikaisemmim pärjäävä ja elänhaluinen nainen nyt minusta tuntuu että tässä suhteessa en ole minkään arvoinen.Olen puhunut erosta miehelleni mutta se ei halua erota tai on sanonut että tekee siitä mahdollisimman vaikean ja olen muutenkin aivan loppu.Olen jopa toivonut että mies löytäisi toisen naisen.Meillä väkivalta alkoi vasta kun oltiin neljä vuotta seurusteltu.Kiitos teille kaikille ihanista viesteistänne,en ole ilman kyyneliä pystynyt niitä lukemaan:-)

Ap

Vierailija
29/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos lopettaisit sen viinalla läträämisen !

Vierailija
30/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 17:12"]Varmasti on minussakin vikaa..en kiistä.Padon kaikki tunteet sisääni ja sitten kun menee "kippo"nurin annan kaiken tulla.Lapsuudessa en saanut koskaan näyttää negatiivisia tunteita ja vasta terapian myötä opin ettei minun tarvitse aina miellyttää muita.Olin aikaisemmim pärjäävä ja elänhaluinen nainen nyt minusta tuntuu että tässä suhteessa en ole minkään arvoinen.Olen puhunut erosta miehelleni mutta se ei halua erota tai on sanonut että tekee siitä mahdollisimman vaikean ja olen muutenkin aivan loppu.Olen jopa toivonut että mies löytäisi toisen naisen.Meillä väkivalta alkoi vasta kun oltiin neljä vuotta seurusteltu.Kiitos teille kaikille ihanista viesteistänne,en ole ilman kyyneliä pystynyt niitä lukemaan:-)

Ap

[/quote]

Kyllä sä pystyt olemaan niin rohkea, että lähdet suhteesta. Ansaitset ehdottomasti parempaa kuin väkivaltaa. Ne sun menkkaraivoamiset ovat ahdistusta. Hormonit saavat senkin tuntumaan paljon pahemmalta. Eli se ahdistus on sinussa koko ajan. Enkä ihmettele miksi.

Vierailija
31/38 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä nykyään kuuluu?

Vierailija
32/38 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla nyt jo vankilassa kun ei ole linjoilla?

Vierailija
33/38 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää huikkaa ja "vieraisiin" iloisiin vapun jatkoihin..

Vierailija
34/38 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus oli niin nöyryyttävä että jää viimeiseksi.Kyllä ne kysyivät onko lapsia jos olis ollu lastensuojelu ilmoitus olis tehty.Oli siellä tosiaan sellainen keltainen "patja"Poliisit olivat vittumaisia en saanut vaihtaa vaatteita tai ottaa mukaan muuta kuin kännykän,lähdin siis yöpaidassa!.Mies haki mut kymmenen jälkeen ja nyt vittuilee koko ajan.

Ap

Miksi mies edes katselee sinua enää? Heivaisin tuollaisen akan pihalle.

Vierailija
35/38 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko yön oli valaistus päällä ja pyysin poliisilta huopaa ,hän sitten heitti sen sinne lattialle.Jännä juttu tuo että jouduin putkaan sen perusteella että puhalsin enemmän kuin mies.

Ap

Mitä poliisi sanoi?

Vierailija
36/38 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko yön oli valaistus päällä ja pyysin poliisilta huopaa ,hän sitten heitti sen sinne lattialle.Jännä juttu tuo että jouduin putkaan sen perusteella että puhalsin enemmän kuin mies.

Ap

Mitä poliisi sanoi?

Ananasakäämä! 

Vierailija
37/38 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta ap.

Vierailija
38/38 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset