Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ahdistelevat tapahtumissa jopa 15-vuotiaita poikia!

Vierailija
31.07.2026 |

Järkytyin tästä ylen uutisesta https://yle.fi/a/74-20237574

Kyllä on nähtävästi naisillakin aika paljon hävettävää ja korjattavaa käytöksessä. Ei todellakaan ole ok olla kähmimässä toisia ilman lupaa, eikä varsinkaan alaikäisiä!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voimaantuvat, miehet ovat sikoja.

Vierailija
2/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voimaantuvat, miehet ovat sikoja.

Nyt sentään aletaan asioista puhumaan niiden oikeilla nimillä. Järjestysmiehille ehdottelu on aivan yhtä törkeää sukupuolesta riippumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin muistan nuorempana miehenä kymmeniä ja kymmeniä kertoja kun jouduin seksuaalisen häirinnän uhriksi. Yleensä muut naiset nauroivat tilanteelle ja hyväksyivät toiminnan. 

Vierailija
4/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne keski-ikäuse naiset ovat eläneet tuollaisessa kulttuurissa. Eli heitä sai kosketella ja kouria 30-40 vuotta sitten. Olin töissä sairaalassa ja se vitsailu on jatkuvaa. Harvemmin töissä oli kourimusta. Mutta yökerhoissa kyllä. Eli ne on oppinut tuon kaavan nuoruudessaan. 

Vierailija
5/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. Känniset vanhat akat häiriköi nuoria hyväkuntoisia miehiä. Tasa-arvon vuoksi kukaan ei puutu, koska miehet ovat sikoja.

Vierailija
6/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne keski-ikäuse naiset ovat eläneet tuollaisessa kulttuurissa. Eli heitä sai kosketella ja kouria 30-40 vuotta sitten. Olin töissä sairaalassa ja se vitsailu on jatkuvaa. Harvemmin töissä oli kourimusta. Mutta yökerhoissa kyllä. Eli ne on oppinut tuon kaavan nuoruudessaan. 

Ei se ole mikään tekosyy, että asia oli hyväksyttävämpää 30 vuotta sitten. Vähän pitäisi pysyä ajan hengessä mukana. 

Vierailija
7/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on tyttöjä. Kyl se sitten menee ohi kun ovat 9-kymppisiä.

Vierailija
8/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän kukaan sano enää että miesten tekemä ahdistelu yms. on oikein koska sitä tehtiin 30-40 vuotta sitten. Ei tässä kyllä naisilla ole mitään etuoikeutta enkä todellakaan äitinä haluaisi että minun poikaani kukaan käy ahdistelemaan.

Vierailija
9/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seitinohuessa iltapäivähiprakassa hyväntuulisena festareilla. Seurassa oli kaksi ystävääni. Erehdyin puhuttelemaan minuun törmännyttä nuorempaa miestä sanomalla ensin anteeksi ja sitten naureskelemalla väenpaljoutta. Koska halusin jatkaa matkaa pyysin uudelleen anteeksi-saanko-mennä-tästä- eteenpäin ja koskien kevyesti hänen käsivarteensa merkiksi, että oikeasti olen nyt menossa. Nuori herra syytti minua lähentelystä, sai jonkun kaverinsa mukaan haukkumaan, ja hämmennyin niin, etten osannut vastata yhtään mitään. Ryysiksissä ihmiset ovat niin kiinni toisissaan, että lähikonaktia tapahtuu koko ajan. Päättelin ikääntyvän ulkonäköni olevan syy nuoremman herran asenteisiin minua kohtaan ja vanhoille naisillehan voi aina veetuilla. En usko tuohon lehtijuttuun kokonaan. On tottakai kai tyhmiä naisia, mutta emme me kaikki jaksa innostua räkönokista.

Vierailija
10/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-vuotias nainen joka 20-30-vuotiaana koki häirintää muutamassa työpaikassa. Juurikin ne vanhemmat naiset vähättelivät tilanteita kun yritin heiltä kysellä neuvoa ja tukea. Maton alle vaan piti lakaista asiat ja ottaa huumorilla kun esimies hiplaili ja lähetteli asiattomia viestejä. Nykyisessäkin työpaikassa 50-60-vuotiailla ihan räävittömät ja asiattomat jutut. Ihan hävettää kun nuoret kesätyöntekijät joutuvat kuuntelemaan sitä sontaa. Ei ole ihme ettei nuoria kiinnosta duunarihommat.

Vierailija
11/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien pitäisi katsoa mitä laittaa päälleen ja...

Ei kun oikeasti: hävetkää ahdistelijat 😡

Vierailija
12/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollappa 15. 
M66

Vierailija
13/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollappa 15. 
M66

Mene homobaariin jos haluat ei-toivottua huomiota.

Vierailija
14/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Sofia Virtakaan ole kuin 40. 

Vierailija
15/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tällaiseen ole törmännyt, tosin harvoin missään kännipaikoissa käyn.

Vierailija
16/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset, hikiset naiset tulee sönkkäämään baarissa. yäks

Vierailija
17/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia "tykkään nuoremmista miehistä" Virta näytti keski-ikäisille kurppanoille mallia. Sitä parempaa feminististä ahdistelua.

Vierailija
18/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kähmiä jos tulee heille hyvä olo

Vierailija
19/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen muuten, miksi tässä selitetään jotain sukupolvieroa, ettei vanhemmat naiset muka ymmärrä ettei se ole ns normien mukaista. eihän he tee sitä kuin humalassa ollessaan eli kyse on aivan muusta kuin siitä, etteivät käsittäisi asiaa. en siis puolustele, mutta välillä hieman tökkii nämä asiat, miksi oletetaan että ihminen jää moraalikäsityksiltään jonnekin nuoruuteensa. eikä kähmiminen kenestäkään kivalta tunnu.

Vierailija
20/43 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun olisi ollut noin kesyjä naisia silloin kun olin 15v. Eihän minulla ollut muu kuin pillu mielessä ja se että miten sitä saisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän