Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin aamulla putkasta

Vierailija
28.06.2014 |

Meillä oli eilen illalla miehen kanssa riitaa ja se kärjistyi käsirysyksi.Poliisi vei mut putkaan,puhalluttivat molemmat ja koska minä olin juonut viiniä jouduin lähtemään.Aivan järkyttävä kokemus.Joudut luovuttamaan kaikki tavarasi,nukkumaan kaakeleiden päällä ( valvoin koko yön). Ja et nää ulos ja kelloja ei ole.vettä sai juoda kraanasta, vessapaperia ei ollut.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Oliko lapsia näkemässä tappeluanne?

Jos oli niin lastensuojeluilmoitus pitäisi poliisien tehdä.

Vierailija
2/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä sellainen hiostava kumipatja xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on alkanut uhkailla soittavansa poliisit viemään minut putkaan jos olen erimieltä hänen kanssaan. Yleensä hänellä ei ole mielipidettä mihinkään. On myös uhannut tappaa lapset jos en asu hänen kanssaan.
Pelaa tässä sitten kortit oikein.

Vierailija
4/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:52"]Vaimo on alkanut uhkailla soittavansa poliisit viemään minut putkaan jos olen erimieltä hänen kanssaan. Yleensä hänellä ei ole mielipidettä mihinkään. On myös uhannut tappaa lapset jos en asu hänen kanssaan.
Pelaa tässä sitten kortit oikein.

Lastensuojeluun yhteys heti.

Vierailija
5/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kannattaisi opetella riitelemään. Riitoja tulee, mutta ei niitä kannata yli 5 minuuttia jatkaa. Antaa asioiden riidellä ja jätetään ne ihmisten välillä lyhyiksi.

Vierailija
6/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:52"]Vaimo on alkanut uhkailla soittavansa poliisit viemään minut putkaan jos olen erimieltä hänen kanssaan. Yleensä hänellä ei ole mielipidettä mihinkään. On myös uhannut tappaa lapset jos en asu hänen kanssaan.
Pelaa tässä sitten kortit oikein.[/quote]

Lastensuojeluun yhteys heti.

[/quote]

Auttaa miten. Sijoituslasten asema ei ole hyvä. Omat asemat todella surkeat kun on miehen ja naisen sanat vastakkain. En siis todellakaan rupea apua viranomaisilta pyytämään kun silloin vain oma asema heikkenee entisestään.

Vierailija
7/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:39"]

Meillä oli eilen illalla miehen kanssa riitaa ja se kärjistyi käsirysyksi.Poliisi vei mut putkaan,puhalluttivat molemmat ja koska minä olin juonut viiniä jouduin lähtemään.Aivan järkyttävä kokemus.Joudut luovuttamaan kaikki tavarasi,nukkumaan kaakeleiden päällä ( valvoin koko yön). Ja et nää ulos ja kelloja ei ole.vettä sai juoda kraanasta, vessapaperia ei ollut.

[/quote]

Toivottavasti pität huolen ettet joudu sinne usein :)

Vierailija
8/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus oli niin nöyryyttävä että jää viimeiseksi.Kyllä ne kysyivät onko lapsia jos olis ollu lastensuojelu ilmoitus olis tehty.Oli siellä tosiaan sellainen keltainen "patja"Poliisit olivat vittumaisia en saanut vaihtaa vaatteita tai ottaa mukaan muuta kuin kännykän,lähdin siis yöpaidassa!.Mies haki mut kymmenen jälkeen ja nyt vittuilee koko ajan.

Ap

Vierailija
9/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:25"]

Kokemus oli niin nöyryyttävä että jää viimeiseksi.Kyllä ne kysyivät onko lapsia jos olis ollu lastensuojelu ilmoitus olis tehty.Oli siellä tosiaan sellainen keltainen "patja"Poliisit olivat vittumaisia en saanut vaihtaa vaatteita tai ottaa mukaan muuta kuin kännykän,lähdin siis yöpaidassa!.Mies haki mut kymmenen jälkeen ja nyt vittuilee koko ajan.

Ap

[/quote]

Putkareissusta saakin vähän vittuilla xD

Vierailija
10/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei teillä niitä lapsia ole, niin eikö kannattaisi alkaa jo harkita eroa?

Vierailija
11/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita putkassa olleita.Ajattelin vain kysäistä kun mulle tuli aamulla hirvee ahdistus siellä kun on suljetussa tilassa ja ajantaju kadonnut kun ei mistään näe aikaa,onko normaalia?

Ap

Vierailija
12/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:32"]

Onko muita putkassa olleita.Ajattelin vain kysäistä kun mulle tuli aamulla hirvee ahdistus siellä kun on suljetussa tilassa ja ajantaju kadonnut kun ei mistään näe aikaa,onko normaalia?

Ap

[/quote]

Tuskallisinta  tuolla on juuri tuo ajantajun menettäminen. Ei mitään käsitystä mitä tapahtuu ja milloin.

Vierailija
13/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:32"]

Ap

[/quote]

Siellä kun ei ole tekemistä niin olen sitten runkannut ;)

Vierailija
14/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 12:32"]Onko muita putkassa olleita.Ajattelin vain kysäistä kun mulle tuli aamulla hirvee ahdistus siellä kun on suljetussa tilassa ja ajantaju kadonnut kun ei mistään näe aikaa,onko normaalia?

Ap

[/quote]

Oon joskus villinä nuoruusaikana yhden yön juoppo putkassa viettäny ja kyllähä siellä tosiaan ahdistus tulee kun on lukitussa tilassa eikä näe ikkunoista ulos ja lattialla pari "patjaa". Eniten vitutti se että poliisit kävi siellä vähä väliä jotai huuteleen, varmistivat ilmeisesti onko vielä hengissä niin eihä siellä voinu ees nukkua :D ja sitte jotkut ääliöt huutelee siellä koko ajan. Vaa joo, riitti mullekin yks kerta :D

Vierailija
15/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitä luksushotelliksi oo tarkoitettukaan. Jos et halua putkaan takaisin, se tuntuu melko hyvin ajaneen asiansa.

Vierailija
16/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole putkasta kokemusta, mutta poliisiauton kyydissä olen ollut. Veivät mut lentokentälle. ;)

Vierailija
17/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hälytti poliisit teille?

Vierailija
18/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku putkeliini <3

Voi teitä ämmiä..

Mä annan neuvvon, älkää juako viinaa. Mäkään en jua, lopetuksen jälkeen en ole käynyt putkassa enkä hukannut mitään.

Älkää käsittäkö väärin, mä rakastan ämmiä.

Te ootte niin ihanan erilaisia.

Vierailija
19/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin itse hätänumeroon.Ambulanssikin kävi

ap

Vierailija
20/38 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko yön oli valaistus päällä ja pyysin poliisilta huopaa ,hän sitten heitti sen sinne lattialle.Jännä juttu tuo että jouduin putkaan sen perusteella että puhalsin enemmän kuin mies.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi